quote:Nieuws | 23 juni 2010 - De Medal of Honor bèta is in volle gang maar helaas zijn de keys niet eenvoudig te bemachtigen in de Benelux. Gelukkig kunnen wij wel met iets nieuws aan de slag voor die andere grote shooter, Call of Duty: Modern Warfare 2. Robert Bowling heeft via zijn Twitter laten weten dat we aan de slag kunnen met twee nieuwe modi: Barebones Pro en Objective Barebones Pro.
In Barebones Pro kun je zonder killstreak rewards Free forAll of Team Deathmatch spelen. In Objective Barebones Pro kun je ook zonder killstreak rewards aan de slag met Domination, Demolition, Headquarters en Capture the Flag. De MW2-community vroeg al een tijdje naar een optie om zonder killstreak rewards te kunnen spelen en met deze toevoeging geeft Infinity Ward daar eindelijk gehoor aan. Dus mocht je MW2 niet meer spelen door die vervelende Pavelow's of Chopper Gunners, dan is nu je kans om de game weer op te pakken!
Toch maar weer gestopt, zitten echt te weinig mensen in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:30 schreef Desiler het volgende:
Ja, echt 2 heerlijke gametypes!
Wie nu gamen?
Dit duurt wel even voordat het echt aanslaat, denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:39 schreef Desiler het volgende:
[..]
Toch maar weer gestopt, zitten echt te weinig mensen in.
Ja maar ik bedoel Barebones Pro is maar met 8 mensen ,4v4 echt te klein...quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dit duurt wel even voordat het echt aanslaat, denk ik.
En iedereen zegt dat de spas pure rape is (is hij ook), de AA-12 kan er ook wel wat van(Ik ben al aan het "plannen" voor na de mastery van alles: 1000/2500 kills met elk wapen, dus ook secondaries
Ik ben ook die 2500 kills met elk wapen aan het voltooienquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dit duurt wel even voordat het echt aanslaat, denk ik.
En iedereen zegt dat de spas pure rape is (is hij ook), de AA-12 kan er ook wel wat van(Ik ben al aan het "plannen" voor na de mastery van alles: 1000/2500 kills met elk wapen, dus ook secondaries
Een boel wapens heb ik al ruim over de 1000. Die penetration kills gaan soms echt te traagquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:10 schreef Desiler het volgende:
Ik zit nu pas met de UMP op de 800 kills
Succesquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:12 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Een boel wapens heb ik al ruim over de 1000. Die penetration kills gaan soms echt te traag(van 300->1200 voor 40 FMJ kills. Dat is 1 FMJ kill op de 22,5 kills.
Hahahaquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:15 schreef Muchachooo het volgende:
jullie spelen echt te veel mw2ik heb met geen enkel wapen meer dan 600 kills...
Trollol! Ik heb vorig weekend 500 kills gehaald mt umpquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:15 schreef Muchachooo het volgende:
jullie spelen echt te veel mw2ik heb met geen enkel wapen meer dan 6v00 kills...
Dat met hitmarkers heb ik ook vaak last van. Dan word je meestal gelijk dood geschoten door die trage reload. Helpt fmj daar niet wat aan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:56 schreef VASND het volgende:
Spas is tof maar na een tijdje vind ik al die hitmarkers icm langzaam reloaden gewoon enorm irritant en ga ik toch voor wat meer zekerheid.
Maar de range van dat ding is echt ziek, heb te vaak gehad dat ik met een m1014 op iemand stond te sprayen, hij zich omdraaid van huh?en me dan neerschiet.
ik heb nu van 17 wapens 500 kills, van 6 meer dan 1000 en van 2 2500quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:15 schreef Muchachooo het volgende:
jullie spelen echt te veel mw2ik heb met geen enkel wapen meer dan 600 kills...
FMJ doet niks. Steady Aim + Grip is het enige dat je er tegen kan doen, dan schiet je meer mis, maar raak is ook echt 20x in stukjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 @ 14:16 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dat met hitmarkers heb ik ook vaak last van. Dan word je meestal gelijk dood geschoten door die trage reload. Helpt fmj daar niet wat aan?
nee nee je doet mw2quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:45 schreef kutkabouter het volgende:
bij nader inzien eerst even AC 2 spelen
En toch heb ik die laatste in me eentje gehaald. Heel bazig!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:45 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je moet Spec Ops wel met z'n tweeen doen he! bijvoorbeeld die laatste op dat olieplatform, gewoon met z'n tweeen met snipers gaan campen op dat helipad daarboven
als jullie een andere host pakkenquote:
GRENADE LAUNCHER NOOB _____quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als jullie een andere host pakken
fuck julliequote:
ik kan niet tegen m'n verlies als het op een lamme manier is gegaanquote:
Dan had je me wat eerder op afghan moeten zien met sommy en soldquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik kan niet tegen m'n verlies als het op een lamme manier is gegaan
ik vind het ergens wel jammer dat ik mijn langste streak nooit meer ga overtreffenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:29 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dan had je me wat eerder op afghan moeten zien met sommy en soldIk denk wel 5 ofzo triple kills, 8 kills ofzo met precision+harrier airstrike (harrier zelf uit lucht geknald), en iets van 35-4-5 gestaan.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
subtielquote:
Ja wij zijn ook met ze vijvenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sorry Desiler ik was met een vriend in een party! volgende keer join ik wel
JAVELINquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
3xquote:
Wow! Er zijn nog ps3 gamers ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef FalleNk810i het volgende:
heb alleen mn Scar nog maar op 2500 kills,
bijna Intervention FMJ klaar
Vanmiddag mn witte ps3 controller binnen gekregen, ziet er echt heel vet uit
tot ik zelf ging noobtuben was ik elke keer bijna ge-ragequitquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had ik jou 3keer?
Had ik niet eens in de gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |