Haha netjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
AUG HBAR + Hardline Pro + Demolition = Instant rape.
Net 73-8 op Terminal en 82-6 op Rundown
Hehe, ben ook pas begonnen met de AUG + Grip.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
AUG HBAR + Hardline Pro + Demolition = Instant rape.
Net 73-8 op Terminal en 82-6 op Rundown
Im inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hehe, ben ook pas begonnen met de AUG + Grip.![]()
Dat gaat hard.![]()
Beter dan dat gequickscope wat we aan het oefenen waren.
We moeten binnenkort weer ff mosh pit met een groepje doen + AUG.
Fsmxi speelt alleen maar batman nu.![]()
ik heb net nog met hem gespeeld dus dat valt wel meequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hehe, ben ook pas begonnen met de AUG + Grip.![]()
Dat gaat hard.![]()
Beter dan dat gequickscope wat we aan het oefenen waren.
We moeten binnenkort weer ff mosh pit met een groepje doen + AUG.
Fsmxi speelt alleen maar batman nu.![]()
Ey kom ff gamen danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb net nog met hem gespeeld dus dat valt wel mee
misschien juist op moderate zetten, dat zal waarschijnlijk niks opleveren, maar proberen kan altijd tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Liever Barebones Pro
Ik kan trouwens alleen maar spelen als ik iemand join. M'n verbinding is nu weer goed, maar een potje vinden via Find Match lukt niet. NAT staat op Open. Iemand anders ook last van gehad?
Addedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:20 schreef Muchachooo het volgende:
ik doe ook mee!! username=gamertag voor de mensen die me nog niet hebben!
Mijn voorkeur is ook TDM hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Liever Barebones Pro
Ik kan trouwens alleen maar spelen als ik iemand join. M'n verbinding is nu weer goed, maar een potje vinden via Find Match lukt niet. NAT staat op Open. Iemand anders ook last van gehad?
Ikke wel, maar eerst voetbal kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen knallen?
en RDRquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |