http://uk.xbox360.ign.com/articles/109/1099467p1.htmlquote:There has been some confusion about this, but Microsoft assured us that you can sit down while using Kinect. The company wants you to be able to relax and enjoy using your Xbox 360, so it says you definitely won't have to stand while watching a movie
Jawel, alleen met een losse voeding aansluiten. De nieuwe x360 heeft een powered aansluiting erop zitten voor Kinect.quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
En mensen met de eerste xbox kunnen kinect niet aansluiten?
Game of the Show.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Special voor jou:
http://screwattack.com/videos/Hands-On-Mortal-Kombat
Samen met Need for Speed iddquote:
Gameplay ziet er ongeveer even goed uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen een CGI trailer van gezien.
Ik had bij de nieuwe NFS een Burnout Paradise gevoel. (niet verwonderlijk met dezelfde ontwikkelaar) Ik ben dan ook bang dat ik ook in deze game onbewust ontzettend veel tijd ga stekenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gameplay ziet er ongeveer even goed uit
Linkje ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gameplay ziet er ongeveer even goed uit
Singleplayer: http://www.gametrailers.c(...)-for/101789?type=flvquote:
Dat ziet er wel goed uit ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Singleplayer: http://www.gametrailers.c(...)-for/101789?type=flv
Multiplayer: http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-need-for/101353
Ik vond het meer op Burnout 3: Takedown lijken. Principe is ook zowat hetzelfde natuurlijk. Ik heb gematigd geïnteresseerd, het is lang geleden dat ik een racer met auto's tof vond en het mag wel weer eens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik had bij de nieuwe NFS een Burnout Paradise gevoel. (niet verwonderlijk met dezelfde ontwikkelaar) Ik ben dan ook bang dat ik ook in deze game onbewust ontzettend veel tijd ga steken
15e @ Playmefirstquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:46 schreef J.Clarkson het volgende:
Weet iemand waar ik Halo 3 voor een prikkie kan krijgen? Ik hoorde dat MM laatst een aanbieding had voor 10 euro, maar ik was helemaal vergeten langs te gaan....
Danke sehr!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
15e @ Playmefirst
http://www.playmefirst.nl/info/halo-3-61.html
Het spel is echt fantastisch geweldig tofquote:
Een goede MK heb ik sinds ergens in de jaren 90 al niet meer gespeeld, een goede shooter gisteravond nog.quote:
Heb het ook meer over het rijden zelf en de omgevingen. Hoop alleen wel dat er wat meer leven in de brouwerij is want tot nu toe was het aardig kaal in die filmpjes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het meer op Burnout 3: Takedown lijken. Principe is ook zowat hetzelfde natuurlijk. Ik heb gematigd geïnteresseerd, het is lang geleden dat ik een racer met auto's tof vond en het mag wel weer eens.
Een goede id-shooter heb ik ook al jaren niet meer gespeeld, dus kom maar doorquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een goede MK heb ik sinds ergens in de jaren 90 al niet meer gespeeld, een goede shooter gisteravond nog.
Ieder zijn ding, nav dat filmpje zit ik er nou niet echt op te wachten ofzo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een goede id-shooter heb ik ook al jaren niet meer gespeeld, dus kom maar door
Dat komt omdat ID de afgelopen jaren bagger heeft geproduceerd. Heb dan ook weinig vertrouwen in deze game. Niks van wat ik zie, overtuigd mij dat ik het moet gaan spelen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een goede id-shooter heb ik ook al jaren niet meer gespeeld, dus kom maar door
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:27 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dat komt omdat ID de afgelopen jaren bagger heeft geproduceerd. Heb dan ook weinig vertrouwen in deze game. Niks van wat ik zie, overtuigd mij dat ik het moet gaan spelen.
De zoveelste shooter zonder ziel imo.
Hier koop ik mijn live en points altijd. Lekker cheap en retesnelle service.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:21 schreef Niek. het volgende:
tvp, heb eindelijk weer snel internet dus wil even xbox live gold halen, waar kan ik dat snel en zo goedkoop mogelijk kopen?
Wacht maar tot je bij Hard en Extreme komt. Dan kwaak je wel anders.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef Solique het volgende:
Gisteren 1200 card gekocht om Trials HD te kunnen kopen. Spel is gewoon lachen om te spelen.
Ik ben benieuwd. Het ziet er erg hoe zeg je dat? Generic uit....... Maargoed, we wachten af.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik heb hem live gezien, spel zit vol met ziel, gaat ownen als een malle, jammer dat het zo lang moet duren
quote:MIAMI--(EON: Enhanced Online News)--Burger King Corp. (NYSE:BKC) today announced that it has joined forces with Microsoft to support the launch of the highly-anticipated Kinect™ for Xbox 360®, where you are the controller. Hitting shelves Nov. 4, Kinect for Xbox 360 brings games and entertainment to life in extraordinary new ways, no controller required, and is predicted to be the hottest “must have” gift of the holiday season.
“By making you the controller, Kinect for Xbox 360 is uniquely magical and instantly fun. We’re excited to partner with the BURGER KING® brand to bring that magic to everyone this holiday season.”
This latest alliance builds on the innovative relationship that Burger King Corp. and Xbox forged in 2006 when they created a highly successful series of limited-edition games for Xbox 360 featuring the King, Subservient Chicken and other popular BURGER KING® brand icons.
“Our first endeavor with Xbox 360 took the gaming world by storm, so we couldn’t pass up the chance to come together on another cutting-edge program,” said Mike Kappitt, chief marketing officer, North America, Burger King Corp. “During this year’s promotion, our guests can look forward to an even greater adventure that will stimulate the imaginations of gamers and entertainment-lovers of all shapes and sizes. While full details of the promotion are still top secret, we’re proud to be the first and only brand in our industry to stand behind this pioneering experience that will forever change the way the world looks at entertainment.”
Ik kan me Sneak King nog herinneren. Soort Splinter Cell achtige game!quote:
PC versie al compleet uitgespeeld.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:35 schreef J.Clarkson het volgende:
Wacht maar tot je bij Hard en Extreme komt. Dan kwaak je wel anders.
Klopt. Dat en het is meer over the top dan de PC versie. Voor zover ik me kan herinneren had de pc versie geen bommen, explosies e.dquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:50 schreef Solique het volgende:
[..]
PC versie al compleet uitgespeeld.![]()
Al merkte ik al aan de demo en nu hele game dat deze versie compleet anders is. Medium is al net zo lastig als hard op pc versie.
Nou dikke lul dan maar. Dat is voor het eerst dat een accesoire even duur is als de console waarop je m kan gebruiken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kinect hardware lijkt echt $150 te gaan kosten. Amazon, Walmart, Gamestop, etc hebben het allemaal voor die prijs staan. Het meest vreemde is echter dat games als Joy Ride, Kinect Sports en Kinect Adventure voor 60 staan, dezelfde prijs als bijvoorbeeld Halo Reach en MGS Rising...
Ik kan het nog steeds niet geloven, denk dat ze het maar van elkaar kopiëren, het verleden laat zien dat retailers altijd rare acties ondernemen om maar de pre-orders te scoren.... $150 zou echt gestoord duur zijn, geloof het dus ook echt niet...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kinect hardware lijkt echt $150 te gaan kosten. Amazon, Walmart, Gamestop, etc hebben het allemaal voor die prijs staan. Het meest vreemde is echter dat games als Joy Ride, Kinect Sports en Kinect Adventure voor 60 staan, dezelfde prijs als bijvoorbeeld Halo Reach en MGS Rising...
3 uur later en ik heb de code nog nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hier koop ik mijn live en points altijd. Lekker cheap en retesnelle service.
http://www.gamingtickets.com/bestellen.php
Nee heren, dit is geen spam.
Ze hebben het ook heel vaak over Micorsoftquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef Niek. het volgende:
[..]
3 uur later en ik heb de code nog niet
Wou al zeggen jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Jawel, alleen met een losse voeding aansluiten. De nieuwe x360 heeft een powered aansluiting erop zitten voor Kinect.
Ze hebben tot morgen middag om hem te sturen, anders maar even contact opnemen met PayPalquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze hebben het ook heel vaak over Micorsoft
Eurogamer is positief over Kinectquote:The overall verdict from the handful of games we see is, by and large, positive. These are not core games for traditional gamers - indeed, the only game we've seen that could make that claim is the Star Wars title glimpsed at the Project Natal Experience (and sadly missing from this event). But the impression you get from the best of the games is that they are infectious family fun: they're genuinely entertaining and you want to get involved.
This need to participate is the magical ingredient that made the Wii such a hit, and Microsoft has definitely tapped into that same rich vein, but provided its own unique appeal that provides a sense of involvement that goes well beyond the fun offered by the Wiimote waggle controls.
Whether that sense of entertainment can endure, and whether developers will overcome the many and varied technical challenges of the system remains to be seen, but based on this initial playtest the signs are looking good.
quote:There has been some confusion about whether or not you can sit while using Kinect, Microsoft's upcoming motion controller. We've seen many, many demos of the device in action here at E3 and used it ourselves, but we've yet to see it used by a sitting person. Early in the week IGN was told by Microsoft that you can play some Kinect games sitting down, but then we've heard the opposite from some developers. We posted an article expressing our concerns about not being able to relax while using Kinect.
In response to that article, Microsoft representatives reached out to IGN to clarify, saying we definitely will be able to sit while using Kinect. Representatives said they want to provide a comfortable, enjoyable experience for users and understand that people don't want to watch a movie standing up.
That's good to hear, but since we've only been able to use Kinect standing up so far it looks like Microsoft is still working on making it usable in the sitting position.
Placeholdersquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:54 schreef EvilMarc het volgende:
Als Kinect hier ¤150 gaat kosten kan er maar beter een shitton gratis games bijkomen. Zo niet, is het voor mij echt een no-go (Amazon, BestBuy en Gamestop hebben hem voor $150 online gezet).
Ik hoop alleen nog op wat toffe games en dat de prijs mee gaat vallen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Eurogamer is positief over Kinect
http://www.eurogamer.net/articles/xbox-360-kinect-hands-on?page=1
waarom zou MS wel de prijs doorgeven aan de winkels, maar op E3 zeggen dat de prijs over een aantal weken bekend wordt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:54 schreef EvilMarc het volgende:
Als Kinect hier ¤150 gaat kosten kan er maar beter een shitton gratis games bijkomen. Zo niet, is het voor mij echt een no-go (Amazon, BestBuy en Gamestop hebben hem voor $150 online gezet).
Het zou niet de eerste keer zijn dat iets dergelijks gebeurd. Het is echt niet zo dat Microsoft nu nog noodberaad heeft over de prijs van Kinect.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom zou MS wel de prijs doorgeven aan de winkels, maar op E3 zeggen dat de prijs over een aantal weken bekend wordt?
dat denk ik dus wel. Anders zouden ze die prijs wel bevestigen. Geen reden om dat niet te doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat iets dergelijks gebeurd. Het is echt niet zo dat Microsoft nu nog noodberaad heeft over de prijs van Kinect.
Ze zullen heus wel een prijs in gedachten hebben gehad, nu heeft Sony de launchdate en prijs voor Move vastgezet. Kan MS mooi de prijs in de buurt daarvan gaan zetten, ik vind het niet eens zo'n heel stom plan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat iets dergelijks gebeurd. Het is echt niet zo dat Microsoft nu nog noodberaad heeft over de prijs van Kinect.
Mensen zeuren van elke prijs dat het duur is, dus daar hebben ze toch niks aanquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef DJ_ het volgende:
ze hebben dat gerucht gewoon verspreid, en wachten nu de reacties van de mensen af op het internet en aan de hand daarvan verlagen ze hem of laten ze hem zo.
( ze zullen hem dus verlagen)
Dat denk (hoop) ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze zullen heus wel een prijs in gedachten hebben gehad, nu heeft Sony de launchdate en prijs voor Move vastgezet. Kan MS mooi de prijs in de buurt daarvan gaan zetten, ik vind het niet eens zo'n heel stom plan.
Daarbij gaan ze Kinect met de nieuwe XBOX bundelen in November, dan moet het wel een redelijke prijs blijven. Ik verwacht zelf dat ie rond de 80 / 90 euro gaat zitten met een game erbij.
Das al over 4 dagen!!quote:From the E3 2010 showfloor we got a peek at the Crackdown 2 demo, complete with some great news for co-op gamers. First up, the demo will feature 4 player co-op so you can run around the giant sandbox world with 3 of your buddies. The demo drops June 21st, so you'll have several weeks to get your skills honed in for the official release. Finally, and this is new to the demo world, the demo will allow you to unlock achievements and carry them over to the full game.
De demo kan me eveneens het spel gestolen worden, maar dit waardeer ik serieus.quote:Finally, and this is new to the demo world, the demo will allow you to unlock achievements and carry them over to the full game.
Scheelt uiteindelijk toch best wel veel. Ik moet mijn tranferkitje maar eens gaan zoeken tussen de rommel, over een maand zal ik hem nodig hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
(credit some new owner on gamefaqs)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinds wanneer geef jij iets om cheevo's? En enchanter : 16 juliquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De demo kan me eveneens het spel gestolen worden, maar dit waardeer ik serieus.
K dank je , ff aanschaffen dan maarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij iets om cheevo's? En enchanter : 16 juli
Wat een verschilquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dat valt dus ook wel mee:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Gamespot E3 Stage Demo Mortal Kombat
[ afbeelding ]
Ik voel me echt weer 12 en vind het niet eens erg.quote:
Hoe kunnen ze ooit de load testen met crysis warhead als dat n pc only spel is?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, ik ben enkel de boodschapperquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze ooit de load testen met crysis warhead als dat n pc only spel is?
heerlijk hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik voel me echt weer 12 en vind het niet eens erg.
Zeker, en ook gewoon weer M-rated.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:07 schreef Retarded het volgende:
[..]
heerlijk heben echt blij dat ze net als Street Fighter weer 2D gegaan zijn!
Das laat. Ik had m 2 uurtjes na betaling, maargoed voor zo'n prijs moet je niet moeilijk doen hoor.quote:
3dB minder is toch halvering van het geluid? Of haal ik nu dingen door elkaar?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Niet direct, wel vermindering.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:43 schreef kepler het volgende:
3dB minder is toch halvering van het geluid? Of haal ik nu dingen door elkaar?
Nee, volgens mij is dat 5 of 10? Maar goed, ik snap dit ook niet helemaal (uit 2007)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:43 schreef kepler het volgende:
[..]
3dB minder is toch halvering van het geluid? Of haal ik nu dingen door elkaar?
Dan te denken dat Crysis Warhead niet eens bestaat op de 360..... Faalhazen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, want een ventilator kan niet belachelijk veel lawaai maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef EvilMarc het volgende:
Lekker boeiend hoeveel lawaai dat ding maakt. Er zit niet voor niets een HD in.
Voorbeeld:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:57 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, want een ventilator kan niet belachelijk veel lawaai maken.
Dan nog maakt de x360 een hoop kabaal. En er zijn zat games die nog de dvd nodig hebben, dan is het net een straaljager.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef EvilMarc het volgende:
Lekker boeiend hoeveel lawaai dat ding maakt. Er zit niet voor niets een HD in.
Neem een stille kamer. Zet je xbox aan. En of je m hoort!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:07 schreef EvilMarc het volgende:
Misschien staat m´n stereo dan te hoog want ik hoor hem echt niet
Gelukkig heb ik niemand om rekening mee te houden qua geluidsvolume. Daarbij komt dat ik hem toch pas aanzet als ik ga gamen. Is het ook zo lawaaiig als je hem als dvd-speler gebruikt dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:13 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Neem een stille kamer. Zet je xbox aan. En of je m hoort!
Zal wel verschil in achtergrondgeluid zijn, bij Anandtech geven ze aan dat achtergrondgeluid 37db is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat 5 of 10? Maar goed, ik snap dit ook niet helemaal (uit 2007)
http://www.videogamesblog(...)oles-really-make.htm
Daar is het max 45 dB voor de toenmalige Xbox
Nouja prima dus, onder load te vergelijken met een koelkast ipv elektrische tandenborstelquote:40 Huiskamer, slaapkamer, rustig kantoor, rustige woonbuurt, vogels bij zonsopkomst, zacht geroezemoes in een klas
50 Rustig Licht autoverkeer op 30 m, eigen kantoorkamer, regen, koelkast, in het bos
55 Koffiezetapparaat, elektrische tandenborstel (50-60 dB)
Not. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Decibel_%28eenheid%29quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
...
10db is trouwens dubbel volume, niet 3 of 5
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:25 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Not. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Decibel_%28eenheid%29
*knip*
De 360 is de slechtste dvd speler around. Gewoon niet doen. De kwaliteit is om te janken. Maar als je het echt wil doen, dan is hij stiller dan wanneer je een game speelt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:33 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik heb gelukt, ik heb niemand om rekening mee te houden qua geluidsvolume. Daarbij komt dat ik hem toch pas aanzet als ik ga gamen. Is het ook zo lawaaiig als je hem als dvd-speler gebruikt dan?
? ja? ik vind de upscaling er best prima uitzien!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:08 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De 360 is de slechtste dvd speler around. Gewoon niet doen. De kwaliteit is om te janken. Maar als je het echt wil doen, dan is hij stiller dan wanneer je een game speelt.
Ja, ok. Maar als je een goede dedicated dvd speler hebt staan, dan zie je het verschil echt. AL helemaal als je het vergelijkt met een PS3.......quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
? ja? ik vind de upscaling er best prima uitzien!
Stukken beter dan bij mn oude mediamarkt-rotzoi-ding met component-uitgang
Verdomd lekker lijk tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef Niek. het volgende:
Lara Croft is voor mij zo'n 10 jaar geleden al overleden, daar hoeft echt geen nieuwe game van uit te komen...
wel lekker zuinig , en dus minder warm.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond zowel Legend als Underworld best tofquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef Niek. het volgende:
Lara Croft is voor mij zo'n 10 jaar geleden al overleden, daar hoeft echt geen nieuwe game van uit te komen...
ach mensen moeten wat te zeiken hebbenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:20 schreef ach het volgende:
Was dit hier al voorbij gekomen? Hij draait hem met een ruk om een staat er daarna mee te schudden en die xbox wordt meteen geflamed omdat hij discs bekrastDe reacties onder al die filmpjes ook, heleboel mongolen die blijkbaar hun spullen verplaatsen als er een draaiende disc inzit
Kinderen...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:20 schreef ach het volgende:
Was dit hier al voorbij gekomen? Hij draait hem met een ruk om een staat er daarna mee te schudden en die xbox wordt meteen geflamed omdat hij discs bekrastDe reacties onder al die filmpjes ook, heleboel mongolen die blijkbaar hun spullen verplaatsen als er een draaiende disc inzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |