nee nee je doet mw2quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:45 schreef kutkabouter het volgende:
bij nader inzien eerst even AC 2 spelen
En toch heb ik die laatste in me eentje gehaald. Heel bazig!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:45 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je moet Spec Ops wel met z'n tweeen doen he! bijvoorbeeld die laatste op dat olieplatform, gewoon met z'n tweeen met snipers gaan campen op dat helipad daarboven
als jullie een andere host pakkenquote:
GRENADE LAUNCHER NOOB _____quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als jullie een andere host pakken
fuck julliequote:
ik kan niet tegen m'n verlies als het op een lamme manier is gegaanquote:
Dan had je me wat eerder op afghan moeten zien met sommy en soldquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik kan niet tegen m'n verlies als het op een lamme manier is gegaan
ik vind het ergens wel jammer dat ik mijn langste streak nooit meer ga overtreffenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:29 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dan had je me wat eerder op afghan moeten zien met sommy en soldIk denk wel 5 ofzo triple kills, 8 kills ofzo met precision+harrier airstrike (harrier zelf uit lucht geknald), en iets van 35-4-5 gestaan.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
subtielquote:
Ja wij zijn ook met ze vijvenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sorry Desiler ik was met een vriend in een party! volgende keer join ik wel
JAVELINquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
3xquote:
Wow! Er zijn nog ps3 gamers ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef FalleNk810i het volgende:
heb alleen mn Scar nog maar op 2500 kills,
bijna Intervention FMJ klaar
Vanmiddag mn witte ps3 controller binnen gekregen, ziet er echt heel vet uit
tot ik zelf ging noobtuben was ik elke keer bijna ge-ragequitquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had ik jou 3keer?
Had ik niet eens in de gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |