quote:
Idd kansloos schijt spelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die javelin was veel kutterquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:27 schreef SoldMayor het volgende:
En owja sorry dames..
Sorry dat ik jullie noobtube te de hele tijd![]()
Kwam gewoon allemaal door die last winning kill came op mijn van Fsmxi
das lachenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mensen die met een noobtube + OMA en danger close rondlopen!
Zal het vanmiddag wel even doenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:59 schreef FalleNk810i het volgende:
@ Leeroy en Kamo, mijn psn is DriverJJ, add me als je wilt, kunnen we keertje knallen
Heb mn intervention mastery eindelijk
bijna Marathon pro uitgespeeld en nog wat dingetjes
Heh, en dan te bedenken dat ik alleen de noobtube gebruikte in de game winning killquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:27 schreef SoldMayor het volgende:
En owja sorry dames..
Sorry dat ik jullie noobtube te de hele tijd![]()
Kwam gewoon allemaal door die last winning kill came op mijn van Fsmxi
Komt in orde!quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:59 schreef FalleNk810i het volgende:
@ Leeroy en Kamo, mijn psn is DriverJJ, add me als je wilt, kunnen we keertje knallen
Heb mn intervention mastery eindelijk
bijna Marathon pro uitgespeeld en nog wat dingetjes
just like the old timesquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:47 schreef Muchachooo het volgende:
dit begint steeds meer een slowchattopic te worden...![]()
top!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:40 schreef leeroy het volgende:
[..]
Komt in orde!
Dit topic gaat wel snel!
Wel jmmr dat er bijna geen ps3 gamers zijn!
Dat is waar! Je hebt troep en je hebt ps3quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
top!
achja, niet iedereen kan het beste hebben toch?
quote:
Gelukkig is het wel een private match.quote:
Met zn 2en doen, 1tje pakt de poortjes en de andere rijdt zo snel mogelijk naar het einde.quote:Op donderdag 24 juni 2010 @ 16:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Even serieus. Welke leeghoofd bij IW heeft die spec ops missie "Time Trial" verzonnen.
Op veteran is die kk onmogelijk en dat zit je ook nog eens op een verrotte kutsneeuwscooter.![]()
Zelfs Armor Piercing met die juggernauts is nog makkelijker.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Even serieus. Welke leeghoofd bij IW heeft die spec ops missie "Time Trial" verzonnen.
Op veteran is die kk onmogelijk en dat zit je ook nog eens op een verrotte kutsneeuwscooter.![]()
Zelfs Armor Piercing met die juggernauts is nog makkelijker.
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |