Tuurlijk, hup, toegeven aan die verslaving!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 05:22 schreef kutkabouter het volgende:
ik twijfel of ik nu nog moet gaan spelen
Omgwtf! En wtf is barebones?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:43 schreef Desiler het volgende:
Nieuwe Gametypes!CTF is weg gehaald je hebt nu Barebones Pro en Barebones Pro Objective.
TDM, HQ, FFA, DM en CTF zonder Killstreak Rewards!
En is het wat?:pquote:
Wat is je GT dan? Miss ff samen spelen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:48 schreef kutkabouter het volgende:
vet, dalijk even de xbox aanslingeren
en ik ben niet meer gaan spelen vannacht, ik was iets te zat
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:27 schreef Desiler het volgende:
Mjah opzich is het wel chill geen pavelows harriers of choppers in de lucht.
Is een hacked gametype heb je een JTAG voor nodig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:01 schreef leeroy het volgende:
[..]
Oke... Das wel een voordeel.
Ik had een filmpje gezien daar speelde ze globel thermnucliar war ofzo. Wrm staat die eik niet in de playlist?
staat in m'n sigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:57 schreef Desiler het volgende:
[..]
Wat is je GT dan? Miss ff samen spelen?
Oke. Is dus ook al niks! Worden er nog wel nieuwe gamemodes verwacht?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:06 schreef Desiler het volgende:
[..]
Is een hacked gametype heb je een JTAG voor nodig.
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:18 schreef leeroy het volgende:
[..]
Oke. Is dus ook al niks! Worden er nog wel nieuwe gamemodes verwacht?
Doe ik wel met je mee, maar waarom groundwarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
staat in m'n sigadd me maar, ik ben er over een half uurtje ofzo
en ik ga die game-modes alleen even proberen he, als het niks is ga ik gewoon weer rapen op groundwar
niet als je met een groep nederlanders speelt, dan heb je een grotere kans dat de host nederlands is en dat scheelt al een hoopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:26 schreef Desiler het volgende:
[..]
Doe ik wel met je mee, maar waarom groundwaralleen maar lagg...
Ja okequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet als je met een groep nederlanders speelt, dan heb je een grotere kans dat de host nederlands is en dat scheelt al een hoop
en: omdat danger close multikills![]()
ik trap m nu aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef Desiler het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik ben nu online wanneer kom jij? :p
Cage matchquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
What the... waarom halen ze die eruit :S en waar is mijn cagematch? ik mis hem nog steeds
cage boost bedoel jequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
What the... waarom halen ze die eruit :S en waar is mijn cagematch? ik mis hem nog steeds
ik zeg: sitrep proquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:23 schreef FalleNk810i het volgende:
Cage Match was wel chill om bepaalde challenges te halen
dat kan toch wel met de cold-blooded glitchquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:27 schreef Muchachooo het volgende:
cagematch was altijd relaxed om te boosten ja.
zeker icm die carepackage glitch, kon je je cold blooded pro snel halen
Ja true, maar dan hadden ze dit als extra optie toe moeten voegen en niet vervangen voor een anderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:34 schreef Desiler het volgende:
haha nee man, deze gametypes zijn juist het chillst van allemaal, geen nuke boosters, geen harriers, geen pavelows geen chopper gunners helemaal niks gwn spelen zoals het hoort
En hoe moet dat dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat kan toch wel met de cold-blooded glitchzo heb ik gister nog in een potje de 1e 5 cold blooded challenges gehaald
Ja okequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja true, maar dan hadden ze dit als extra optie toe moeten voegen en niet vervangen voor een anderik wil namelijk alles
helicopter neerschieten met een lmg, en als ie aan het neerstorten is erop blijven schieten, elke kogel die raak is, is een punt voor je cold-blooded challengequote:
probleem is dat helicopters altijd heel lang duren voordat ze kapot zijn, en met een stinger gaan ze niet neerstorten maar exploderen ze gewoonquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
helicopter neerschieten met een lmg, en als ie aan het neerstorten is erop blijven schieten, elke kogel die raak is, is een punt voor je cold-blooded challenge
En dan heb 500 uur gespeeld en denk alles te wetenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
helicopter neerschieten met een lmg, en als ie aan het neerstorten is erop blijven schieten, elke kogel die raak is, is een punt voor je cold-blooded challenge
een hind nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
probleem is dat helicopters altijd heel lang duren voordat ze kapot zijn, en met een stinger gaan ze niet neerstorten maar exploderen ze gewoon
True that!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:24 schreef FalleNk810i het volgende:
net mn 1000 uzi kills gehad, bijna 1000 spas, nog ff Intervention FMJ en wat stealth bombers halen, daarna weer prestigen
Wat me wel opvalt is dat alle goede wapens al vanaf level 1 beschikbaar zijn. M4a1, mpk5, Famas, intervention. Het blijven super goede wapens
Daarom ook gewoon 1 of 2x AT-4 op knallen en de rest met je RPD doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
probleem is dat helicopters altijd heel lang duren voordat ze kapot zijn, en met een stinger gaan ze niet neerstorten maar exploderen ze gewoon
dat kan ook inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon 1 of 2x AT-4 op knallen en de rest met je RPD doen.
te weinig mensenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:30 schreef Desiler het volgende:
Eerste gedachte van de nieuwe gametypes, iemand?
Zelf vind ik ze chill.
Net als ik weer offline benquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
net 5 kills met 1 noobtubeen maar schelden ;P
Je moest vannacht gewoon komen knallen. Ik was ook online van 4 tot 6 ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
net 5 kills met 1 noobtubeen maar schelden ;P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |