dat kan toch wel met de cold-blooded glitchquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:27 schreef Muchachooo het volgende:
cagematch was altijd relaxed om te boosten ja.
zeker icm die carepackage glitch, kon je je cold blooded pro snel halen
Ja true, maar dan hadden ze dit als extra optie toe moeten voegen en niet vervangen voor een anderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:34 schreef Desiler het volgende:
haha nee man, deze gametypes zijn juist het chillst van allemaal, geen nuke boosters, geen harriers, geen pavelows geen chopper gunners helemaal niks gwn spelen zoals het hoort
En hoe moet dat dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat kan toch wel met de cold-blooded glitchzo heb ik gister nog in een potje de 1e 5 cold blooded challenges gehaald
Ja okequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja true, maar dan hadden ze dit als extra optie toe moeten voegen en niet vervangen voor een anderik wil namelijk alles
helicopter neerschieten met een lmg, en als ie aan het neerstorten is erop blijven schieten, elke kogel die raak is, is een punt voor je cold-blooded challengequote:
probleem is dat helicopters altijd heel lang duren voordat ze kapot zijn, en met een stinger gaan ze niet neerstorten maar exploderen ze gewoonquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
helicopter neerschieten met een lmg, en als ie aan het neerstorten is erop blijven schieten, elke kogel die raak is, is een punt voor je cold-blooded challenge
En dan heb 500 uur gespeeld en denk alles te wetenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
helicopter neerschieten met een lmg, en als ie aan het neerstorten is erop blijven schieten, elke kogel die raak is, is een punt voor je cold-blooded challenge
een hind nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
probleem is dat helicopters altijd heel lang duren voordat ze kapot zijn, en met een stinger gaan ze niet neerstorten maar exploderen ze gewoon
True that!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:24 schreef FalleNk810i het volgende:
net mn 1000 uzi kills gehad, bijna 1000 spas, nog ff Intervention FMJ en wat stealth bombers halen, daarna weer prestigen
Wat me wel opvalt is dat alle goede wapens al vanaf level 1 beschikbaar zijn. M4a1, mpk5, Famas, intervention. Het blijven super goede wapens
Daarom ook gewoon 1 of 2x AT-4 op knallen en de rest met je RPD doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
probleem is dat helicopters altijd heel lang duren voordat ze kapot zijn, en met een stinger gaan ze niet neerstorten maar exploderen ze gewoon
dat kan ook inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon 1 of 2x AT-4 op knallen en de rest met je RPD doen.
te weinig mensenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:30 schreef Desiler het volgende:
Eerste gedachte van de nieuwe gametypes, iemand?
Zelf vind ik ze chill.
Net als ik weer offline benquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
net 5 kills met 1 noobtubeen maar schelden ;P
Je moest vannacht gewoon komen knallen. Ik was ook online van 4 tot 6 ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
net 5 kills met 1 noobtubeen maar schelden ;P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |