Haha dies echt makkelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Even serieus. Welke leeghoofd bij IW heeft die spec ops missie "Time Trial" verzonnen.
Op veteran is die kk onmogelijk en dat zit je ook nog eens op een verrotte kutsneeuwscooter.![]()
Zelfs Armor Piercing met die juggernauts is nog makkelijker.
![]()
![]()
![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef Muchachooo het volgende:
Die A HIGH Asian heeft goeie video's op youtube!
jaquote:
holographicquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:54 schreef FalleNk810i het volgende:
wat is de beste samenstelling als je met de FAL wilt gaan schieten?
en een bijpassende FALquote:
quote:
gewoon blijven proberen, op een gegeven moment begint je vinger spastisch te worden en dan komt alles goedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
FAL heb ik geprobeerd maar ik kon er niets mee
onzinquote:
Waarderloosquote:
als ze de AA-12 realistisch hadden gemaakt, dan was ie bruut viesquote:Op zondag 27 juni 2010 10:32 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
WaarderloosVerder is het inderdaad wat kutkabouter zegt, gewoon wennen. En met mastery is het hetzelfde als allemaal, gewoon blijven schieten en als je een onoplettende sniper tegenkomt, kijken of er een muurtje/paaltje vlakbij is. Verder is de AA-12 extended mags wel bruut vies
Het is niet zozeer de recoil als bullet spread en range. Aka, dat je niet van favela van onderaan de straat naar boven kunt schieten en 4/5 kogels ook nog de vijand raken waarop je (met het 1e schot) op mikte.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef Muchachooo het volgende:
alleen vond MW2 het een beetje overdreven om dit ding evenveel recoil als de ACR te geven denk ik...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |