vond ik dat eerst niet dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer een kut spel?
ik wel 8 dagen...quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vond ik dat eerst niet dan?alleen ik besefte me gisteren pas hoe ontzettend veel tijd ik verneukt heb hieraan
![]()
ik dus 14, en ik ben het ook echt helemaal zat en de verslaving begint nu inderdaad weg te gaan gewoon omdat ik er geen kut meer aan vind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ja het is echt een kutspel. Koop ik o.a. MAG (), BFBC2 en RDR om van de verslaving van dit spel af te komen, word ik door vrienden gedwongen om met hun te blijven spelen omdat het zo "gezellig" is. En ja, met vrienden spelen is ook veel leuker dan alleen op de prairie in RDR of eenzaampjes in een tank in BFBC2. De meute dwingt mij gewoon om MW2 te blijven spelen
Hier het zelfde probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!??1!11!??/quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef kutkabouter het volgende:
de middelbare en basisscholen zijn nu uit en het gaat meteen weer dramatisch door alle paupers met noobtubes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
´s nachts spelen is ook niet alles hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef kutkabouter het volgende:
de middelbare en basisscholen zijn nu uit en het gaat meteen weer dramatisch door alle paupers met noobtubes
Toch is rushen met de UMP45, Marathon, Lightweight en Ninja Pro in S&D het leukste. Zorgen dat je zo snel mogelijk bij hun spawn bent en dan lekker ownenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:52 schreef Muchachooo het volgende:
het is zo godsgruwelijk irritant als je ze tegen je hebt maar het is oh zo leuk om te doen
Wel silencer dan he!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:54 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Toch is rushen met de UMP45, Marathon, Lightweight en Ninja Pro in S&D het leukste. Zorgen dat je zo snel mogelijk bij hun spawn bent en dan lekker ownen
nee, net ging het hartstikke goed, zo rond 2 a 3 uur. domination zoals het hoort, vlaggen die over en weer gingen, aan beide kanten 2 snipers en de rest met assault rifles/lmg's. veel leuker dan iedereen met die zaadkankernoobtubesquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
´s nachts spelen is ook niet alles hoor
niet huilenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, net ging het hartstikke goed, zo rond 2 a 3 uur. domination zoals het hoort, vlaggen die over en weer gingen, aan beide kanten 2 snipers en de rest met assault rifles/lmg's. veel leuker dan iedereen met die zaadkankernoobtubes
Want je speelt ook alleen tegen nederlanders hequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef kutkabouter het volgende:
dankzij de nieuwe matchmaking wel ja, hij zoekt namelijk met welke host je de laagste ping hebt, wat dus over het algemeen een nederlander zal zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want je speelt ook alleen tegen nederlanders he
ik vind het nieuwe matchmaking maar stom, puur en alleen omdat ik nu van tevoren al kan zien dat het een laggende kutlobby wordtquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dankzij de nieuwe matchmaking wel ja, hij zoekt namelijk met welke host je de laagste ping hebt, wat dus over het algemeen een nederlander zal zijn
ben m aan t masteren!quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:01 schreef SoldMayor het volgende:
OMG!!
net op groundwar met ALLEEN HARRIER AIRSTRIKE 7 kills![]()
![]()
![]()
En toen kwam pas de HARRIER zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |