Wat is dit voor wazige conclusie? De Move reageert vele malen accurater dan de Wii-remote.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:59 schreef ach het volgende:
Na de engadget show gezien te hebben met de Kinect demo ziet het er toch wel leuk uit. FPS besturing zit er denk ik niet in maar je kan er wel leuke dingen mee doen. Die wii controls en dus ook de kauwgombalstok van sony vond ik voor geen meter werken, bij een FPS zat je dan een beetje rond te mikken tot je hopelijk schiet waar je wilde. Kinect is nog wel te duur voor de gimmick wat het is alleen.
En dus? Harde schijf loskoppelen, transferkabel erop aansluiten, software disc erin raggen (al meende ik te hebben gelezen dat deze bij de Slim al voorgeïnstalleerd is) en overzetten maar.quote:
Je moest het zinsdeel achter de komma erbij betrekkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is dit voor wazige conclusie? De Move reageert vele malen accurater dan de Wii-remote.
Nee, Move heeft geen IR functie. In een shooter vervangt het de tweede analoge stick op een controller, je beweegt je gezicht als het ware en niet de croshair (die blijft in het midden van je scherm).quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:13 schreef ach het volgende:
[..]
Je moest het zinsdeel achter de komma erbij betrekkenOf werkt de Move zoals die oude SNES zapper waarmee je shiet op de plek waar je hem richt? In dat geval heb ik het fout.
Move is kut. ( punt dus )quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Move heeft geen IR functie. In een shooter vervangt het de tweede analoge stick op een controller, je beweegt je gezicht als het ware en niet de croshair (die blijft in het midden van je scherm).
Ultieme faal wel eigenlijk.
Moet je niesen, schiet je op de grond ipv op je tegenstander.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Move heeft geen IR functie. In een shooter vervangt het de tweede analoge stick op een controller, je beweegt je gezicht als het ware en niet de croshair (die blijft in het midden van je scherm).
Ultieme faal wel eigenlijk.
Clark lees eensquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:35 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Moet je niesen, schiet je op de grond ipv op je tegenstander.
niet? dan faal je wel een beetjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:45 schreef Egamer het volgende:
De game Singularity binnen, ben zeer benieuwd naar de game. Hoor er namelijk heel veel positieve dingen over, maar dat de marketing van Activision zó bagger was dat haast niemand weet wat voor game het is.
Dat ook, ik heb ook echt zo weinig van Singularity gezienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
niet? dan faal je wel een beetjede marketing faalt vooral omdat niemand weet dat de game er is
sinds de laatste presentatie dik een jaar terug bij AV heb ik er ook weinig meer van gezien. Games die zo stilletjes op de markt komen moeten bijna we floppenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:52 schreef Egamer het volgende:
[..]
Dat ook, ik heb ook echt zo weinig van Singularity gezien
Dat dus. Maar ik heb er best wel vertrouwen in ergens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
sinds de laatste presentatie dik een jaar terug bij AV heb ik er ook weinig meer van gezien. Games die zo stilletjes op de markt komen moeten bijna we floppen
Ik vind het wel een leuk spel, doet me heel erg denken aan Prey en The Darknessquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
sinds de laatste presentatie dik een jaar terug bij AV heb ik er ook weinig meer van gezien. Games die zo stilletjes op de markt komen moeten bijna we floppen
Prey en The Darkness, dat zijn echt wel verschillende gamesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:40 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk spel, doet me heel erg denken aan Prey en The Darkness
Mwa, qua sfeer vind ik van niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Prey en The Darkness, dat zijn echt wel verschillende games
ok, dan heb jij wellicht andere versies gespeeld dan ik, want ze zijn hier echt totaal verschillendquote:
Beiden games hebben een protagonist die ongewild in het conflict zit, beiden hebben superkrachten, beidenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:47 schreef Wessiej het volgende:
Wut, Prey is een shooter in space met veel gekke momenten dat de zwaartekracht changed. Daarom zien de levels er zo 'ruimteachtig' uit. En je bent een cowboy.
Darkness is een fucking ziek spel waarin alles donker is en de dood voorop staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en beiden waren gewoon zeer toffe spellen
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
ok, dan heb jij wellicht andere versies gespeeld dan ik, want ze zijn hier echt totaal verschillend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |