Tuurlijk, hup, toegeven aan die verslaving!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 05:22 schreef kutkabouter het volgende:
ik twijfel of ik nu nog moet gaan spelen
Omgwtf! En wtf is barebones?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:43 schreef Desiler het volgende:
Nieuwe Gametypes!CTF is weg gehaald je hebt nu Barebones Pro en Barebones Pro Objective.
TDM, HQ, FFA, DM en CTF zonder Killstreak Rewards!
En is het wat?:pquote:
Wat is je GT dan? Miss ff samen spelen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:48 schreef kutkabouter het volgende:
vet, dalijk even de xbox aanslingeren
en ik ben niet meer gaan spelen vannacht, ik was iets te zat
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:27 schreef Desiler het volgende:
Mjah opzich is het wel chill geen pavelows harriers of choppers in de lucht.
Is een hacked gametype heb je een JTAG voor nodig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:01 schreef leeroy het volgende:
[..]
Oke... Das wel een voordeel.
Ik had een filmpje gezien daar speelde ze globel thermnucliar war ofzo. Wrm staat die eik niet in de playlist?
staat in m'n sigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:57 schreef Desiler het volgende:
[..]
Wat is je GT dan? Miss ff samen spelen?
Oke. Is dus ook al niks! Worden er nog wel nieuwe gamemodes verwacht?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:06 schreef Desiler het volgende:
[..]
Is een hacked gametype heb je een JTAG voor nodig.
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:18 schreef leeroy het volgende:
[..]
Oke. Is dus ook al niks! Worden er nog wel nieuwe gamemodes verwacht?
Doe ik wel met je mee, maar waarom groundwarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
staat in m'n sigadd me maar, ik ben er over een half uurtje ofzo
en ik ga die game-modes alleen even proberen he, als het niks is ga ik gewoon weer rapen op groundwar
niet als je met een groep nederlanders speelt, dan heb je een grotere kans dat de host nederlands is en dat scheelt al een hoopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:26 schreef Desiler het volgende:
[..]
Doe ik wel met je mee, maar waarom groundwaralleen maar lagg...
Ja okequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet als je met een groep nederlanders speelt, dan heb je een grotere kans dat de host nederlands is en dat scheelt al een hoop
en: omdat danger close multikills![]()
ik trap m nu aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef Desiler het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik ben nu online wanneer kom jij? :p
Cage matchquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
What the... waarom halen ze die eruit :S en waar is mijn cagematch? ik mis hem nog steeds
cage boost bedoel jequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
What the... waarom halen ze die eruit :S en waar is mijn cagematch? ik mis hem nog steeds
ik zeg: sitrep proquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:23 schreef FalleNk810i het volgende:
Cage Match was wel chill om bepaalde challenges te halen
dat kan toch wel met de cold-blooded glitchquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:27 schreef Muchachooo het volgende:
cagematch was altijd relaxed om te boosten ja.
zeker icm die carepackage glitch, kon je je cold blooded pro snel halen
Ja true, maar dan hadden ze dit als extra optie toe moeten voegen en niet vervangen voor een anderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:34 schreef Desiler het volgende:
haha nee man, deze gametypes zijn juist het chillst van allemaal, geen nuke boosters, geen harriers, geen pavelows geen chopper gunners helemaal niks gwn spelen zoals het hoort
En hoe moet dat dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat kan toch wel met de cold-blooded glitchzo heb ik gister nog in een potje de 1e 5 cold blooded challenges gehaald
Ja okequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja true, maar dan hadden ze dit als extra optie toe moeten voegen en niet vervangen voor een anderik wil namelijk alles
helicopter neerschieten met een lmg, en als ie aan het neerstorten is erop blijven schieten, elke kogel die raak is, is een punt voor je cold-blooded challengequote:
probleem is dat helicopters altijd heel lang duren voordat ze kapot zijn, en met een stinger gaan ze niet neerstorten maar exploderen ze gewoonquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
helicopter neerschieten met een lmg, en als ie aan het neerstorten is erop blijven schieten, elke kogel die raak is, is een punt voor je cold-blooded challenge
En dan heb 500 uur gespeeld en denk alles te wetenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
helicopter neerschieten met een lmg, en als ie aan het neerstorten is erop blijven schieten, elke kogel die raak is, is een punt voor je cold-blooded challenge
een hind nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
probleem is dat helicopters altijd heel lang duren voordat ze kapot zijn, en met een stinger gaan ze niet neerstorten maar exploderen ze gewoon
True that!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:24 schreef FalleNk810i het volgende:
net mn 1000 uzi kills gehad, bijna 1000 spas, nog ff Intervention FMJ en wat stealth bombers halen, daarna weer prestigen
Wat me wel opvalt is dat alle goede wapens al vanaf level 1 beschikbaar zijn. M4a1, mpk5, Famas, intervention. Het blijven super goede wapens
Daarom ook gewoon 1 of 2x AT-4 op knallen en de rest met je RPD doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
probleem is dat helicopters altijd heel lang duren voordat ze kapot zijn, en met een stinger gaan ze niet neerstorten maar exploderen ze gewoon
dat kan ook inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon 1 of 2x AT-4 op knallen en de rest met je RPD doen.
te weinig mensenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:30 schreef Desiler het volgende:
Eerste gedachte van de nieuwe gametypes, iemand?
Zelf vind ik ze chill.
Net als ik weer offline benquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
net 5 kills met 1 noobtubeen maar schelden ;P
Je moest vannacht gewoon komen knallen. Ik was ook online van 4 tot 6 ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
net 5 kills met 1 noobtubeen maar schelden ;P
Haha netjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
AUG HBAR + Hardline Pro + Demolition = Instant rape.
Net 73-8 op Terminal en 82-6 op Rundown
Hehe, ben ook pas begonnen met de AUG + Grip.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
AUG HBAR + Hardline Pro + Demolition = Instant rape.
Net 73-8 op Terminal en 82-6 op Rundown
Im inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hehe, ben ook pas begonnen met de AUG + Grip.![]()
Dat gaat hard.![]()
Beter dan dat gequickscope wat we aan het oefenen waren.
We moeten binnenkort weer ff mosh pit met een groepje doen + AUG.
Fsmxi speelt alleen maar batman nu.![]()
ik heb net nog met hem gespeeld dus dat valt wel meequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat gaat hard.![]()
Ey kom ff gamen danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb net nog met hem gespeeld dus dat valt wel mee
misschien juist op moderate zetten, dat zal waarschijnlijk niks opleveren, maar proberen kan altijd tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Liever Barebones Pro
Ik kan trouwens alleen maar spelen als ik iemand join. M'n verbinding is nu weer goed, maar een potje vinden via Find Match lukt niet. NAT staat op Open. Iemand anders ook last van gehad?
Addedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:20 schreef Muchachooo het volgende:
ik doe ook mee!! username=gamertag voor de mensen die me nog niet hebben!
Mijn voorkeur is ook TDM hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Liever Barebones Pro
Ik kan trouwens alleen maar spelen als ik iemand join. M'n verbinding is nu weer goed, maar een potje vinden via Find Match lukt niet. NAT staat op Open. Iemand anders ook last van gehad?
Ikke wel, maar eerst voetbal kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen knallen?
en RDRquote:
och, dat zal wel loslopen, maar ik zal hem eens downloaden, morgen even spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou RDR is de laatste dagen en komende dagen denk ik wel drukker door de gratis DLC
Ik heb hem uitgespeeldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat gaat hard.![]()
wij hebben ook wat challenges gehaald toenstraksquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgespeeldTenminste, gewone story mode. Nu nog hard en 100%, moet te doen zijn, denk zelfs zonder guide
Als ik online ben stuur je maar message/invite, zie ik wel of ik dan kom.
Verder, Intervention gemastered. Alleen de WA2000 nog en dan alle snipers klaar.
Hahaha die 53 sterren doe ik je al niet naquote:Op woensdag 23 juni 2010 02:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat heeft die Spec Ops toch kkmissies!![]()
Was ik bezig met die laatste missie (15 Juggernauts).
Moet ik er nog 5, 1tje komt dichtbij en ik gooi flashbang..
hij ligt op de grond als een pussy en ik ren weg en toch killt ie me![]()
Soms staan ze gewoon achter vaten of een metalenshit ding en toch raken ze je.. Vaaaaggg!
Op naar poging 100 ofzo.pas 53 sterren van de 69!
je moet Spec Ops wel met z'n tweeen doen he! bijvoorbeeld die laatste op dat olieplatform, gewoon met z'n tweeen met snipers gaan campen op dat helipad daarbovenquote:Op woensdag 23 juni 2010 02:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat heeft die Spec Ops toch kkmissies!![]()
Was ik bezig met die laatste missie (15 Juggernauts).
Moet ik er nog 5, 1tje komt dichtbij en ik gooi flashbang..
hij ligt op de grond als een pussy en ik ren weg en toch killt ie me![]()
Soms staan ze gewoon achter vaten of een metalenshit ding en toch raken ze je.. Vaaaaggg!
Op naar poging 100 ofzo.pas 53 sterren van de 69!
What the.. hahaha ik snap echt NIKS van wat je zegtquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:28 schreef KaMo het volgende:
Mwa, bij longshots van huis naar huis in highrise, met assaultriffle... doe je toch ook bij a puur op crosshair en naam
Ik denk dat hij bedoelt na het spawnen in het begin van het potje van highrise door het raam schieten naar ander gebouw ofzo. Denk dat hij dat bedoelt..quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
What the.. hahaha ik snap echt NIKS van wat je zegt
Maar toch blijft BC2 net een tikkeltje harderquote:
Hahahaha ja maargoed dan krijg je het nog steeds in beeld te zien als je iemand killtquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:53 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt na het spawnen in het begin van het potje van highrise door het raam schieten naar ander gebouw ofzo. Denk dat hij dat bedoelt..
Met ump haal je toch bijna altijd hoge scores!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind gewoon rondrennen met een ump veel leuker dan hoge scores halen eigenlijk
Met de P90 werkt het ook wel hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind gewoon rondrennen met een ump veel leuker dan hoge scores halen eigenlijk
ik bedoelde met marathon/lightweight/commandoquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:33 schreef leeroy het volgende:
[..]
Met ump haal je toch bijna altijd hoge scores!
Wat heb je al secondery?
Mp5 does the job too! Alleen de vector en mini uzi zuigen hardquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met de P90 werkt het ook wel hoor
Wat ik echt leuk blijf vinden is als je merkt dat er iemand achter je loopt die jou wil knifen even snel een claymore neergooien en hem erop horen lopen
Samehere voor dat ik prestige ging!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik bedoelde met marathon/lightweight/commando![]()
ik heb een deagle met tactical knife als tweede maar ik gebruik eigenlijk altijd primary weapon: ump+silencer
Mini Uzi? Shame on you!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mp5 does the job too! Alleen de vector en mini uzi zuigen hard
Mini Uzi <3 pure ownagequote:Op woensdag 23 juni 2010 11:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mp5 does the job too! Alleen de vector en mini uzi zuigen hard
Excuses aanvaard!quote:
quote:
Die vind ik dus helemaal niet chill.. iedereen als er altijd zo euforisch over, ik snap het nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:21 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
gisteren weer met de spas gespeeld omdat ik die per ongeluk ingesteld had, en opnieuw erachter gekomen dat dat ding echt pure rape is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |