och, dat zal wel loslopen, maar ik zal hem eens downloaden, morgen even spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou RDR is de laatste dagen en komende dagen denk ik wel drukker door de gratis DLC
Ik heb hem uitgespeeldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hehe, ben ook pas begonnen met de AUG + Grip.![]()
Dat gaat hard.![]()
Beter dan dat gequickscope wat we aan het oefenen waren.
We moeten binnenkort weer ff mosh pit met een groepje doen + AUG.
Fsmxi speelt alleen maar batman nu.![]()
wij hebben ook wat challenges gehaald toenstraksquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgespeeldTenminste, gewone story mode. Nu nog hard en 100%, moet te doen zijn, denk zelfs zonder guide
Als ik online ben stuur je maar message/invite, zie ik wel of ik dan kom.
Verder, Intervention gemastered. Alleen de WA2000 nog en dan alle snipers klaar.
Hahaha die 53 sterren doe ik je al niet naquote:Op woensdag 23 juni 2010 02:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat heeft die Spec Ops toch kkmissies!![]()
Was ik bezig met die laatste missie (15 Juggernauts).
Moet ik er nog 5, 1tje komt dichtbij en ik gooi flashbang..
hij ligt op de grond als een pussy en ik ren weg en toch killt ie me![]()
Soms staan ze gewoon achter vaten of een metalenshit ding en toch raken ze je.. Vaaaaggg!
Op naar poging 100 ofzo.pas 53 sterren van de 69!
je moet Spec Ops wel met z'n tweeen doen he! bijvoorbeeld die laatste op dat olieplatform, gewoon met z'n tweeen met snipers gaan campen op dat helipad daarbovenquote:Op woensdag 23 juni 2010 02:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat heeft die Spec Ops toch kkmissies!![]()
Was ik bezig met die laatste missie (15 Juggernauts).
Moet ik er nog 5, 1tje komt dichtbij en ik gooi flashbang..
hij ligt op de grond als een pussy en ik ren weg en toch killt ie me![]()
Soms staan ze gewoon achter vaten of een metalenshit ding en toch raken ze je.. Vaaaaggg!
Op naar poging 100 ofzo.pas 53 sterren van de 69!
What the.. hahaha ik snap echt NIKS van wat je zegtquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:28 schreef KaMo het volgende:
Mwa, bij longshots van huis naar huis in highrise, met assaultriffle... doe je toch ook bij a puur op crosshair en naam
Ik denk dat hij bedoelt na het spawnen in het begin van het potje van highrise door het raam schieten naar ander gebouw ofzo. Denk dat hij dat bedoelt..quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
What the.. hahaha ik snap echt NIKS van wat je zegt
Maar toch blijft BC2 net een tikkeltje harderquote:
Hahahaha ja maargoed dan krijg je het nog steeds in beeld te zien als je iemand killtquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:53 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt na het spawnen in het begin van het potje van highrise door het raam schieten naar ander gebouw ofzo. Denk dat hij dat bedoelt..
Met ump haal je toch bijna altijd hoge scores!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind gewoon rondrennen met een ump veel leuker dan hoge scores halen eigenlijk
Met de P90 werkt het ook wel hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind gewoon rondrennen met een ump veel leuker dan hoge scores halen eigenlijk
ik bedoelde met marathon/lightweight/commandoquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:33 schreef leeroy het volgende:
[..]
Met ump haal je toch bijna altijd hoge scores!
Wat heb je al secondery?
Mp5 does the job too! Alleen de vector en mini uzi zuigen hardquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met de P90 werkt het ook wel hoor
Wat ik echt leuk blijf vinden is als je merkt dat er iemand achter je loopt die jou wil knifen even snel een claymore neergooien en hem erop horen lopen
Samehere voor dat ik prestige ging!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik bedoelde met marathon/lightweight/commando![]()
ik heb een deagle met tactical knife als tweede maar ik gebruik eigenlijk altijd primary weapon: ump+silencer
Mini Uzi? Shame on you!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mp5 does the job too! Alleen de vector en mini uzi zuigen hard
Mini Uzi <3 pure ownagequote:Op woensdag 23 juni 2010 11:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mp5 does the job too! Alleen de vector en mini uzi zuigen hard
Excuses aanvaard!quote:
quote:
Die vind ik dus helemaal niet chill.. iedereen als er altijd zo euforisch over, ik snap het nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:21 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
gisteren weer met de spas gespeeld omdat ik die per ongeluk ingesteld had, en opnieuw erachter gekomen dat dat ding echt pure rape is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |