Crackdown 2 leek me al meteen niets.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef Rossdale het volgende:
Crackdown 2 gaat hem toch niet worden... Het is echt vrijwel letterlijk deeltje een... Precies dezelfde map, zelfs basissen die je moet vernietigen op exact dezelfde locatie... Het is duidelijk Crackdown 1.2. Leuke DLC maar dit is gewoon echt geen nieuwe game
Zeer, zeer treurig...
Ik twijfel ook nog... Zonder demo had ik 'm zonder nadenken gekocht, maar nu? Misschien toch ook maar wachten op een budget release.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef Rossdale het volgende:
Crackdown 2 gaat hem toch niet worden... Het is echt vrijwel letterlijk deeltje een... Precies dezelfde map, zelfs basissen die je moet vernietigen op exact dezelfde locatie... Het is duidelijk Crackdown 1.2. Leuke DLC maar dit is gewoon echt geen nieuwe game
Zeer, zeer treurig...
Nee gaat best veel aan kosten vanaf. Kun je beter hier via V&A doen. Of via het forum van Xboxworld die is echt het bestquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:49 schreef Niek. het volgende:
tvp
Verkopen mensen hier weleens games via bol.com? Krijg je dan nog een redelijke prijs?
Geniaalquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Foto's vanuit Dead Space 2 HQ:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hmmm, zo ziet het er hier ook zo'n beetje uit!quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Foto's vanuit Dead Space 2 HQ:
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:37 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hmmm, zo ziet het er hier ook zo'n beetje uit!
Top Gear magazines, gamebladen, Ezio figures, McFarlane toys, een classic gameboy in doos, gamesbladen en posters. Plus dat ik dezelfde telefoon op mn bureau heb staan.
Hangt er vanaf waar en hoe.quote:
Niet later in te bouwen, maar als het goed is heb je wel een componentkabel erbij gekregen (die kabel met 6 stekkers die je nu ook waarschijnlijk in je tv hebt zitten) en die moet je dan op je componentingang achter je tv aansluiten. (vrijwel elke HDtv heeft een componentingang)quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Greetings het volgende:
ff een vraagje: ik heb nu een mooie flatscreen TV met HD, maar kan mijn "oude" (uit 2006 ofzo) Xbox 360 daar niet op aansluiten omdat die geen HDMI-aansluiting heeft. Ik heb gehoord dat de nieuwere Xbox'en (vanaf ongeveer 2 jaar oud of jonger) wel zo'n aansluiting hebben. Is dit in mijn Xbox ook in te bouwen en waar kan ik zoiets doen en hoeveel kost dat?
Of is het gewoon dikke pech en moet ik een nieuwe Xbox kopen als ik in HD wil spelen?
Je hebt 3 jaar garantie op de Xbox 360 (RROD) en de Xbox 360 kwam pas op 2 december 2005 en 2 jaar geleden is 2008quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Als je m GOED laat fixen gaat ie ook gewoon weer jaren mee hoor.
360 van mn broertje 2 jaar geleden gefixed, launch model. Still going....
Krijgt ie echter geen HD kwaliteit voor terug helaas.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Niet later in te bouwen, maar als het goed is heb je wel een componentkabel erbij gekregen (die kabel met 6 stekkers die je nu ook waarschijnlijk in je tv hebt zitten) en die moet je dan op je componentingang achter je tv aansluiten. (vrijwel elke HDtv heeft een componentingang)
Jawel hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Krijgt ie echter geen HD kwaliteit voor terug helaas.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Krijgt ie echter geen HD kwaliteit voor terug helaas.
Rofl.. ja hoor met 200 auto's die nieuw zijn en die andere 800 zijn geupscalede Ps2 modellenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
GT5 zal iedere andere racer op de markt gaan slopen, SLOPEN. Include Forza 3.
ik heb dit gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Greetings het volgende:
ff een vraagje: ik heb nu een mooie flatscreen TV met HD, maar kan mijn "oude" (uit 2006 ofzo) Xbox 360 daar niet op aansluiten omdat die geen HDMI-aansluiting heeft. Ik heb gehoord dat de nieuwere Xbox'en (vanaf ongeveer 2 jaar oud of jonger) wel zo'n aansluiting hebben. Is dit in mijn Xbox ook in te bouwen en waar kan ik zoiets doen en hoeveel kost dat?
Of is het gewoon dikke pech en moet ik een nieuwe Xbox kopen als ik in HD wil spelen?
Mass Effect is toch veel uitgebreider?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef Slayage het volgende:
2 weken voor gta is wel wat kort mass effect is wel goed te doen in 2 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
hij noemt het ook een hackquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:54 schreef Captain_Zappa het volgende:
Naughty bear is echt kut, ik heb spijt dat ik het heb gekocht .
Leuke idee maar het zwaar slecht uitgewerkt.
En altijd maar hetzelfde.![]()
Vandaag uit, maar kreeg hem gister met de preorder.quote:
Voor hoeveel had je die Dante's Inferno?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
Gister Dante's Inferno en Dragon Age aangeschaft, Dante's Inferno is tot nu toe best wel vet, ben bang dat ik de game zomaar uit heb.
Collega van mij heeft 100+ uren in Dragon Age gestopt, ben benieuwd.
30 euro'squote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Voor hoeveel had je die Dante's Inferno?
Dante is vrij snel over ja, enige minpuntje. Eerste run duurde 8u denk ik bij mij, tweede 4u. Verder erg vetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
Gister Dante's Inferno en Dragon Age aangeschaft, Dante's Inferno is tot nu toe best wel vet, ben bang dat ik de game zomaar uit heb.
Collega van mij heeft 100+ uren in Dragon Age gestopt, ben benieuwd.
De meeste hier laten Crackdown 2 al aan zich voorbij gaan inderdaad. Budget budget release. Ik koop eerder PoP: Forgotten Sands!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
We zijn nu 3 jaar verder na het origineel...
MAAR MET WIE DAN?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:03 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga Crackdown 2 denk ik wel halen. Good co-op fun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |