Ik koop 'm nietquote:
WTF?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef Rossdale het volgende:
Crackdown 2 gaat hem toch niet worden... Het is echt vrijwel letterlijk deeltje een... Precies dezelfde map, zelfs basissen die je moet vernietigen op exact dezelfde locatie... Het is duidelijk Crackdown 1.2. Leuke DLC maar dit is gewoon echt geen nieuwe game
Zeer, zeer treurig...
quote:
FRIENDUH?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
2x stealth-editten, i see. Neen met 2 andere mensen die wel eens een spiel kopen
Kepler koopt 'm ook pas laterquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
ja hihi stiekem met kepler op de bank![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
WTFquote:
Doet ie wel vaker, maar verstand ervan heeft ie dan weer nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
WTF
Cyb post iets over voetbal, ipv iets over games.
Aldus onze Brabantse carnavalhoolie.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doet ie wel vaker, maar verstand ervan heeft ie dan weer niet
Tss nam het nog wel voor je op. Hoolie gaat wel wat ver hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aldus onze Brabantse carnavalhoolie.
Ik zie het al helemaal voor mij.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aldus onze Brabantse carnavalhoolie.
Ga jij maar gewoon in de tuin werkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor mij.
"nick vooraan in de strijd al gillend THIS IS BRABANT "
een zwembad van 3,66 m doorsnede op zetten is ook werken tochquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga jij maar gewoon in de tuin werken
Ik heb ze zelf ook vergeleken en de graphics van Crackdown 2 zijn dan wel weer veel beter als Crackdown 1, scherper, betere textures en meer detail in de verte. Animaties zijn alleen slechter uitgewerkt en je kan in multiplayer elkaar niet meer wegtrappen. Ik vind het ook saaier door de verwoeste stad en die lompe zombie achtige dingen. Verder is alles hetzelfde volgens mijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
We zijn nu 3 jaar verder na het origineel...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Dit topic lijkt meer op een klik van dysfunctionele kinderen dan een echt nieuwstopic met Xbox 360 waardige praat. Ik stel voor dit topic te sluiten tot we met z'n allen tot een goede oplossing kunnen komen.
Slotje SVP
Vroega toen er nog offtopic gepraat mocht worden en de user Racer er nog was, gingen de topics lekker snel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Dit topic lijkt meer op een klik van dysfunctionele kinderen dan een echt nieuwstopic met Xbox 360 waardige praat. Ik stel voor dit topic te sluiten tot we met z'n allen tot een goede oplossing kunnen komen.
Slotje SVP
Vergelijking met de Wii is niet helemaal eerlijk aangezien dat op een compleet andere manier werkt. Kinect word vast een succes maar is simpelweg (op dit moment) niet voor de hardcore gamer bedoeld. Het zal bij Microsoft dus niemand verbazen dat er op internet geklaag over is aangezien het op dit moment nog niet voor die mensen bedoeld is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:11 schreef WSquater het volgende:
Kinect wordt een enorme faal. Kom op zeg, veelsteduur en je kan het niet eens zittend gebruiken. Zelfs bij de Wii kan dat
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
Vraagje: is er nog een manier om Crackdown 2 met oneindige tijd te spelen? De oude manier werkt niet meer
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:28 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Heb al Alan Wake gekocht voor 20 euro
quote:en Kinect voor 70![]()
Knap dat je hem nu al voor 70euro hebt gekocht...quote:Op zondag 27 juni 2010 00:28 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Heb al Alan Wake gekocht voor 20 euro en Kinect voor 70
Foutje bij de site en bij de voorwaarden stond dat het eenmaal betaald niet te veranderen is. Bol.com had het ook alquote:Op zondag 27 juni 2010 00:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Knap dat je hem nu al voor 70euro hebt gekocht...
En dan blijkt dat Kinect strax 50 euro kost. Verder dit:quote:Op zondag 27 juni 2010 00:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Foutje bij de site en bij de voorwaarden stond dat het eenmaal betaald niet te veranderen is. Bol.com had het ook al
70 euro is niets, al is het alleen maar voor het gadget gehalte en om videochat te doen.
quote:
\quote:Op zondag 27 juni 2010 01:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan blijkt dat Kinect strax 50 euro kost. Verder dit:
Laat jullie dadelijk allemaal de onderkant van mijn schoen zien!quote:Op zondag 27 juni 2010 01:10 schreef Wessiej het volgende:
Achja. Monkeyman je kan nu iig wel The Safety Dance doen voor je tv
http://tinyurl.com/26a2hy6quote:Op zondag 27 juni 2010 01:36 schreef Wessiej het volgende:
Lego Harry Potter
Eurogamer
9/10
http://www.eurogamer.net/(...)rs-1-4-review?page=2
?
Take it easyquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Slotje SVP
Hebbenquote:Op zondag 27 juni 2010 01:36 schreef Wessiej het volgende:
Lego Harry Potter
Eurogamer
9/10
http://www.eurogamer.net/(...)rs-1-4-review?page=2
?
Schiet maar op dan. Dan kunnen we hem co-op doenquote:
Awesome !quote:Op zondag 27 juni 2010 10:00 schreef SpankmasterC het volgende:
http://roosterteeth.com/archive/episode.php?id=1344
Dude heb jij hem?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schiet maar op dan. Dan kunnen we hem co-op doen
LEGO Star Warsquote:Op zondag 27 juni 2010 15:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude heb jij hem?
Dacht dat niemand die lego games leuk vond![]()
Maar dat opschieten zit er niet echt in ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |