Totaal niet, alleen maar buiten geweestquote:
Neeee man, dat is een heerlijke uitdagingquote:Op maandag 28 juni 2010 10:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Lightweight VI uitspelen is echt like teveel :/
marathon pro, lightweight pro, ninja pro en SPAS-12 + extended magsquote:Op maandag 28 juni 2010 10:10 schreef FalleNk810i het volgende:
250 miles is dat toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Juistquote:Op maandag 28 juni 2010 11:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
marathon pro, lightweight pro, ninja pro en SPAS-12 + extended mags
Stoppen met prestigen, dan lukt hetquote:Op maandag 28 juni 2010 12:21 schreef VASND het volgende:
Elke prestige begin ik er weer aan maar ik kom nooit verder dan 150 miles.
hahahaha dan moet je lightweight gewoon bij elke class nemen, dan red je het welquote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef leeroy het volgende:
ik zit nu op 100, ben level 35 dus ga de goede kant op
Sounds familiar..quote:Op maandag 28 juni 2010 13:01 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Echt gisteren zoooooooo veel gespeeld(in vergelijking me normaal). Hè ging niet altijd zo goed ;x dat wel.
Het was 35 graden buitenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:01 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Echt gisteren zoooooooo veel gespeeld(in vergelijking me normaal). Hè ging niet altijd zo goed ;x dat wel.
35 graden = binnen of zwembad, geen tussenwegquote:
Juistquote:Op maandag 28 juni 2010 14:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
35 graden = binnen of zwembad, geen tussenweg
Helaas wel. Ik vind het prima om buiten te zijn, maar rond de 25 begint het al ehct te warm te worden als je niet fatsoenlijke schaduw/zwembad/binnen hebtquote:Op maandag 28 juni 2010 14:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
35 graden = binnen of zwembad, geen tussenweg
ik ben dus wel buiten geweest, en het resultaat is dat ik er nu uitzie als een aardbei/kreeft/insert iets roodsquote:Op maandag 28 juni 2010 14:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Juistin mijn geval was dat dus binnen, het hele weekend
aka gamen als een mofo
Held!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:29 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik vind het prima om buiten te zijn, maar rond de 25 begint het al ehct te warm te worden als je niet fatsoenlijke schaduw/zwembad/binnen hebt
Ontopic: WA2000 bijna gemastered, dan heb ik alle snipers
Hahahaha ik ben blij dat ik binnen ben geblevenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ben dus wel buiten geweest, en het resultaat is dat ik er nu uitzie als een aardbei/kreeft/insert iets roods
nee, je moet gewoon veteran en master halenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:55 schreef KaMo het volgende:
Haal ik bij Tar-21 de laatste marksmann, krijg ik niks, moet ik ook alle headshots halen daarvoor ofzo?
Raar, ik heb alles done, behalve headshots, en heb een title, maar die had ik al na alle attachements te hebben gehaaldquote:Op maandag 28 juni 2010 19:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, je moet gewoon veteran en master halen
je bent zeker nog geen prestige?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
Raar, ik heb alles done, behalve headshots, en heb een title, maar die had ik al na alle attachements te hebben gehaald
Ah, dat is het geheimquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |