abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:30:18 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83183065
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_83183438
Voor 150 haal ik liever een gun en een kogel imo.
pi_83183520
Voor 150 haal ik liever een nieuwe xbox voor als mijn oude kapot gaat.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:43:57 #4
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_83183635
Dit word m niet denk ik hoor dat kinected...
Minds are like parachutes. They only function when open.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:44:38 #5
258885 Solique
I Kill You !
pi_83183658
Ik haal hem liever sowieso niet. Blijf wel met een controller gamen veel relaxter.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:04:38 #6
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83184490
Iedereen roept dat ze hem niet halen todat er ineens een toffe core-game komt die met Kinect ondersteuning extra vet wordt en dan rent iedereen alsnog naar de winkel
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:16:07 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83184970
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen roept dat ze hem niet halen todat er ineens een toffe core-game komt die met Kinect ondersteuning extra vet wordt en dan rent iedereen alsnog naar de winkel
Fable III zou zomaar kunnen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_83186350
quote:
Ik hoop het Zoals het er nu uitziet ga ik hem niet halen maar als het echt iets toevoegt aan hardcore games, dan kan ik hem niet laten liggen

Kan trouwens ook een troef voor MS zijn met multiplatform games om zo meer games voor hun platform te doen verkopen.
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:54:06 #9
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83186707
Er zullen overigens maar weinig core-games komen voor Kinect:
quote:
Microsoft has explained the lack of core-focused Kinect titles by spelling out that the upcoming motion sensing device is targeted at a broader audience.

The platform holder told Kotaku that this is a great year for core games on Xbox 360, but said that they will be controller-based.

"At Xbox, we're developing controller-based games for the core and Kinect titles that appeal to everyone," the firm said in a statement. "And just as we've done with Xbox Live, we will continue to evolve our platform and work with the industry's most creative minds to create new games and entertainment. What you're seeing today is just the beginning.

"With Halo: Reach, Gears Of War 3 and Call Of Duty: Black Ops, this is the biggest year for core games on Xbox 360. In addition to these controller-based games, Kinect is a new way to play, using your full body and voice. We believe gamers will also enjoy games, sports, movies and music – all hands free. Beyond these experiences, we will continue to evolve our platform, just as we've done with Xbox Live. What you're seeing today is just the beginning."

Kinect is set to launch this November with over 15 titles including Kinect Sports, Kinect Adventures, pet sim Kinectimals and exercise title Your Shape: Fitness Evolved.

While the hardware itself is not expected to be cheap, we’ve been told that Kinect software will be less expensive than traditional Xbox 360 titles.
pi_83186968
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:41 schreef Edwinuss het volgende:
Voor 150 haal ik liever een nieuwe xbox voor als mijn oude kapot gaat.
80 euro fixt MS hem al voor je, dus dan kun je dat bijna twee keer laten doen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_83186992
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Fable III zou zomaar kunnen
200 euro om 1 game te kunnen spelen? Zelfs die absurde mechgame op de eerste Xbox was goedkoper
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:06:53 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83187209
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef Morthill het volgende:

[..]

200 euro om 1 game te kunnen spelen? Zelfs die absurde mechgame op de eerste Xbox was goedkoper
Afhankelijk van wat er in de Kinect bundel zit, wat die gaat kosten en wat je er mee kan in Fable. Ik sta open voor ideeën.
pi_83187629
quote:
Zolang er een input lag van hier tot Tokyo inzit en je de boel niet zittend kan bedienen is het alleen leuk om door de menutjes heen te bladeren. Maar niet voor 150 euro.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_83187848
Dat snap ik niet, waarom zou het niet zittend kunnen. Kinect herkent je skeletstructuur, het systeem weet het wanneer je hurkt, zitten moet dan toch ook kunnen
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:24:55 #15
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83187923
Ik denk dat ik met kinect eerst maar eens de kat uit de boom ga kijken bij mensen die hem wel hebben.
Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
pi_83188585
Achterlijk gedoe
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:54:41 #17
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_83189101
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik denk dat ik met kinect eerst maar eens de kat uit de boom ga kijken bij mensen die hem wel hebben.
Sheik Yerbouti-avatar

Ik wacht ook gewoon tot het ding een succes of een flop wordt. Met de LiveCam dacht Microsoft ook een gouden ei te hebben. Nu krijg je die dingen voor net geen 10 euro als een winkel ze nog heeft liggen
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:11:27 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83189825
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef MrData het volgende:

[..]

Zolang er een input lag van hier tot Tokyo inzit en je de boel niet zittend kan bedienen is het alleen leuk om door de menutjes heen te bladeren. Maar niet voor 150 euro.
Ze hebben al tig keer gezegd dat Kinect ook gewoon zittend zal werken

En die lag is nog maar te bezien, dat weet je pas wanneer hij daadwerkelijk op de markt is
pi_83190348
Herkent iemand dit?

Als ik een spel opstart dan volgt er na 2 seconden spelen (meestal) een raar vastloopgeluid (kan het niet met woorden omschrijven) en komt er na een korte flits en wat omhoog en omlaag schietende lijnen, een blokjespatroon over het scherm heen en staat alles vast.

Bij de spellen die ik geprobeerd heb gebeurt het 2 seconden nadat het spel "echt begint". De menu's kan ik nog gebruiken. Opties selecteren, auto selecteren etc. maar zodra ik naar het circuit wil (Forza) of de wereld instap (Final Fantasy) gaat het de mist in.

Het rare is ook dat de 360 zelf geen melding geeft met zo'n rood cirkeltje. Dus ik heb geen idee.

M'n garantie is ook al lang verlopen. Kan ik hem nog laten repareren of zeggen ze "ja doeg je koopt maar een nieuwe"?
pi_83190409
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ze hebben al tig keer gezegd dat Kinect ook gewoon zittend zal werken
Waar dan? Dit artikel van de 17e zegt: The spokesperson was not able to provide any update on the Kinect's tolerance of a person who sits while playing games.
quote:
En die lag is nog maar te bezien, dat weet je pas wanneer hij daadwerkelijk op de markt is
Elk filmpje dat ik ervan gezien heb en volgens elk hands-on artikel dat ik gelezen heb is er substantiele lag. Het verwerken van de data moet door de 360 zelf gedaan worden wat volgens mij zorgt voor de vertraging. Wellicht dat het beter wordt naarmate ze er meer ervaring mee opdoen maar elke vertraging is toch dodelijk voor serieuze games.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_83190459
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Voor 150 haal ik liever een gun en een kogel imo.
"Kinect this" *BOOM*

Maar echt, 150 euro uitgeven om vervolgens als een kwijlende triangel jostie voor je tv te bouncen........

I'll pass......
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_83190519
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:25 schreef Desunoto het volgende:
Herkent iemand dit?

Als ik een spel opstart dan volgt er na 2 seconden spelen (meestal) een raar vastloopgeluid (kan het niet met woorden omschrijven) en komt er na een korte flits en wat omhoog en omlaag schietende lijnen, een blokjespatroon over het scherm heen en staat alles vast.

Bij de spellen die ik geprobeerd heb gebeurt het 2 seconden nadat het spel "echt begint". De menu's kan ik nog gebruiken. Opties selecteren, auto selecteren etc. maar zodra ik naar het circuit wil (Forza) of de wereld instap (Final Fantasy) gaat het de mist in.

Het rare is ook dat de 360 zelf geen melding geeft met zo'n rood cirkeltje. Dus ik heb geen idee.

M'n garantie is ook al lang verlopen. Kan ik hem nog laten repareren of zeggen ze "ja doeg je koopt maar een nieuwe"?
Klinkt als een probleem met de cache op je harde schijf......... Heb je al deze games geinstalleerd naar je hdd toevallig?
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_83190739
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:26 schreef MrData het volgende:
Elk filmpje dat ik ervan gezien heb en volgens elk hands-on artikel dat ik gelezen heb is er substantiele lag. Het verwerken van de data moet door de 360 zelf gedaan worden wat volgens mij zorgt voor de vertraging. Wellicht dat het beter wordt naarmate ze er meer ervaring mee opdoen maar elke vertraging is toch dodelijk voor serieuze games.
Rare heeft gezegd dat de lag van kinect 150ms is, en dat is van de camera en de xbox gecombineerd, dus wel meer dan normaal (bij 30fps games vaak 100ms) maar niet heel erg. En ook als je de previews leest van 1st party games dan lees je dat de lag daar reuze ok is, maar bij andere games (voornamelijk die fitness-game van Ubisoft) is het echt huilen met de pet op.

Wat natuurlijk ook scheelt is dat je met je lichaam speelt, het is een stuk sneller om een knop in te drukken dan om bv te springen of heel je arm te bewegen, dus daar zit ook "lag" in, moet je ook rekening mee houden.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_83191581
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:29 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Klinkt als een probleem met de cache op je harde schijf......... Heb je al deze games geinstalleerd naar je hdd toevallig?
Nope, spelen allemaal vanaf de CD af.

Hoe clear ik m'n cache?
pi_83191838
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:55 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Nope, spelen allemaal vanaf de CD af.

Hoe clear ik m'n cache?
quote:
Go to the system blade and then select memory.

Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?
Als ie het dan nog steeds blijft doen, is je south bridge aan het overlijden en is een RRoD HEEL waarschijnlijk. (is te fixen)
pi_83191906
Thanks, zal het vanmiddag eens proberen.
pi_83192007
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:03 schreef Desunoto het volgende:
Thanks, zal het vanmiddag eens proberen.
Aight!

pi_83192374
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:06 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Aight!

[ afbeelding ]
Ja godverrd6$%&#_&#( krijg ik nu wel de drie rode lampjes _!

Goed volgende vraag... zonder garantie repareren voor minder dan 100 euro? Mogelijk?
Of wachten tot de 360 Slim er is (16 juli of zo) en die halen?
pi_83192504
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:17 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ja godverrd6$%&#_&#( krijg ik nu wel de drie rode lampjes _!

Goed volgende vraag... zonder garantie repareren voor minder dan 100 euro? Mogelijk?
Of wachten tot de 360 Slim er is (16 juli of zo) en die halen?
Repareren kan makkelijk middels een x-clamp methode. Ik fix ze zelf ook namelijk.

Je woont niet in de buurt van zoetermeer toevallig? Als je handig bent met pc's, dan kan je de xbox ook fixen. Kost je 10 euro aan onderdelen en werkt perfect!

Je kan ook de handdoek methode proberen, hiermee oververhit je de 360 express zodat het soldeer waar de South Bridge op zit, weer vloeibaar wordt en de south bridge weer vast komt te zitten op zn plek.

Is een vrij ongevaarlijke methode, maar werkt niet altijd.... Pak een handdoek, zet de 360 aan en wikkel deze in de handdoek en laat m 15 minuten aanstaan. Daarna uitzetten, 10 minuten wachten en de handdoek weghalen.

Fire it up!

owja, hij moet liggen, niet staan en geen game in de drive.

[ Bericht 11% gewijzigd door J.Clarkson op 23-06-2010 14:26:55 ]
pi_83192706
Hoe weet je zo zeker dat dat het probleem is dan? Want de vorige keer toen ik 3 rode lampjes kreeg gebeurde dat zomaar opeens. Nu krijg ik 5 of 6 keer een blokjesscherm en geeft hij nu pas de lampjes aan.
pi_83192757
Gekke Clarkson met zn hocus pocus.
pi_83192939
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:27 schreef Desunoto het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat dat het probleem is dan? Want de vorige keer toen ik 3 rode lampjes kreeg gebeurde dat zomaar opeens. Nu krijg ik 5 of 6 keer een blokjesscherm en geeft hij nu pas de lampjes aan.
Toen ik mijn RROD kreeg gebeurde dat ook, dus vastlopers en gekleurde blokjes.

Allemaal die tijdelijke fixes zijn alleen maar uitstel van executie, misschien beter om die nieuwe Xbox 360 S gewoon te halen. Minder last van lawaai en je kunt er als het goed is weer een paar jaar tegenaan
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_83192940
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:27 schreef Desunoto het volgende:
South bridge maakt slecht contact. Believe me. Ik had toch al voorspeld dat je een RRoD ging krijgen?

Anders had ik het niet goed gegokt natuurlijk. probeer de handdoek methode. 50/50 kans dat ie het:

- Blijft werken
-1 of 2 uurtjes volhoudt en weer een RRoD geeft.

Het is hoe dan ook je south bridge.
pi_83192956
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Gekke Clarkson met zn hocus pocus.
Kneel before the witch doctor!
pi_83193003
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:33 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Toen ik mijn RROD kreeg gebeurde dat ook, dus vastlopers en gekleurde blokjes.

Allemaal die tijdelijke fixes zijn alleen maar uitstel van executie, misschien beter om die nieuwe Xbox 360 S gewoon te halen. Minder last van lawaai en je kunt er als het goed is weer een paar jaar tegenaan
Als je m GOED laat fixen gaat ie ook gewoon weer jaren mee hoor.

360 van mn broertje 2 jaar geleden gefixed, launch model. Still going....
pi_83193018
Hopelijk gaat die Slim versie wel wat langer mee dan een paar jaar.
M'n Playstation 2 gaat al bijna 10 jaar mee en werkt nog perfect. Waarom zou Microsoft zoiets niet kunnen maken?
pi_83193133
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:35 schreef Desunoto het volgende:
Hopelijk gaat die Slim versie wel wat langer mee dan een paar jaar.
M'n Playstation 2 gaat al bijna 10 jaar mee en werkt nog perfect. Waarom zou Microsoft zoiets niet kunnen maken?
PS2 = Japanse degelijkheid
360 = Amerikaanse half assed product met B-electronica

Simpel.
pi_83194512
Andere mogelijkheid: Xbox 360 games verkopen -> overstappen op PS3 -> Gran Turismo 5 -> win

Maar fuck dan ben ik redelijk veel kwijt aan X360 games en krijg ik er maar weinig PS3 games voor terug.
Hoewel GT5 tegen die tijd veel goedmaakt.
pi_83195601
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:12 schreef Desunoto het volgende:
Andere mogelijkheid: Xbox 360 games verkopen -> overstappen op PS3 -> Gran Turismo 5 -> win

Maar fuck dan ben ik redelijk veel kwijt aan X360 games en krijg ik er maar weinig PS3 games voor terug.
Hoewel GT5 tegen die tijd veel goedmaakt.
Denk je? Ik blijf lekker Forza spelen. GT kan me nu mn rug op.

Ik zou gewoon wat 360 games verkopen en een arcade halen en daar je hdd weer op prikken.
pi_83195839
GT5 wordt toch weer een jaar uitgesteld. En zo niet, dan is ie vast net zo matig als GT4.
pi_83196564
GT5 zal iedere andere racer op de markt gaan slopen, SLOPEN. Include Forza 3.
pi_83196632
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Blow it out your ass.
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:27:04 #43
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83197892
quote:

3D ZONDER BRIL!
pi_83197914
quote:
Zo dan, sloopt het zowaar een game die alweer bijna een jaar oud is, poe !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_83198079
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

3D ZONDER BRIL!
overrated karten != racen roy.
pi_83198223
quote:
Als de game net zo waardeloos bestuurd als die "demo" die ze samen met Nissan hadden uitgebracht is het enige dat gesloopt wordt mijn PS3 controller
Fok!Wormskampioen '09
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:49:10 #47
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83198895
GT 5

Maar even over dat Bulletstorm die lijkt nu toch wel vet te gaan worden als ik zo die e3 previewtjes zie
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_83201623
tvp
Xbox Live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  woensdag 23 juni 2010 @ 18:18:05 #49
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83203099
quote:
Dat mag je ook wel hopen als je 5 jaar bezig bent.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  woensdag 23 juni 2010 @ 19:07:28 #50
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83205216
Crackdown 2 gaat hem toch niet worden... Het is echt vrijwel letterlijk deeltje een... Precies dezelfde map, zelfs basissen die je moet vernietigen op exact dezelfde locatie... Het is duidelijk Crackdown 1.2. Leuke DLC maar dit is gewoon echt geen nieuwe game

Zeer, zeer treurig...
  woensdag 23 juni 2010 @ 19:08:26 #51
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83205261
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef Rossdale het volgende:
Crackdown 2 gaat hem toch niet worden... Het is echt vrijwel letterlijk deeltje een... Precies dezelfde map, zelfs basissen die je moet vernietigen op exact dezelfde locatie... Het is duidelijk Crackdown 1.2. Leuke DLC maar dit is gewoon echt geen nieuwe game

Zeer, zeer treurig...
Crackdown 2 leek me al meteen niets.

En ik vind co-op in zo'n open wereld ook nooit fijn werken dus dan blijft er niet veel over.
pi_83207549
tvp

Verkopen mensen hier weleens games via bol.com? Krijg je dan nog een redelijke prijs?
  woensdag 23 juni 2010 @ 19:51:25 #53
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83207636
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef Rossdale het volgende:

Zeer, zeer treurig...
Ik twijfel ook nog... Zonder demo had ik 'm zonder nadenken gekocht, maar nu? Misschien toch ook maar wachten op een budget release.
pi_83209104
volg die xbox.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  woensdag 23 juni 2010 @ 20:21:04 #55
187674 Sigmund666
pi_83209547
Vanmiddag bij Bartje Schijt gekeken hier. Ze hebben zo'n pre-order lijstje hangen met nieuwe games voor elk systeem. 360 slim stond op voor 16 juli
Verder zijn de komende 2 maanden qua releases vrij pover. Begint pas weer vanaf eind augustus/begin september.
pi_83210032
De xbox slim gaat mij tot nu toe maar 230 euro kosten.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  woensdag 23 juni 2010 @ 20:47:59 #57
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_83211475
Dit ziet er dan wel weer bijzonder uit maar om er nou Kinect voor aan te schaffen.....

pi_83213595
Mijn xbl is afgelopen, en dit terwijl er vorig week op de site dat het pas 6 juli zou verlopen.

Gauw maar via live codes voor 39 euro nieuwe gold abbo kopen.

GVD ze zijn weer een euro duurder geworden, vorig jaar betaalde ik nog 36 euro en nu 40,99.
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:19:19 #59
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83213742
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 19:49 schreef Niek. het volgende:
tvp

Verkopen mensen hier weleens games via bol.com? Krijg je dan nog een redelijke prijs?
Nee gaat best veel aan kosten vanaf. Kun je beter hier via V&A doen. Of via het forum van Xboxworld die is echt het best
  donderdag 24 juni 2010 @ 00:12:33 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83225400
Foto's vanuit Dead Space 2 HQ:

donderdag 24 juni 2010 @ 00:14:48 #61
187674 Sigmund666
pi_83225498
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Geniaal
Maar zo komt het hele creatieve proces op gang. Ben Isaac Clarke, ben een Necromorph, gedraag je alsof je op de ISS Ishimura zit. Maak me wel zorgen om de berg foute B-films
(Paar goeie films zoals Shaun of the Dead daar gelaten )
pi_83225864
ah, the life of a game devver
pi_83227910
Aanwezig
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_83229277
Vet die nieuwe xbox 360! "Mooie" is ook dat ik een paar dagen na de launch weer in Nederland ben. Tijdens m'n jaar abroad kreeg ik het jammere bericht van m'n broertje dat de xbox is overleden. Maar zo'n nieuw model maakt het wel weer goed.

O, en dat kinect: Kansloos project.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_83229963
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

Hmmm, zo ziet het er hier ook zo'n beetje uit!

Top Gear magazines, gamebladen, Ezio figures, McFarlane toys, een classic gameboy in doos, gamesbladen en posters. Plus dat ik dezelfde telefoon op mn bureau heb staan.
pi_83230998
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 08:37 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Hmmm, zo ziet het er hier ook zo'n beetje uit!

Top Gear magazines, gamebladen, Ezio figures, McFarlane toys, een classic gameboy in doos, gamesbladen en posters. Plus dat ik dezelfde telefoon op mn bureau heb staan.
Mag ik je aanraken?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_83231470
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:25 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken?
Hangt er vanaf waar en hoe.
pi_83250675
ff een vraagje: ik heb nu een mooie flatscreen TV met HD, maar kan mijn "oude" (uit 2006 ofzo) Xbox 360 daar niet op aansluiten omdat die geen HDMI-aansluiting heeft. Ik heb gehoord dat de nieuwere Xbox'en (vanaf ongeveer 2 jaar oud of jonger) wel zo'n aansluiting hebben. Is dit in mijn Xbox ook in te bouwen en waar kan ik zoiets doen en hoeveel kost dat?
Of is het gewoon dikke pech en moet ik een nieuwe Xbox kopen als ik in HD wil spelen?
pi_83250908
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Greetings het volgende:
ff een vraagje: ik heb nu een mooie flatscreen TV met HD, maar kan mijn "oude" (uit 2006 ofzo) Xbox 360 daar niet op aansluiten omdat die geen HDMI-aansluiting heeft. Ik heb gehoord dat de nieuwere Xbox'en (vanaf ongeveer 2 jaar oud of jonger) wel zo'n aansluiting hebben. Is dit in mijn Xbox ook in te bouwen en waar kan ik zoiets doen en hoeveel kost dat?
Of is het gewoon dikke pech en moet ik een nieuwe Xbox kopen als ik in HD wil spelen?
Niet later in te bouwen, maar als het goed is heb je wel een componentkabel erbij gekregen (die kabel met 6 stekkers die je nu ook waarschijnlijk in je tv hebt zitten) en die moet je dan op je componentingang achter je tv aansluiten. (vrijwel elke HDtv heeft een componentingang)
Fok!Wormskampioen '09
pi_83251887
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:34 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Als je m GOED laat fixen gaat ie ook gewoon weer jaren mee hoor.

360 van mn broertje 2 jaar geleden gefixed, launch model. Still going....
Je hebt 3 jaar garantie op de Xbox 360 (RROD) en de Xbox 360 kwam pas op 2 december 2005 en 2 jaar geleden is 2008
  donderdag 24 juni 2010 @ 18:47:21 #71
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_83254757
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Niet later in te bouwen, maar als het goed is heb je wel een componentkabel erbij gekregen (die kabel met 6 stekkers die je nu ook waarschijnlijk in je tv hebt zitten) en die moet je dan op je componentingang achter je tv aansluiten. (vrijwel elke HDtv heeft een componentingang)
Krijgt ie echter geen HD kwaliteit voor terug helaas.
pi_83255135
Sonic games in de aanbieding, per stuk 240 punten
Deal for a day, nog niet eerder gezien op de xbox
pi_83255268
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Jawel hoor.
pi_83255363
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Via component kan je ook naar 1080P gaan hoor. Je bent in de war met composiet (geel, rood en wit).

donderdag 24 juni 2010 @ 19:15:18 #75
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_83255809
quote:
Rofl.. ja hoor met 200 auto's die nieuw zijn en die andere 800 zijn geupscalede Ps2 modellen .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_83256289
Cyb is gewoon een ps3 fanboy geworden. GT5
pi_83257256
Naughty Bear
pi_83259541
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Greetings het volgende:
ik heb dit gedaan

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_83263206
Hoi mensen.

Welke game zou ik spelen: Grand Theft Auto IV of Mass Effect 2?

Ik vond ME1 echt tof dus wil ME2 spelen. Maar door Red Dead Redemption heb ik sandbox-games herontdekt dus heb zin gekregen in GTA IV.

Binnen 2 weken ga ik wel op vakantie. Voor een hele maand dus ik wil liever de kortere game uitspelen zodat ik het verhaal optimaal kan volgen.

Wat zou ik spelen?
pi_83264886
GTA IV en dan na je vakantie Mass Effect 2.
pi_83265032
2 weken voor gta is wel wat kort mass effect is wel goed te doen in 2 weken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 24 juni 2010 @ 23:01:04 #82
187674 Sigmund666
pi_83265126
GTA IV. 360 slim gaat 249.99 bij Bart Smit kosten. Je krijgt er geen games bij.
De dikke Elite met wat games kost nu nog 200.
pi_83265949
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef Slayage het volgende:
2 weken voor gta is wel wat kort mass effect is wel goed te doen in 2 weken
Mass Effect is toch veel uitgebreider?
  donderdag 24 juni 2010 @ 23:28:41 #84
187674 Sigmund666
pi_83266239
GTA IV is een FPS/ freeroamer, Mass Effect is een freeroamer/RPG. RPG's ben je altijd veel langer mee bezig om bepaalde dingen te halen of het spel opnieuw te spelen. GTA IV heeft tot op 1 of 2 keuzes weinig invloed in de verloop van het spel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:54:52 #85
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83279033
Naughty bear is echt kut, ik heb spijt dat ik het heb gekocht .
Leuke idee maar het zwaar slecht uitgewerkt.
En altijd maar hetzelfde.
pi_83279695
quote:
hij noemt het ook een hack

tering
pi_83280239
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:54 schreef Captain_Zappa het volgende:
Naughty bear is echt kut, ik heb spijt dat ik het heb gekocht .
Leuke idee maar het zwaar slecht uitgewerkt.
En altijd maar hetzelfde.

Wist niet dat ie al uit was
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:27:44 #88
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83280381
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wist niet dat ie al uit was
Vandaag uit, maar kreeg hem gister met de preorder.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:03:06 #89
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83299811
http://www.pu.nl/blogs/FYI_E3_bankzitters,_toch_leuk.aspx?id=699

Ik had niets meegekregen van Pirates of the Caribbean: Armada of the Damned maar die lijkt me wel tof
pi_83300750
Gister Dante's Inferno en Dragon Age aangeschaft, Dante's Inferno is tot nu toe best wel vet, ben bang dat ik de game zomaar uit heb.

Collega van mij heeft 100+ uren in Dragon Age gestopt, ben benieuwd.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:30:12 #91
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_83301133
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
Gister Dante's Inferno en Dragon Age aangeschaft, Dante's Inferno is tot nu toe best wel vet, ben bang dat ik de game zomaar uit heb.

Voor hoeveel had je die Dante's Inferno?
AFC AJAX
pi_83301490
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:30 schreef msnk het volgende:

[..]

Voor hoeveel had je die Dante's Inferno?
30 euro's
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:45:32 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83308125
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:

Dante is vrij snel over ja, enige minpuntje. Eerste run duurde 8u denk ik bij mij, tweede 4u. Verder erg vet
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:46:37 #94
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_83308174
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:38 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

30 euro's
Da's nie gek veel.
AFC AJAX
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:46:51 #95
187674 Sigmund666
pi_83308185
Hele berg EA games zoals Brutal Legend en Dante is momenteel inderdaad voor rond de 30 euro te krijgen.
pi_83311255

We zijn nu 3 jaar verder na het origineel...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:51:34 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83311306
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:

We zijn nu 3 jaar verder na het origineel...
De meeste hier laten Crackdown 2 al aan zich voorbij gaan inderdaad. Budget budget release. Ik koop eerder PoP: Forgotten Sands!
  Redactie Games zaterdag 26 juni 2010 @ 00:03:55 #98
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_83311842
Ik ga Crackdown 2 denk ik wel halen. Good co-op fun.
.....Kennedy
  zaterdag 26 juni 2010 @ 00:05:23 #99
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83311899
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:03 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga Crackdown 2 denk ik wel halen. Good co-op fun.
MAAR MET WIE DAN?
  Redactie Games zaterdag 26 juni 2010 @ 00:09:27 #100
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_83312073
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

MAAR MET WIE DAN?

jou
.....Kennedy