quote:Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ah, dat is het geheim![]()
Dan ga ik het ook maar niet op de acr doen, dan ga ik gewoon verder met andere attachments
ja maar het lijkt af en toe wel alsof het alleen maar slechter gaat, voor de examens aan de lopende band AC-130's en alles en nou sleep ik er met moeite heel af en toe een emergency airdrop uitquote:
ik denk dat het wel meevalt hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar goed, nu er zelfs voor de Xbox 360 aimbots zijn, denk dat het snel gedaan zal zijn met deze game.
ooit gehoord van gordijnen etc??quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:31 schreef Parvus het volgende:
Mijn kamer staat op het westen, vanaf 17:00 ofzo komt de zon er op. Is 's avonds echt niet te doen
ik heb het spel geleerd met scar en barrett, maar ik speel nu het best met de intervention geloof ik...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:05 schreef kutkabouter het volgende:
ik speelde vandaag de hele tijd weer met de M4A1, de AUG, de SCAR en de intervention, en mijn scores vlogen ineens de lucht in. dat zijn de wapens waarmee ik dit spel heb "geleerd" zeg maar en daar kan ik dus zo te zien stukken beter mee omgaan dan met alle andere wapens
nou je het zegt, ik ook met de barrett, maar ik gebruik nu zeg maar dezelfde klasse sniper, alleen dan met de interventionquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:49 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik heb het spel geleerd met scar en barrett, maar ik speel nu het best met de intervention geloof ik...
Stoping power? of gewoon goed mikkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef VASND het volgende:
Ik heb een hekel aan de barrett. Lijkt alsof die 8/10 keer een hitmarker geeft en gewoon super vaak mis schiet.
ik heb op al m'n classes claymores, ik kan namelijk totaal niet richten met semtexquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:58 schreef Muchachooo het volgende:
claymores gebruik ik dus nooit met snipers... nee ik zit er een beetje tussenin, gewoon rustig rondlopen en iedereen neerhalen die ik tegenkom. en af en toe een beetje campen als ik zie dat er veel teammates zijn zodat ik niet in m'n rug geschoten word..
claymores + scavengerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb op al m'n classes claymores, ik kan namelijk totaal niet richten met semtex
deze man weet hetquote:
Maximaal 2 claymore's dus zo veel heb je er niet aan..quote:
wel bij 2 uitgangen campplekjes en naabs die telkens op je claymore's blijven lopenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:24 schreef leeroy het volgende:
[..]
Maximaal 2 claymore's dus zo veel heb je er niet aan..
Sommige plekken zijn gewoon altijd een kill.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 @ 18:24 schreef leeroy het volgende:
[..]
Maximaal 2 claymore's dus zo veel heb je er niet aan..
Die lui waar hij tegen speelt zijn echt belachelijk slecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |