http://uk.xbox360.ign.com/articles/109/1099467p1.htmlquote:There has been some confusion about this, but Microsoft assured us that you can sit down while using Kinect. The company wants you to be able to relax and enjoy using your Xbox 360, so it says you definitely won't have to stand while watching a movie
Jawel, alleen met een losse voeding aansluiten. De nieuwe x360 heeft een powered aansluiting erop zitten voor Kinect.quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
En mensen met de eerste xbox kunnen kinect niet aansluiten?
Game of the Show.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Special voor jou:
http://screwattack.com/videos/Hands-On-Mortal-Kombat
Samen met Need for Speed iddquote:
Gameplay ziet er ongeveer even goed uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen een CGI trailer van gezien.
Ik had bij de nieuwe NFS een Burnout Paradise gevoel. (niet verwonderlijk met dezelfde ontwikkelaar) Ik ben dan ook bang dat ik ook in deze game onbewust ontzettend veel tijd ga stekenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gameplay ziet er ongeveer even goed uit
Linkje ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gameplay ziet er ongeveer even goed uit
Singleplayer: http://www.gametrailers.c(...)-for/101789?type=flvquote:
Dat ziet er wel goed uit ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Singleplayer: http://www.gametrailers.c(...)-for/101789?type=flv
Multiplayer: http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-need-for/101353
Ik vond het meer op Burnout 3: Takedown lijken. Principe is ook zowat hetzelfde natuurlijk. Ik heb gematigd geïnteresseerd, het is lang geleden dat ik een racer met auto's tof vond en het mag wel weer eens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik had bij de nieuwe NFS een Burnout Paradise gevoel. (niet verwonderlijk met dezelfde ontwikkelaar) Ik ben dan ook bang dat ik ook in deze game onbewust ontzettend veel tijd ga steken
15e @ Playmefirstquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:46 schreef J.Clarkson het volgende:
Weet iemand waar ik Halo 3 voor een prikkie kan krijgen? Ik hoorde dat MM laatst een aanbieding had voor 10 euro, maar ik was helemaal vergeten langs te gaan....
Danke sehr!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
15e @ Playmefirst
http://www.playmefirst.nl/info/halo-3-61.html
Het spel is echt fantastisch geweldig tofquote:
Een goede MK heb ik sinds ergens in de jaren 90 al niet meer gespeeld, een goede shooter gisteravond nog.quote:
Heb het ook meer over het rijden zelf en de omgevingen. Hoop alleen wel dat er wat meer leven in de brouwerij is want tot nu toe was het aardig kaal in die filmpjes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het meer op Burnout 3: Takedown lijken. Principe is ook zowat hetzelfde natuurlijk. Ik heb gematigd geïnteresseerd, het is lang geleden dat ik een racer met auto's tof vond en het mag wel weer eens.
Een goede id-shooter heb ik ook al jaren niet meer gespeeld, dus kom maar doorquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een goede MK heb ik sinds ergens in de jaren 90 al niet meer gespeeld, een goede shooter gisteravond nog.
Ieder zijn ding, nav dat filmpje zit ik er nou niet echt op te wachten ofzo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een goede id-shooter heb ik ook al jaren niet meer gespeeld, dus kom maar door
Dat komt omdat ID de afgelopen jaren bagger heeft geproduceerd. Heb dan ook weinig vertrouwen in deze game. Niks van wat ik zie, overtuigd mij dat ik het moet gaan spelen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een goede id-shooter heb ik ook al jaren niet meer gespeeld, dus kom maar door
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:27 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dat komt omdat ID de afgelopen jaren bagger heeft geproduceerd. Heb dan ook weinig vertrouwen in deze game. Niks van wat ik zie, overtuigd mij dat ik het moet gaan spelen.
De zoveelste shooter zonder ziel imo.
Hier koop ik mijn live en points altijd. Lekker cheap en retesnelle service.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:21 schreef Niek. het volgende:
tvp, heb eindelijk weer snel internet dus wil even xbox live gold halen, waar kan ik dat snel en zo goedkoop mogelijk kopen?
Wacht maar tot je bij Hard en Extreme komt. Dan kwaak je wel anders.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef Solique het volgende:
Gisteren 1200 card gekocht om Trials HD te kunnen kopen. Spel is gewoon lachen om te spelen.
Ik ben benieuwd. Het ziet er erg hoe zeg je dat? Generic uit....... Maargoed, we wachten af.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik heb hem live gezien, spel zit vol met ziel, gaat ownen als een malle, jammer dat het zo lang moet duren
quote:MIAMI--(EON: Enhanced Online News)--Burger King Corp. (NYSE:BKC) today announced that it has joined forces with Microsoft to support the launch of the highly-anticipated Kinect™ for Xbox 360®, where you are the controller. Hitting shelves Nov. 4, Kinect for Xbox 360 brings games and entertainment to life in extraordinary new ways, no controller required, and is predicted to be the hottest “must have” gift of the holiday season.
“By making you the controller, Kinect for Xbox 360 is uniquely magical and instantly fun. We’re excited to partner with the BURGER KING® brand to bring that magic to everyone this holiday season.”
This latest alliance builds on the innovative relationship that Burger King Corp. and Xbox forged in 2006 when they created a highly successful series of limited-edition games for Xbox 360 featuring the King, Subservient Chicken and other popular BURGER KING® brand icons.
“Our first endeavor with Xbox 360 took the gaming world by storm, so we couldn’t pass up the chance to come together on another cutting-edge program,” said Mike Kappitt, chief marketing officer, North America, Burger King Corp. “During this year’s promotion, our guests can look forward to an even greater adventure that will stimulate the imaginations of gamers and entertainment-lovers of all shapes and sizes. While full details of the promotion are still top secret, we’re proud to be the first and only brand in our industry to stand behind this pioneering experience that will forever change the way the world looks at entertainment.”
Ik kan me Sneak King nog herinneren. Soort Splinter Cell achtige game!quote:
PC versie al compleet uitgespeeld.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:35 schreef J.Clarkson het volgende:
Wacht maar tot je bij Hard en Extreme komt. Dan kwaak je wel anders.
Klopt. Dat en het is meer over the top dan de PC versie. Voor zover ik me kan herinneren had de pc versie geen bommen, explosies e.dquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:50 schreef Solique het volgende:
[..]
PC versie al compleet uitgespeeld.![]()
Al merkte ik al aan de demo en nu hele game dat deze versie compleet anders is. Medium is al net zo lastig als hard op pc versie.
Nou dikke lul dan maar. Dat is voor het eerst dat een accesoire even duur is als de console waarop je m kan gebruiken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kinect hardware lijkt echt $150 te gaan kosten. Amazon, Walmart, Gamestop, etc hebben het allemaal voor die prijs staan. Het meest vreemde is echter dat games als Joy Ride, Kinect Sports en Kinect Adventure voor 60 staan, dezelfde prijs als bijvoorbeeld Halo Reach en MGS Rising...
Ik kan het nog steeds niet geloven, denk dat ze het maar van elkaar kopiëren, het verleden laat zien dat retailers altijd rare acties ondernemen om maar de pre-orders te scoren.... $150 zou echt gestoord duur zijn, geloof het dus ook echt niet...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kinect hardware lijkt echt $150 te gaan kosten. Amazon, Walmart, Gamestop, etc hebben het allemaal voor die prijs staan. Het meest vreemde is echter dat games als Joy Ride, Kinect Sports en Kinect Adventure voor 60 staan, dezelfde prijs als bijvoorbeeld Halo Reach en MGS Rising...
3 uur later en ik heb de code nog nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hier koop ik mijn live en points altijd. Lekker cheap en retesnelle service.
http://www.gamingtickets.com/bestellen.php
Nee heren, dit is geen spam.
Ze hebben het ook heel vaak over Micorsoftquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef Niek. het volgende:
[..]
3 uur later en ik heb de code nog niet
Wou al zeggen jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Jawel, alleen met een losse voeding aansluiten. De nieuwe x360 heeft een powered aansluiting erop zitten voor Kinect.
Ze hebben tot morgen middag om hem te sturen, anders maar even contact opnemen met PayPalquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze hebben het ook heel vaak over Micorsoft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |