Fable III zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen roept dat ze hem niet halen todat er ineens een toffe core-game komt die met Kinect ondersteuning extra vet wordt en dan rent iedereen alsnog naar de winkel
Ik hoop hetquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen roept dat ze hem niet halen todat er ineens een toffe core-game komt die met Kinect ondersteuning extra vet wordt en dan rent iedereen alsnog naar de winkel
quote:Microsoft has explained the lack of core-focused Kinect titles by spelling out that the upcoming motion sensing device is targeted at a broader audience.
The platform holder told Kotaku that this is a great year for core games on Xbox 360, but said that they will be controller-based.
"At Xbox, we're developing controller-based games for the core and Kinect titles that appeal to everyone," the firm said in a statement. "And just as we've done with Xbox Live, we will continue to evolve our platform and work with the industry's most creative minds to create new games and entertainment. What you're seeing today is just the beginning.
"With Halo: Reach, Gears Of War 3 and Call Of Duty: Black Ops, this is the biggest year for core games on Xbox 360. In addition to these controller-based games, Kinect is a new way to play, using your full body and voice. We believe gamers will also enjoy games, sports, movies and music – all hands free. Beyond these experiences, we will continue to evolve our platform, just as we've done with Xbox Live. What you're seeing today is just the beginning."
Kinect is set to launch this November with over 15 titles including Kinect Sports, Kinect Adventures, pet sim Kinectimals and exercise title Your Shape: Fitness Evolved.
While the hardware itself is not expected to be cheap, we’ve been told that Kinect software will be less expensive than traditional Xbox 360 titles.
80 euro fixt MS hem al voor je, dus dan kun je dat bijna twee keer laten doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:41 schreef Edwinuss het volgende:
Voor 150 haal ik liever een nieuwe xbox voor als mijn oude kapot gaat.
200 euro om 1 game te kunnen spelen? Zelfs die absurde mechgame op de eerste Xbox was goedkoperquote:
Afhankelijk van wat er in de Kinect bundel zit, wat die gaat kosten en wat je er mee kan in Fable. Ik sta open voor ideeën.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
200 euro om 1 game te kunnen spelen? Zelfs die absurde mechgame op de eerste Xbox was goedkoper
Zolang er een input lag van hier tot Tokyo inzit en je de boel niet zittend kan bedienen is het alleen leuk om door de menutjes heen te bladeren. Maar niet voor 150 euro.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Sheik Yerbouti-avatarquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik denk dat ik met kinect eerst maar eens de kat uit de boom ga kijken bij mensen die hem wel hebben.
Ze hebben al tig keer gezegd dat Kinect ook gewoon zittend zal werkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef MrData het volgende:
[..]
Zolang er een input lag van hier tot Tokyo inzit en je de boel niet zittend kan bedienen is het alleen leuk om door de menutjes heen te bladeren. Maar niet voor 150 euro.
Waar dan? Dit artikel van de 17e zegt: The spokesperson was not able to provide any update on the Kinect's tolerance of a person who sits while playing games.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze hebben al tig keer gezegd dat Kinect ook gewoon zittend zal werken
Elk filmpje dat ik ervan gezien heb en volgens elk hands-on artikel dat ik gelezen heb is er substantiele lag. Het verwerken van de data moet door de 360 zelf gedaan worden wat volgens mij zorgt voor de vertraging. Wellicht dat het beter wordt naarmate ze er meer ervaring mee opdoen maar elke vertraging is toch dodelijk voor serieuze games.quote:En die lag is nog maar te bezien, dat weet je pas wanneer hij daadwerkelijk op de markt is
"Kinect this" *BOOM*quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Voor 150 haal ik liever een gun en een kogel imo.
Klinkt als een probleem met de cache op je harde schijf......... Heb je al deze games geinstalleerd naar je hdd toevallig?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:25 schreef Desunoto het volgende:
Herkent iemand dit?
Als ik een spel opstart dan volgt er na 2 seconden spelen (meestal) een raar vastloopgeluid (kan het niet met woorden omschrijven) en komt er na een korte flits en wat omhoog en omlaag schietende lijnen, een blokjespatroon over het scherm heen en staat alles vast.
Bij de spellen die ik geprobeerd heb gebeurt het 2 seconden nadat het spel "echt begint". De menu's kan ik nog gebruiken. Opties selecteren, auto selecteren etc. maar zodra ik naar het circuit wil (Forza) of de wereld instap (Final Fantasy) gaat het de mist in.
Het rare is ook dat de 360 zelf geen melding geeft met zo'n rood cirkeltje. Dus ik heb geen idee.
M'n garantie is ook al lang verlopen. Kan ik hem nog laten repareren of zeggen ze "ja doeg je koopt maar een nieuwe"?
Rare heeft gezegd dat de lag van kinect 150ms is, en dat is van de camera en de xbox gecombineerd, dus wel meer dan normaal (bij 30fps games vaak 100ms) maar niet heel erg. En ook als je de previews leest van 1st party games dan lees je dat de lag daar reuze ok is, maar bij andere games (voornamelijk die fitness-game van Ubisoft) is het echt huilen met de pet op.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:26 schreef MrData het volgende:
Elk filmpje dat ik ervan gezien heb en volgens elk hands-on artikel dat ik gelezen heb is er substantiele lag. Het verwerken van de data moet door de 360 zelf gedaan worden wat volgens mij zorgt voor de vertraging. Wellicht dat het beter wordt naarmate ze er meer ervaring mee opdoen maar elke vertraging is toch dodelijk voor serieuze games.
Nope, spelen allemaal vanaf de CD af.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klinkt als een probleem met de cache op je harde schijf......... Heb je al deze games geinstalleerd naar je hdd toevallig?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nope, spelen allemaal vanaf de CD af.
Hoe clear ik m'n cache?
quote:Go to the system blade and then select memory.
Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?
Aight!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:03 schreef Desunoto het volgende:
Thanks, zal het vanmiddag eens proberen.
Ja godverrd6$%_( krijg ik nu wel de drie rode lampjesquote:
Repareren kan makkelijk middels een x-clamp methode. Ik fix ze zelf ook namelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja godverrd6$%_( krijg ik nu wel de drie rode lampjes_!
Goed volgende vraag... zonder garantie repareren voor minder dan 100 euro? Mogelijk?
Of wachten tot de 360 Slim er is (16 juli of zo) en die halen?
Toen ik mijn RROD kreeg gebeurde dat ook, dus vastlopers en gekleurde blokjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:27 schreef Desunoto het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat dat het probleem is dan? Want de vorige keer toen ik 3 rode lampjes kreeg gebeurde dat zomaar opeens. Nu krijg ik 5 of 6 keer een blokjesscherm en geeft hij nu pas de lampjes aan.
South bridge maakt slecht contact. Believe me. Ik had toch al voorspeld dat je een RRoD ging krijgen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:27 schreef Desunoto het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat dat het probleem is dan? Want de vorige keer toen ik 3 rode lampjes kreeg gebeurde dat zomaar opeens. Nu krijg ik 5 of 6 keer een blokjesscherm en geeft hij nu pas de lampjes aan.
Kneel before the witch doctor!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Gekke Clarkson met zn hocus pocus.
Als je m GOED laat fixen gaat ie ook gewoon weer jaren mee hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:33 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Toen ik mijn RROD kreeg gebeurde dat ook, dus vastlopers en gekleurde blokjes.
Allemaal die tijdelijke fixes zijn alleen maar uitstel van executie, misschien beter om die nieuwe Xbox 360 S gewoon te halen. Minder last van lawaai en je kunt er als het goed is weer een paar jaar tegenaan
PS2 = Japanse degelijkheidquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:35 schreef Desunoto het volgende:
Hopelijk gaat die Slim versie wel wat langer mee dan een paar jaar.
M'n Playstation 2 gaat al bijna 10 jaar mee en werkt nog perfect. Waarom zou Microsoft zoiets niet kunnen maken?
Denk je? Ik blijf lekker Forza spelen. GT kan me nu mn rug op.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:12 schreef Desunoto het volgende:
Andere mogelijkheid: Xbox 360 games verkopen -> overstappen op PS3 -> Gran Turismo 5 -> win
Maar fuck dan ben ik redelijk veel kwijt aan X360 games en krijg ik er maar weinig PS3 games voor terug.
Hoewel GT5 tegen die tijd veel goedmaakt.
Blow it out your ass.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
GT5 zal iedere andere racer op de markt gaan slopen, SLOPEN. Include Forza 3.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo dan, sloopt het zowaar een game die alweer bijna een jaar oud is, poe !quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Als de game net zo waardeloos bestuurd als die "demo" die ze samen met Nissan hadden uitgebracht is het enige dat gesloopt wordt mijn PS3 controllerquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat mag je ook wel hopen als je 5 jaar bezig bent.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Crackdown 2 leek me al meteen niets.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef Rossdale het volgende:
Crackdown 2 gaat hem toch niet worden... Het is echt vrijwel letterlijk deeltje een... Precies dezelfde map, zelfs basissen die je moet vernietigen op exact dezelfde locatie... Het is duidelijk Crackdown 1.2. Leuke DLC maar dit is gewoon echt geen nieuwe game
Zeer, zeer treurig...
Ik twijfel ook nog... Zonder demo had ik 'm zonder nadenken gekocht, maar nu? Misschien toch ook maar wachten op een budget release.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef Rossdale het volgende:
Crackdown 2 gaat hem toch niet worden... Het is echt vrijwel letterlijk deeltje een... Precies dezelfde map, zelfs basissen die je moet vernietigen op exact dezelfde locatie... Het is duidelijk Crackdown 1.2. Leuke DLC maar dit is gewoon echt geen nieuwe game
Zeer, zeer treurig...
Nee gaat best veel aan kosten vanaf. Kun je beter hier via V&A doen. Of via het forum van Xboxworld die is echt het bestquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:49 schreef Niek. het volgende:
tvp
Verkopen mensen hier weleens games via bol.com? Krijg je dan nog een redelijke prijs?
Geniaalquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Foto's vanuit Dead Space 2 HQ:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hmmm, zo ziet het er hier ook zo'n beetje uit!quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Foto's vanuit Dead Space 2 HQ:
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:37 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hmmm, zo ziet het er hier ook zo'n beetje uit!
Top Gear magazines, gamebladen, Ezio figures, McFarlane toys, een classic gameboy in doos, gamesbladen en posters. Plus dat ik dezelfde telefoon op mn bureau heb staan.
Hangt er vanaf waar en hoe.quote:
Niet later in te bouwen, maar als het goed is heb je wel een componentkabel erbij gekregen (die kabel met 6 stekkers die je nu ook waarschijnlijk in je tv hebt zitten) en die moet je dan op je componentingang achter je tv aansluiten. (vrijwel elke HDtv heeft een componentingang)quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Greetings het volgende:
ff een vraagje: ik heb nu een mooie flatscreen TV met HD, maar kan mijn "oude" (uit 2006 ofzo) Xbox 360 daar niet op aansluiten omdat die geen HDMI-aansluiting heeft. Ik heb gehoord dat de nieuwere Xbox'en (vanaf ongeveer 2 jaar oud of jonger) wel zo'n aansluiting hebben. Is dit in mijn Xbox ook in te bouwen en waar kan ik zoiets doen en hoeveel kost dat?
Of is het gewoon dikke pech en moet ik een nieuwe Xbox kopen als ik in HD wil spelen?
Je hebt 3 jaar garantie op de Xbox 360 (RROD) en de Xbox 360 kwam pas op 2 december 2005 en 2 jaar geleden is 2008quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Als je m GOED laat fixen gaat ie ook gewoon weer jaren mee hoor.
360 van mn broertje 2 jaar geleden gefixed, launch model. Still going....
Krijgt ie echter geen HD kwaliteit voor terug helaas.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Niet later in te bouwen, maar als het goed is heb je wel een componentkabel erbij gekregen (die kabel met 6 stekkers die je nu ook waarschijnlijk in je tv hebt zitten) en die moet je dan op je componentingang achter je tv aansluiten. (vrijwel elke HDtv heeft een componentingang)
Jawel hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Krijgt ie echter geen HD kwaliteit voor terug helaas.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Krijgt ie echter geen HD kwaliteit voor terug helaas.
Rofl.. ja hoor met 200 auto's die nieuw zijn en die andere 800 zijn geupscalede Ps2 modellenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
ik heb dit gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Greetings het volgende:
ff een vraagje: ik heb nu een mooie flatscreen TV met HD, maar kan mijn "oude" (uit 2006 ofzo) Xbox 360 daar niet op aansluiten omdat die geen HDMI-aansluiting heeft. Ik heb gehoord dat de nieuwere Xbox'en (vanaf ongeveer 2 jaar oud of jonger) wel zo'n aansluiting hebben. Is dit in mijn Xbox ook in te bouwen en waar kan ik zoiets doen en hoeveel kost dat?
Of is het gewoon dikke pech en moet ik een nieuwe Xbox kopen als ik in HD wil spelen?
Mass Effect is toch veel uitgebreider?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef Slayage het volgende:
2 weken voor gta is wel wat kort mass effect is wel goed te doen in 2 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
hij noemt het ook een hackquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:54 schreef Captain_Zappa het volgende:
Naughty bear is echt kut, ik heb spijt dat ik het heb gekocht .
Leuke idee maar het zwaar slecht uitgewerkt.
En altijd maar hetzelfde.![]()
Vandaag uit, maar kreeg hem gister met de preorder.quote:
Voor hoeveel had je die Dante's Inferno?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
Gister Dante's Inferno en Dragon Age aangeschaft, Dante's Inferno is tot nu toe best wel vet, ben bang dat ik de game zomaar uit heb.
Collega van mij heeft 100+ uren in Dragon Age gestopt, ben benieuwd.
30 euro'squote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Voor hoeveel had je die Dante's Inferno?
Dante is vrij snel over ja, enige minpuntje. Eerste run duurde 8u denk ik bij mij, tweede 4u. Verder erg vetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
Gister Dante's Inferno en Dragon Age aangeschaft, Dante's Inferno is tot nu toe best wel vet, ben bang dat ik de game zomaar uit heb.
Collega van mij heeft 100+ uren in Dragon Age gestopt, ben benieuwd.
De meeste hier laten Crackdown 2 al aan zich voorbij gaan inderdaad. Budget budget release. Ik koop eerder PoP: Forgotten Sands!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
We zijn nu 3 jaar verder na het origineel...
MAAR MET WIE DAN?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:03 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga Crackdown 2 denk ik wel halen. Good co-op fun.
Ik koop 'm nietquote:
WTF?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef Rossdale het volgende:
Zeer, zeer treurig...
quote:
FRIENDUH?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
2x stealth-editten, i see. Neen met 2 andere mensen die wel eens een spiel kopen
Kepler koopt 'm ook pas laterquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
ja hihi stiekem met kepler op de bank![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
WTFquote:
Doet ie wel vaker, maar verstand ervan heeft ie dan weer nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
WTF
Cyb post iets over voetbal, ipv iets over games.
Aldus onze Brabantse carnavalhoolie.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doet ie wel vaker, maar verstand ervan heeft ie dan weer niet
Tss nam het nog wel voor je op. Hoolie gaat wel wat ver hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aldus onze Brabantse carnavalhoolie.
Ik zie het al helemaal voor mij.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aldus onze Brabantse carnavalhoolie.
Ga jij maar gewoon in de tuin werkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor mij.
"nick vooraan in de strijd al gillend THIS IS BRABANT "
een zwembad van 3,66 m doorsnede op zetten is ook werken tochquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga jij maar gewoon in de tuin werken
Ik heb ze zelf ook vergeleken en de graphics van Crackdown 2 zijn dan wel weer veel beter als Crackdown 1, scherper, betere textures en meer detail in de verte. Animaties zijn alleen slechter uitgewerkt en je kan in multiplayer elkaar niet meer wegtrappen. Ik vind het ook saaier door de verwoeste stad en die lompe zombie achtige dingen. Verder is alles hetzelfde volgens mijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
We zijn nu 3 jaar verder na het origineel...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Dit topic lijkt meer op een klik van dysfunctionele kinderen dan een echt nieuwstopic met Xbox 360 waardige praat. Ik stel voor dit topic te sluiten tot we met z'n allen tot een goede oplossing kunnen komen.
Slotje SVP
Vroega toen er nog offtopic gepraat mocht worden en de user Racer er nog was, gingen de topics lekker snel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Dit topic lijkt meer op een klik van dysfunctionele kinderen dan een echt nieuwstopic met Xbox 360 waardige praat. Ik stel voor dit topic te sluiten tot we met z'n allen tot een goede oplossing kunnen komen.
Slotje SVP
Vergelijking met de Wii is niet helemaal eerlijk aangezien dat op een compleet andere manier werkt. Kinect word vast een succes maar is simpelweg (op dit moment) niet voor de hardcore gamer bedoeld. Het zal bij Microsoft dus niemand verbazen dat er op internet geklaag over is aangezien het op dit moment nog niet voor die mensen bedoeld is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:11 schreef WSquater het volgende:
Kinect wordt een enorme faal. Kom op zeg, veelsteduur en je kan het niet eens zittend gebruiken. Zelfs bij de Wii kan dat
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
Vraagje: is er nog een manier om Crackdown 2 met oneindige tijd te spelen? De oude manier werkt niet meer
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:28 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Heb al Alan Wake gekocht voor 20 euro
quote:en Kinect voor 70![]()
Knap dat je hem nu al voor 70euro hebt gekocht...quote:Op zondag 27 juni 2010 00:28 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Heb al Alan Wake gekocht voor 20 euro en Kinect voor 70
Foutje bij de site en bij de voorwaarden stond dat het eenmaal betaald niet te veranderen is. Bol.com had het ook alquote:Op zondag 27 juni 2010 00:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Knap dat je hem nu al voor 70euro hebt gekocht...
En dan blijkt dat Kinect strax 50 euro kost. Verder dit:quote:Op zondag 27 juni 2010 00:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Foutje bij de site en bij de voorwaarden stond dat het eenmaal betaald niet te veranderen is. Bol.com had het ook al
70 euro is niets, al is het alleen maar voor het gadget gehalte en om videochat te doen.
quote:
\quote:Op zondag 27 juni 2010 01:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan blijkt dat Kinect strax 50 euro kost. Verder dit:
Laat jullie dadelijk allemaal de onderkant van mijn schoen zien!quote:Op zondag 27 juni 2010 01:10 schreef Wessiej het volgende:
Achja. Monkeyman je kan nu iig wel The Safety Dance doen voor je tv
http://tinyurl.com/26a2hy6quote:Op zondag 27 juni 2010 01:36 schreef Wessiej het volgende:
Lego Harry Potter
Eurogamer
9/10
http://www.eurogamer.net/(...)rs-1-4-review?page=2
?
Take it easyquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Slotje SVP
Hebbenquote:Op zondag 27 juni 2010 01:36 schreef Wessiej het volgende:
Lego Harry Potter
Eurogamer
9/10
http://www.eurogamer.net/(...)rs-1-4-review?page=2
?
Schiet maar op dan. Dan kunnen we hem co-op doenquote:
Awesome !quote:Op zondag 27 juni 2010 10:00 schreef SpankmasterC het volgende:
http://roosterteeth.com/archive/episode.php?id=1344
Dude heb jij hem?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schiet maar op dan. Dan kunnen we hem co-op doen
LEGO Star Warsquote:Op zondag 27 juni 2010 15:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude heb jij hem?
Dacht dat niemand die lego games leuk vond![]()
Maar dat opschieten zit er niet echt in ben ik bang
Ik vond vooral Lego Batman tof. die andere wel minder.quote:
Star Wars is ook voor nerds.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond vooral Lego Batman tof. die andere wel minder.
quote:
Ja zag je dat niet danquote:Op zondag 27 juni 2010 15:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude heb jij hem?
Dacht dat niemand die lego games leuk vond![]()
Maar dat opschieten zit er niet echt in ben ik bang
quote:
Nee niet op geletquote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zag je dat niet dan?. Indiana 1 en 2 moet ik ook nog een keer
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:14 schreef MMaRsu het volgende:
Naja ik maakte maar een grapje hoor jongens
For Realquote:Op zondag 27 juni 2010 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee niet op gelet![]()
Maar is ie tof?
[..]
[ afbeelding ]
Dan haal je hem toch later? is het nog goedkoper ookquote:Op maandag 28 juni 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dead Rising 2 vertraagd van september naar oktoberIk denk dat dit dan helaas pindakaas Dead Rising is aangezien in die maand ook Fallout NV en Fable 3 komen.
Ik heb 'm al in pre-order staan zelfs!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:57 schreef Rossdale het volgende:
Hoe lang roep je nou al dat je Dead Rising wil hebben?
Nog iets boeiends bij een pre-order? Heb wel zin in DR2 namelijkquote:Op maandag 28 juni 2010 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm al in pre-order staan zelfs!Maar ik zie nu dat het 1 oktober is. Dat is 3 weken voor beide F's, dat kan wel
Nee, gewoon een lage prijs. Heb 'm voor nog geen 29 pond incl verzenden (ongeveer 35 op dit moment). Inmiddels staat hij echter op 39 pond (TheHut). Goedkoopste is nu denk ik GameHubs met 40 euro.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nog iets boeiends bij een pre-order? Heb wel zin in DR2 namelijk
Handig voor de playthroughs die je daarna doetquote:
Waarom moet ik meteen aan Biodome denken?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:45 schreef SuperFruitig het volgende:
We can dance if we want to
We can leave your friends behind
'Cause your friends don't dance and if they don't dance
Well they're no friends of mine
ALLEMAAAL
Wheheh, die Oompa Loompa ook.....quote:
quote:Het overzetten van data van de ene Xbox 360 naar de andere kan volgens Microsoft op twee manier worden gedaan. Zo is het mogelijk om met USB sticks in de weer te gaan of om de optionele datatransfer kabel te gebruiken. Dat laatste zal een stuk makkelijker zijn voor iedereen die meer dan 8GB op zijn harde schijf heeft staan, echter zal deze kabel wel los gekocht moeten worden.
Wat is dit voor wazige conclusie? De Move reageert vele malen accurater dan de Wii-remote.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:59 schreef ach het volgende:
Na de engadget show gezien te hebben met de Kinect demo ziet het er toch wel leuk uit. FPS besturing zit er denk ik niet in maar je kan er wel leuke dingen mee doen. Die wii controls en dus ook de kauwgombalstok van sony vond ik voor geen meter werken, bij een FPS zat je dan een beetje rond te mikken tot je hopelijk schiet waar je wilde. Kinect is nog wel te duur voor de gimmick wat het is alleen.
En dus? Harde schijf loskoppelen, transferkabel erop aansluiten, software disc erin raggen (al meende ik te hebben gelezen dat deze bij de Slim al voorgeïnstalleerd is) en overzetten maar.quote:
Je moest het zinsdeel achter de komma erbij betrekkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is dit voor wazige conclusie? De Move reageert vele malen accurater dan de Wii-remote.
Nee, Move heeft geen IR functie. In een shooter vervangt het de tweede analoge stick op een controller, je beweegt je gezicht als het ware en niet de croshair (die blijft in het midden van je scherm).quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:13 schreef ach het volgende:
[..]
Je moest het zinsdeel achter de komma erbij betrekkenOf werkt de Move zoals die oude SNES zapper waarmee je shiet op de plek waar je hem richt? In dat geval heb ik het fout.
Move is kut. ( punt dus )quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Move heeft geen IR functie. In een shooter vervangt het de tweede analoge stick op een controller, je beweegt je gezicht als het ware en niet de croshair (die blijft in het midden van je scherm).
Ultieme faal wel eigenlijk.
Moet je niesen, schiet je op de grond ipv op je tegenstander.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Move heeft geen IR functie. In een shooter vervangt het de tweede analoge stick op een controller, je beweegt je gezicht als het ware en niet de croshair (die blijft in het midden van je scherm).
Ultieme faal wel eigenlijk.
Clark lees eensquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:35 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Moet je niesen, schiet je op de grond ipv op je tegenstander.
niet? dan faal je wel een beetjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:45 schreef Egamer het volgende:
De game Singularity binnen, ben zeer benieuwd naar de game. Hoor er namelijk heel veel positieve dingen over, maar dat de marketing van Activision zó bagger was dat haast niemand weet wat voor game het is.
Dat ook, ik heb ook echt zo weinig van Singularity gezienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
niet? dan faal je wel een beetjede marketing faalt vooral omdat niemand weet dat de game er is
sinds de laatste presentatie dik een jaar terug bij AV heb ik er ook weinig meer van gezien. Games die zo stilletjes op de markt komen moeten bijna we floppenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:52 schreef Egamer het volgende:
[..]
Dat ook, ik heb ook echt zo weinig van Singularity gezien
Dat dus. Maar ik heb er best wel vertrouwen in ergens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
sinds de laatste presentatie dik een jaar terug bij AV heb ik er ook weinig meer van gezien. Games die zo stilletjes op de markt komen moeten bijna we floppen
Ik vind het wel een leuk spel, doet me heel erg denken aan Prey en The Darknessquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
sinds de laatste presentatie dik een jaar terug bij AV heb ik er ook weinig meer van gezien. Games die zo stilletjes op de markt komen moeten bijna we floppen
Prey en The Darkness, dat zijn echt wel verschillende gamesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:40 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk spel, doet me heel erg denken aan Prey en The Darkness
Mwa, qua sfeer vind ik van niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Prey en The Darkness, dat zijn echt wel verschillende games
ok, dan heb jij wellicht andere versies gespeeld dan ik, want ze zijn hier echt totaal verschillendquote:
Beiden games hebben een protagonist die ongewild in het conflict zit, beiden hebben superkrachten, beidenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:47 schreef Wessiej het volgende:
Wut, Prey is een shooter in space met veel gekke momenten dat de zwaartekracht changed. Daarom zien de levels er zo 'ruimteachtig' uit. En je bent een cowboy.
Darkness is een fucking ziek spel waarin alles donker is en de dood voorop staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en beiden waren gewoon zeer toffe spellen
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
ok, dan heb jij wellicht andere versies gespeeld dan ik, want ze zijn hier echt totaal verschillend
Ik heb die DVD ook nog wel ergens voor je anders. Alleen geen idee in welke verhuisdoos die zitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
of hij flopt natuurlijk niet, dan is er ook geen gezeik over de aankondiging.
Hmm hoop dat op de Slim wel die shit staat van overkopieren, want ik heb wel de data kabel, maar de dvd niet meer :/
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Beiden games hebben een protagonist die ongewild in het conflict zit, beiden hebben superkrachten, beidenDat maakt ze niet dezelfde games qua sfeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en beiden waren gewoon zeer toffe spellen
Hoe kun je dit
gelijkstellen aan dit
Helden met superkrachten die ongewild in een conflict zitten is niet heel uniek of zo, dat is gewoon een tweetal clichésDe sfeer van de game wordt daar in de verste verte niet door bepaald.
[ Bericht 3% gewijzigd door Morthill op 29-06-2010 14:04:33 ]<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Absoluut waard, die game was gaaaaafquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb the Darkness nog zu kauf, voor 5 incl
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Absoluut waard, die game was gaaaaaf
Dat kan, moet je een VGA kabel kopenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef Skonk het volgende:
Weet iemand of de Xbox 360 Arcade aan te sluiten is op een PC beeldscherm?
En of dat beter beeld geeft dan op een gewone SCART TV?
Kan je lang wachtenquote:
Dunno, ik heb dat gewoon bij beiden spellen. Condemned zou ik er ook bijna bij willen stoppen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet dezelfde games qua sfeer.
Hoe kun je dit
[ afbeelding ]
gelijkstellen aan dit
[ afbeelding ]
Helden met superkrachten die ongewild in een conflict zitten is niet heel uniek of zo, dat is gewoon een tweetal clichésDe sfeer van de game wordt daar in de verste verte niet door bepaald.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:02 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Kan je lang wachten
[..]
Dunno, ik heb dat gewoon bij beiden spellen. Condemned zou ik er ook bijna bij willen stoppen.
Indiaan niet cowboyquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:47 schreef Wessiej het volgende:
Wut, Prey is een shooter in space met veel gekke momenten dat de zwaartekracht changed. Daarom zien de levels er zo 'ruimteachtig' uit. En je bent een cowboy.
Darkness is een fucking ziek spel waarin alles donker is en de dood voorop staat.
Iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat zit iedereen hier te bitchen op Prey? Het spel was echt awesome, vooral hoe die hoofdrolspeler continu aan het zeiken was op iedereen en van niets ook maar iets begreep
Dat, en de organische wapens, gewoon topgame
The game will not be developed by Starbreeze, but instead a studio that has yet to be namedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is schijnbaar al zo'n jaar in productie.
Zijn er nog mensen die Metro 2033 willen verkopenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:02 schreef AQuila360 het volgende:
The Darkness was echt heel tof vooral die WO 1/2 dingetjes![]()
Metro 2034 aangekondigd
Uhm, ja je mag die van mij wel overnemenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die Metro 2033 willen verkopen
Voor hoeveelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uhm, ja je mag die van mij wel overnemen
PM maar met een leuk bodquote:
Geeft dat dan ook beter beeld?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat kan, moet je een VGA kabel kopen
Dan SCART? Ja, veeeeeeel beter!quote:
Ruilen tegen Skate3? :pquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uhm, ja je mag die van mij wel overnemen
Met Microsoft bellen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:29 schreef MrMonkeyman het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK
Net nieuwe voeding binnengekregen voor mijn oude 360, sluit hem aan: slaan de stoppen door. Heb het ding meteen eruit gehaald en terug in de doos gestopt. Is er ergens een andere manier om aan zo'n voeding te komen? Het liefst gewoon hier vanuit Nederland en voor een goedkope prijs.
Ahjoh, je betaalt een paar tientjes en dan heb je weer zo'n ding... Anders op marktplaats rondstruimen naar 360's met RROD, kan je vaak ook heel goedkoop meenemen en zit soms vast ook een voedin gbijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Misschien maar eens doen dan, zit helaas geen garantie meer op
En die kan ik nog fixen ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ahjoh, je betaalt een paar tientjes en dan heb je weer zo'n ding... Anders op marktplaats rondstruimen naar 360's met RROD, kan je vaak ook heel goedkoop meenemen en zit soms vast ook een voedin gbij
Ja, ik heb geen HD TVquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan SCART? Ja, veeeeeeel beter!
Maar als je een HD-TV hebt zou ik gewoon component of HDMI gebruiken op je tv, da's waarschijnlijk gewoon beter spelenAls je geen HD-TV hebt ga dan voor je monitor, het is echt een wereld van verschil
Yeah maar alsnog, iedere monitor heeft hogere resolutie dan normale TV, normale tv is +- 640x480, dus je gaat er enorm op vooruitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:24 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen HD TV
Maar iemand heeft tegen mij gezegd dat de kwaliteit afhankelijk is van de resolutie van mijn beeldscherm, klopt dat?
Ik heb 1400 x 900 FYI
Ok danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar alsnog, iedere monitor heeft hogere resolutie dan normale TV, normale tv is +- 640x480, dus je gaat er enorm op vooruitDus gewoon een VGA-kabel regelen!
80 of 90 euro voor zo'n adapter vind ik wel heel veel, dan koop ik er wel eentje voor 30.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:20 schreef Morthill het volgende:
buiten garantie kost zo'n reparatie je 80 a 90 euro. Niet dat er iets gerepareerd wordt, jij stuurt voor dat geld je Xbox op en MS stuurt een nieuwe terug.
Lol hij heeft het over een nieuwe 360.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
80 of 90 euro voor zo'n adapter vind ik wel heel veel, dan koop ik er wel eentje voor 30.
Aaah ik dacht al. Ik bel morgen gewoon even naar Microsoft om te kijken wat mijn opties zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol hij heeft het over een nieuwe 360.
Dat zou ik niet weten, heb alleen maar officieel spul en dat werkt iig perfectquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:48 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ok dan
Is het beter om die van Microsoft zelf te nemen of zijn er ook goede goedkopere?
5 euro inl huh ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb the Darkness nog zu kauf, voor 5 incl
Ik heb nog een officiele Microsoft VGA kabel liggen die ik niet meer gebruik. Zit alleen in een van mijn vele nog onuitgepakte verhuisdozen, dus het zou flink zoeken wordenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:48 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ok dan
Is het beter om die van Microsoft zelf te nemen of zijn er ook goede goedkopere?
Adapter zijn los te koop, kijk voor gein eens bij ombouw sites.die hebben meestal ook wel die dingenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
80 of 90 euro voor zo'n adapter vind ik wel heel veel, dan koop ik er wel eentje voor 30.
Iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat zit iedereen hier te bitchen op Prey? Het spel was echt awesome, vooral hoe die hoofdrolspeler continu aan het zeiken was op iedereen en van niets ook maar iets begreep
Dat, en de organische wapens, gewoon topgame
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:56 schreef Egamer het volgende:
[..]
IddToffe game, alleen jammer dat ik altijd na een tijdje misselijk werd
quote:
done.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
5 euro inl huh ?
naja als je dr echt van af wilt, mag je me pmen
Dusquote:Lieve NicKLaS NL:
Door afroepen van de Red Dead Redemption-filmtrailers van de Xbox LIVE-Marketplace heeft u zich voor de Red Dead Redemption 20.000 Movie / Theme Tokens-gratis aanbieding gekwalificeerd.
De GMR Marketing GmbH is officiële reclamepartner voor de (Xbox LIVE) van Microsoft en is verantwoordelijk voor de keuze en inlichting van alle winnaars. U behoort tot de eerste 26.852 winnaars met Xbox LIVE goud- resp. zilverlidmaatschap en bent zodoende in de finale ronde.
Lievequote:
Tof iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.eurogamer.net/videos/lego-harry-potter-first-20-mins
Ziet er weer leuk uit!
True, misschien toch maar kopenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.eurogamer.net/videos/lego-harry-potter-first-20-mins
Ziet er weer leuk uit!
Ik vind hem zeker oke tot nu toequote:
De Theme Token is tot 30 juni 2010 geldig. Is de vermelde prijs niet beschikbaar, behouden wij ons voor, tenminste een gelijkwaardige prijs als vergoeding aan te bieden. Er wordt telkens slechts één (1) prijs per persoon ter beschikking gesteld.quote:
Model nummer is DPSN-186CB-1Aquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ook nog een adapter liggen alleen weet ik niet of het de goeie is
Ik heb 175 Wquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Model nummer is DPSN-186CB-1A
203 W
Hopelijk heb jij hem
Edit: en net alle afleveringen van Bright Falls gekeken. Qua verhaal is Alan Wake tot nu toe het beste spel van het afgelopen vijf jaar
Ze combineren vooral alle media goed:
Paar minuutjes per stukquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb 175 W![]()
Hoelang duren die aflveringen eigenlijk?
Enige methode is bellen: 0800 023 3894 ( was verkeerd nummer)quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:54 schreef koei het volgende:
Weet iemand hoe ik Xbox Live kan cancellen? Ik heb vorige maand voor 1 euro een maand abbo gehaald maar deze staat op automatisch verlengen, iets wat ik natuurlijk niet wil. Ik heb alle opties al nagespit maar kan nergens vinden waar ik mn abbo kan annuleren en mn creditcardgegevens kan ik niet weggooien zolang mn abbo loopt (die weer automatisch verlengt)
Kan ook digitaal, heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Enige methode is bellen: 0800 587 1102
Geen ervaring mee dus gewoon opgezocht. Zou het normaal ook verwachten dat het digitaal kon.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kan ook digitaal, heb ik ook gedaan
Geen idee meer, lang geleden. Zeg alleen dat het kanquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:29 schreef koei het volgende:
[..]
Maar hoe dan?![]()
Het lijkt me logisch dat het ook digitaal kan en ik heb erg slechte ervaringen met de helpdesk van Microsoft (ruim een uur in de wacht hangen) dus bellen doe ik liever niet.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
http://support.microsoft.com/kb/908655/nl-nl?sd=xbox
heb je hier iets aan koei?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een supscriptionpagina voor al je MS abo's. Daar kun je gewoon komen via Xbox.com, ik heb er vorig jaar mijn cc omgezet naar ING platinum
Kijk ff bij Lidmaatschapsniveau. Dat waar je nu kijkt heeft ook met de betaling van je points via xbox te maken. Nog niet zo zeer met je manier van gold betalenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:08 schreef koei het volgende:
[..]
platinum![]()
maar een cc aanpassen is zo gebeurd, maar weghalen KAN niet als je nog een abbo hebt lopen. Ik denk dat jij https://live.xbox.com/nl-(...)ymentInstrument.aspx bedoelt, maar daar kan ik niks mee behalve mn huidige cc info aanpassen en na het toevoegen van een nieuwe cc de oude deleten.
Klinkt als een leuke manierquote:Peter Molyneux has labelled demos "a horrible concept" and revealed plans to release upcoming action RPG Fable III as a series of downloadable episodes.
"Soon after the retail launch we're doing episodic," he said at the GameHorizon conference in Gateshead, and reported by sister site Gamesindustry.biz.
"We break it down in chapters. We give away the first chapter entirely free, the first hour. When you reach a certain point in the game it says 'thank you for playing the pilot of Fable III, do you want to spend an extra 2-5 or whatever dollars to buy the next episode, or buy the whole lot?' Press 'yes' and you will immediately continue playing."
"It supports this freemium idea," he added. "It gets around this horrible concept of demos. Anyone out there who thinks a demo is a good idea is crazy. It's never a good idea, because demos are usually done at the end of a game and they require an enormous amount of design talent to make a demo. The other thing is you're more likely to satisfying the curiosity of a user rather than entice them to play more."
Molyneux insisted selling Fable III in downloadable chucks as well as at retail will help achieve targeted sales of five million and generate a whopping $150m in profit.
"We are driving to sell more than five million units and to make a profit in excess of $150 million. We have to do that because if a franchise doesn't reach that level it will inevitably wither."
We've seen this approach before, of course. Nine months after the release of Fable II, Microsoft sold the game in downloadable episodes on Xbox Live.
Apparently the first episode was downloaded 1.6m times, and as a whole the episodes earned $15m.
Fable III will be released on 26th October simultaneously for PC and Xbox 360.
Related Games
Yepquote:
Verrassend...quote:Xbox 360 World has reported in its latest issue that L.A. Noire has been pushed into spring 2011.
quote:
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
Koopt iemand hier nog wel eens een XBLA game?
Ik check eigenlijk nooit meer wat er uit is gekomen die week. Deal of the weeks ook niet echt meer
Vorige week heb je dan echt een zooi aanbiedingen gemist... Jammerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
Koopt iemand hier nog wel eens een XBLA game?
Ik check eigenlijk nooit meer wat er uit is gekomen die week. Deal of the weeks ook niet echt meer
Maar wel één met de vetste shootout-scénes in de filmgeschiedenis. Fucking 30 minuten aan geknal over en weer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef Stephan1237 het volgende:
De prijs is een (1) Movie Huur Token,
waarmee voor u "The Wild Bunch" voor download gereedstaat.
Een film van 1969
Een geniale film over het einde van het Western tijdperk, Sam Peckinpah's beste film en de shoot-out aan het einde van de film luidde het begin in van een nieuw tijdperk qua geweld in films mede dankzij de toen revolutionaire slow motion techniek.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef Stephan1237 het volgende:
De prijs is een (1) Movie Huur Token,
waarmee voor u "The Wild Bunch" voor download gereedstaat.
Een film van 1969
nee jij bent een fable nazi.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voila Koei:
http://support.xbox.com/s(...)ancelMembership.aspx
Het is idd een tof spelquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:37 schreef kepler het volgende:
Shadow Complex vorige week gekocht in de aanbieding, een erg tof spel tot nu toe! Wel even wennen aan het mikken met schieten, maar ziet er echt prima uit voor een Arcade-game
26 oktober zullen ze ook wel niet halen :/quote:
Je hebt gelijk. RAAR!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:05 schreef koei het volgende:
[..]
Die zegt dat ik moet inloggen waarna ik op exact dezelfde pagina uit kom als ik al tig keer eerder ben geweest.
Maar goed, ik heb support toch maar gebeld en zij hebben mijn gold stop gezet. Ik heb het nog even nagevraagd maar dat kan je niet zelf online doen, daar moet je altijd voor bellen.
Dat is altijd zo. Waarom zou je aandacht besteden aan een singleplayer toffe game en veel aandacht aan de MP besteden als er na een maand misschien 100 mensen de MP spelen? Enige toffe game die Raven so far heeft gemaakt met geniale multiplayer is SOF IIquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:38 schreef Egamer het volgende:
Vandaag een lange tijd Singularity gespeeld en het is best tof!Guns zijn vet, speelt heel erg lekker en het heeft toffe features. Alleen jammer dat de textures soms bedroevend lelijk zijn en het ontbreken van ondertiteling is een groot gemis voor een game als deze.
Multiplayer heb ik toenet even 10 minuten gespeeld, en werkte ook uitstekend. Jammer dat Activision er niet zoveel aandacht aan heeft besteed.
Nouja ik bedoel de marketing dan, waar ik het al eerder over had. Heel weinig mensen weten niet wat Singularity is, wanneer het uitkomt, etc etc. Dat is jammer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Waarom zou je aandacht besteden aan een singleplayer toffe game en veel aandacht aan de MP besteden als er na een maand misschien 100 mensen de MP spelen? Enige toffe game die Raven so far heeft gemaakt met geniale multiplayer is SOF II
Nee ik doelde op het in stukken kopen van de game via xblquote:
Raar, want ik heb het toch echt 2 keer online stop gezet (doorlopende Gold via CC)quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:05 schreef koei het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb support toch maar gebeld en zij hebben mijn gold stop gezet. Ik heb het nog even nagevraagd maar dat kan je niet zelf online doen, daar moet je altijd voor bellen.
Ik heb die optie ook niet hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:14 schreef kepler het volgende:
Je kan automatisch vernieuwen stop zetten zie ik, vreemd dat jou het niet lukt??
Heh, ik kan het nu niet meer vinden. Ik weet 100% zeker dat het via de site heb uitgeschakeldquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb die optie ook niet hoorDoe eens een print screen
Rossdale to the rescuequote:Op donderdag 1 juli 2010 10:51 schreef kepler het volgende:
Gevonden
https://billing.microsoft.com/home.aspx
Ow nee, toch niet
Echt vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |