Fable III zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen roept dat ze hem niet halen todat er ineens een toffe core-game komt die met Kinect ondersteuning extra vet wordt en dan rent iedereen alsnog naar de winkel
Ik hoop hetquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen roept dat ze hem niet halen todat er ineens een toffe core-game komt die met Kinect ondersteuning extra vet wordt en dan rent iedereen alsnog naar de winkel
quote:Microsoft has explained the lack of core-focused Kinect titles by spelling out that the upcoming motion sensing device is targeted at a broader audience.
The platform holder told Kotaku that this is a great year for core games on Xbox 360, but said that they will be controller-based.
"At Xbox, we're developing controller-based games for the core and Kinect titles that appeal to everyone," the firm said in a statement. "And just as we've done with Xbox Live, we will continue to evolve our platform and work with the industry's most creative minds to create new games and entertainment. What you're seeing today is just the beginning.
"With Halo: Reach, Gears Of War 3 and Call Of Duty: Black Ops, this is the biggest year for core games on Xbox 360. In addition to these controller-based games, Kinect is a new way to play, using your full body and voice. We believe gamers will also enjoy games, sports, movies and music – all hands free. Beyond these experiences, we will continue to evolve our platform, just as we've done with Xbox Live. What you're seeing today is just the beginning."
Kinect is set to launch this November with over 15 titles including Kinect Sports, Kinect Adventures, pet sim Kinectimals and exercise title Your Shape: Fitness Evolved.
While the hardware itself is not expected to be cheap, we’ve been told that Kinect software will be less expensive than traditional Xbox 360 titles.
80 euro fixt MS hem al voor je, dus dan kun je dat bijna twee keer laten doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:41 schreef Edwinuss het volgende:
Voor 150 haal ik liever een nieuwe xbox voor als mijn oude kapot gaat.
200 euro om 1 game te kunnen spelen? Zelfs die absurde mechgame op de eerste Xbox was goedkoperquote:
Afhankelijk van wat er in de Kinect bundel zit, wat die gaat kosten en wat je er mee kan in Fable. Ik sta open voor ideeën.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
200 euro om 1 game te kunnen spelen? Zelfs die absurde mechgame op de eerste Xbox was goedkoper
Zolang er een input lag van hier tot Tokyo inzit en je de boel niet zittend kan bedienen is het alleen leuk om door de menutjes heen te bladeren. Maar niet voor 150 euro.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Sheik Yerbouti-avatarquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik denk dat ik met kinect eerst maar eens de kat uit de boom ga kijken bij mensen die hem wel hebben.
Ze hebben al tig keer gezegd dat Kinect ook gewoon zittend zal werkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef MrData het volgende:
[..]
Zolang er een input lag van hier tot Tokyo inzit en je de boel niet zittend kan bedienen is het alleen leuk om door de menutjes heen te bladeren. Maar niet voor 150 euro.
Waar dan? Dit artikel van de 17e zegt: The spokesperson was not able to provide any update on the Kinect's tolerance of a person who sits while playing games.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze hebben al tig keer gezegd dat Kinect ook gewoon zittend zal werken
Elk filmpje dat ik ervan gezien heb en volgens elk hands-on artikel dat ik gelezen heb is er substantiele lag. Het verwerken van de data moet door de 360 zelf gedaan worden wat volgens mij zorgt voor de vertraging. Wellicht dat het beter wordt naarmate ze er meer ervaring mee opdoen maar elke vertraging is toch dodelijk voor serieuze games.quote:En die lag is nog maar te bezien, dat weet je pas wanneer hij daadwerkelijk op de markt is
"Kinect this" *BOOM*quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Voor 150 haal ik liever een gun en een kogel imo.
Klinkt als een probleem met de cache op je harde schijf......... Heb je al deze games geinstalleerd naar je hdd toevallig?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:25 schreef Desunoto het volgende:
Herkent iemand dit?
Als ik een spel opstart dan volgt er na 2 seconden spelen (meestal) een raar vastloopgeluid (kan het niet met woorden omschrijven) en komt er na een korte flits en wat omhoog en omlaag schietende lijnen, een blokjespatroon over het scherm heen en staat alles vast.
Bij de spellen die ik geprobeerd heb gebeurt het 2 seconden nadat het spel "echt begint". De menu's kan ik nog gebruiken. Opties selecteren, auto selecteren etc. maar zodra ik naar het circuit wil (Forza) of de wereld instap (Final Fantasy) gaat het de mist in.
Het rare is ook dat de 360 zelf geen melding geeft met zo'n rood cirkeltje. Dus ik heb geen idee.
M'n garantie is ook al lang verlopen. Kan ik hem nog laten repareren of zeggen ze "ja doeg je koopt maar een nieuwe"?
Rare heeft gezegd dat de lag van kinect 150ms is, en dat is van de camera en de xbox gecombineerd, dus wel meer dan normaal (bij 30fps games vaak 100ms) maar niet heel erg. En ook als je de previews leest van 1st party games dan lees je dat de lag daar reuze ok is, maar bij andere games (voornamelijk die fitness-game van Ubisoft) is het echt huilen met de pet op.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:26 schreef MrData het volgende:
Elk filmpje dat ik ervan gezien heb en volgens elk hands-on artikel dat ik gelezen heb is er substantiele lag. Het verwerken van de data moet door de 360 zelf gedaan worden wat volgens mij zorgt voor de vertraging. Wellicht dat het beter wordt naarmate ze er meer ervaring mee opdoen maar elke vertraging is toch dodelijk voor serieuze games.
Nope, spelen allemaal vanaf de CD af.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klinkt als een probleem met de cache op je harde schijf......... Heb je al deze games geinstalleerd naar je hdd toevallig?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nope, spelen allemaal vanaf de CD af.
Hoe clear ik m'n cache?
quote:Go to the system blade and then select memory.
Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?
Aight!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:03 schreef Desunoto het volgende:
Thanks, zal het vanmiddag eens proberen.
Ja godverrd6$%_( krijg ik nu wel de drie rode lampjesquote:
Repareren kan makkelijk middels een x-clamp methode. Ik fix ze zelf ook namelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja godverrd6$%_( krijg ik nu wel de drie rode lampjes_!
Goed volgende vraag... zonder garantie repareren voor minder dan 100 euro? Mogelijk?
Of wachten tot de 360 Slim er is (16 juli of zo) en die halen?
Toen ik mijn RROD kreeg gebeurde dat ook, dus vastlopers en gekleurde blokjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:27 schreef Desunoto het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat dat het probleem is dan? Want de vorige keer toen ik 3 rode lampjes kreeg gebeurde dat zomaar opeens. Nu krijg ik 5 of 6 keer een blokjesscherm en geeft hij nu pas de lampjes aan.
South bridge maakt slecht contact. Believe me. Ik had toch al voorspeld dat je een RRoD ging krijgen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:27 schreef Desunoto het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat dat het probleem is dan? Want de vorige keer toen ik 3 rode lampjes kreeg gebeurde dat zomaar opeens. Nu krijg ik 5 of 6 keer een blokjesscherm en geeft hij nu pas de lampjes aan.
Kneel before the witch doctor!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Gekke Clarkson met zn hocus pocus.
Als je m GOED laat fixen gaat ie ook gewoon weer jaren mee hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:33 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Toen ik mijn RROD kreeg gebeurde dat ook, dus vastlopers en gekleurde blokjes.
Allemaal die tijdelijke fixes zijn alleen maar uitstel van executie, misschien beter om die nieuwe Xbox 360 S gewoon te halen. Minder last van lawaai en je kunt er als het goed is weer een paar jaar tegenaan
PS2 = Japanse degelijkheidquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:35 schreef Desunoto het volgende:
Hopelijk gaat die Slim versie wel wat langer mee dan een paar jaar.
M'n Playstation 2 gaat al bijna 10 jaar mee en werkt nog perfect. Waarom zou Microsoft zoiets niet kunnen maken?
Denk je? Ik blijf lekker Forza spelen. GT kan me nu mn rug op.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:12 schreef Desunoto het volgende:
Andere mogelijkheid: Xbox 360 games verkopen -> overstappen op PS3 -> Gran Turismo 5 -> win
Maar fuck dan ben ik redelijk veel kwijt aan X360 games en krijg ik er maar weinig PS3 games voor terug.
Hoewel GT5 tegen die tijd veel goedmaakt.
Blow it out your ass.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
GT5 zal iedere andere racer op de markt gaan slopen, SLOPEN. Include Forza 3.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo dan, sloopt het zowaar een game die alweer bijna een jaar oud is, poe !quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Als de game net zo waardeloos bestuurd als die "demo" die ze samen met Nissan hadden uitgebracht is het enige dat gesloopt wordt mijn PS3 controllerquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat mag je ook wel hopen als je 5 jaar bezig bent.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Crackdown 2 leek me al meteen niets.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef Rossdale het volgende:
Crackdown 2 gaat hem toch niet worden... Het is echt vrijwel letterlijk deeltje een... Precies dezelfde map, zelfs basissen die je moet vernietigen op exact dezelfde locatie... Het is duidelijk Crackdown 1.2. Leuke DLC maar dit is gewoon echt geen nieuwe game
Zeer, zeer treurig...
Ik twijfel ook nog... Zonder demo had ik 'm zonder nadenken gekocht, maar nu? Misschien toch ook maar wachten op een budget release.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef Rossdale het volgende:
Crackdown 2 gaat hem toch niet worden... Het is echt vrijwel letterlijk deeltje een... Precies dezelfde map, zelfs basissen die je moet vernietigen op exact dezelfde locatie... Het is duidelijk Crackdown 1.2. Leuke DLC maar dit is gewoon echt geen nieuwe game
Zeer, zeer treurig...
Nee gaat best veel aan kosten vanaf. Kun je beter hier via V&A doen. Of via het forum van Xboxworld die is echt het bestquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:49 schreef Niek. het volgende:
tvp
Verkopen mensen hier weleens games via bol.com? Krijg je dan nog een redelijke prijs?
Geniaalquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Foto's vanuit Dead Space 2 HQ:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hmmm, zo ziet het er hier ook zo'n beetje uit!quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Foto's vanuit Dead Space 2 HQ:
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:37 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hmmm, zo ziet het er hier ook zo'n beetje uit!
Top Gear magazines, gamebladen, Ezio figures, McFarlane toys, een classic gameboy in doos, gamesbladen en posters. Plus dat ik dezelfde telefoon op mn bureau heb staan.
Hangt er vanaf waar en hoe.quote:
Niet later in te bouwen, maar als het goed is heb je wel een componentkabel erbij gekregen (die kabel met 6 stekkers die je nu ook waarschijnlijk in je tv hebt zitten) en die moet je dan op je componentingang achter je tv aansluiten. (vrijwel elke HDtv heeft een componentingang)quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Greetings het volgende:
ff een vraagje: ik heb nu een mooie flatscreen TV met HD, maar kan mijn "oude" (uit 2006 ofzo) Xbox 360 daar niet op aansluiten omdat die geen HDMI-aansluiting heeft. Ik heb gehoord dat de nieuwere Xbox'en (vanaf ongeveer 2 jaar oud of jonger) wel zo'n aansluiting hebben. Is dit in mijn Xbox ook in te bouwen en waar kan ik zoiets doen en hoeveel kost dat?
Of is het gewoon dikke pech en moet ik een nieuwe Xbox kopen als ik in HD wil spelen?
Je hebt 3 jaar garantie op de Xbox 360 (RROD) en de Xbox 360 kwam pas op 2 december 2005 en 2 jaar geleden is 2008quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Als je m GOED laat fixen gaat ie ook gewoon weer jaren mee hoor.
360 van mn broertje 2 jaar geleden gefixed, launch model. Still going....
Krijgt ie echter geen HD kwaliteit voor terug helaas.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Niet later in te bouwen, maar als het goed is heb je wel een componentkabel erbij gekregen (die kabel met 6 stekkers die je nu ook waarschijnlijk in je tv hebt zitten) en die moet je dan op je componentingang achter je tv aansluiten. (vrijwel elke HDtv heeft een componentingang)
Jawel hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Krijgt ie echter geen HD kwaliteit voor terug helaas.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Krijgt ie echter geen HD kwaliteit voor terug helaas.
Rofl.. ja hoor met 200 auto's die nieuw zijn en die andere 800 zijn geupscalede Ps2 modellenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
ik heb dit gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Greetings het volgende:
ff een vraagje: ik heb nu een mooie flatscreen TV met HD, maar kan mijn "oude" (uit 2006 ofzo) Xbox 360 daar niet op aansluiten omdat die geen HDMI-aansluiting heeft. Ik heb gehoord dat de nieuwere Xbox'en (vanaf ongeveer 2 jaar oud of jonger) wel zo'n aansluiting hebben. Is dit in mijn Xbox ook in te bouwen en waar kan ik zoiets doen en hoeveel kost dat?
Of is het gewoon dikke pech en moet ik een nieuwe Xbox kopen als ik in HD wil spelen?
Mass Effect is toch veel uitgebreider?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef Slayage het volgende:
2 weken voor gta is wel wat kort mass effect is wel goed te doen in 2 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
hij noemt het ook een hackquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:54 schreef Captain_Zappa het volgende:
Naughty bear is echt kut, ik heb spijt dat ik het heb gekocht .
Leuke idee maar het zwaar slecht uitgewerkt.
En altijd maar hetzelfde.![]()
Vandaag uit, maar kreeg hem gister met de preorder.quote:
Voor hoeveel had je die Dante's Inferno?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
Gister Dante's Inferno en Dragon Age aangeschaft, Dante's Inferno is tot nu toe best wel vet, ben bang dat ik de game zomaar uit heb.
Collega van mij heeft 100+ uren in Dragon Age gestopt, ben benieuwd.
30 euro'squote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Voor hoeveel had je die Dante's Inferno?
Dante is vrij snel over ja, enige minpuntje. Eerste run duurde 8u denk ik bij mij, tweede 4u. Verder erg vetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
Gister Dante's Inferno en Dragon Age aangeschaft, Dante's Inferno is tot nu toe best wel vet, ben bang dat ik de game zomaar uit heb.
Collega van mij heeft 100+ uren in Dragon Age gestopt, ben benieuwd.
De meeste hier laten Crackdown 2 al aan zich voorbij gaan inderdaad. Budget budget release. Ik koop eerder PoP: Forgotten Sands!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
We zijn nu 3 jaar verder na het origineel...
MAAR MET WIE DAN?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:03 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga Crackdown 2 denk ik wel halen. Good co-op fun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |