Groundwarquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef SoldMayor het volgende:
OMG!!
net op groundwar met ALLEEN HARRIER AIRSTRIKE 7 kills![]()
![]()
![]()
En toen kwam pas de HARRIER zelf
tjaaaaa met dit weer heb je dat snel...quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 23:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb net mijn killstreak veranderd van 5,7,9 naar 5,7,11 en het is elke keer echt zweten als je je harrier hebt opgeroepenZweten en lekker campen
Campen in Highrise bij B (domination).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 15:19 schreef KaMo het volgende:
Ik was net level up, model 1887, gelijk maar ge-akimbood
Maar ik haal die 3 laatste FMJ-kills maar niet op mijn Scar-H
Ja, kan.quote:
ook heerlijk ja, al vind ik hp toch de beste tot nu toequote:
was elk potje mw2 maar zo spannend als de 2e helftquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
was elk potje mw2 maar zo spannend als de 2e helft
was mijn leven maar zo spannend als de 2e helftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
was elk potje mw2 maar zo spannend als de 2e helft
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
was mijn leven maar zo spannend als de 2e helft
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
was mijn leven maar zo spannend als de 2e helft
ja ben nu bezig om die FAL te masteren.... eerst ff door die eerste 25 kills heen bijten met die klote iron sights.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:34 schreef DrMarten het volgende:
Voor mensen die problemen hebben me de FMJ..... speel FFA, daar gaat het bij mij iig een stuk sneller dan bij TDM ofzo. Hangt natuurlijk een beetje van de map af, maar over het algemeen toch minstens 2 bullet penetration kills per potje, vaak ook wel meer.
Ik neem trouwens ook mijn woorden terug voor wat betreft de FAL. Met Sleight of hand and stoppingpower is het lekker schieten met dat ding, 2 hits en je hebt een kill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |