Star Wars is ook voor nerds.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond vooral Lego Batman tof. die andere wel minder.
quote:
Ja zag je dat niet danquote:Op zondag 27 juni 2010 15:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude heb jij hem?
Dacht dat niemand die lego games leuk vond![]()
Maar dat opschieten zit er niet echt in ben ik bang
quote:
Nee niet op geletquote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zag je dat niet dan?. Indiana 1 en 2 moet ik ook nog een keer
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:14 schreef MMaRsu het volgende:
Naja ik maakte maar een grapje hoor jongens
For Realquote:Op zondag 27 juni 2010 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee niet op gelet![]()
Maar is ie tof?
[..]
[ afbeelding ]
Dan haal je hem toch later? is het nog goedkoper ookquote:Op maandag 28 juni 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dead Rising 2 vertraagd van september naar oktoberIk denk dat dit dan helaas pindakaas Dead Rising is aangezien in die maand ook Fallout NV en Fable 3 komen.
Ik heb 'm al in pre-order staan zelfs!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:57 schreef Rossdale het volgende:
Hoe lang roep je nou al dat je Dead Rising wil hebben?
Nog iets boeiends bij een pre-order? Heb wel zin in DR2 namelijkquote:Op maandag 28 juni 2010 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm al in pre-order staan zelfs!Maar ik zie nu dat het 1 oktober is. Dat is 3 weken voor beide F's, dat kan wel
Nee, gewoon een lage prijs. Heb 'm voor nog geen 29 pond incl verzenden (ongeveer 35 op dit moment). Inmiddels staat hij echter op 39 pond (TheHut). Goedkoopste is nu denk ik GameHubs met 40 euro.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nog iets boeiends bij een pre-order? Heb wel zin in DR2 namelijk
Handig voor de playthroughs die je daarna doetquote:
Waarom moet ik meteen aan Biodome denken?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:45 schreef SuperFruitig het volgende:
We can dance if we want to
We can leave your friends behind
'Cause your friends don't dance and if they don't dance
Well they're no friends of mine
ALLEMAAAL
Wheheh, die Oompa Loompa ook.....quote:
quote:Het overzetten van data van de ene Xbox 360 naar de andere kan volgens Microsoft op twee manier worden gedaan. Zo is het mogelijk om met USB sticks in de weer te gaan of om de optionele datatransfer kabel te gebruiken. Dat laatste zal een stuk makkelijker zijn voor iedereen die meer dan 8GB op zijn harde schijf heeft staan, echter zal deze kabel wel los gekocht moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |