De Theme Token is tot 30 juni 2010 geldig. Is de vermelde prijs niet beschikbaar, behouden wij ons voor, tenminste een gelijkwaardige prijs als vergoeding aan te bieden. Er wordt telkens slechts één (1) prijs per persoon ter beschikking gesteld.quote:
Model nummer is DPSN-186CB-1Aquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ook nog een adapter liggen alleen weet ik niet of het de goeie is
Ik heb 175 Wquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Model nummer is DPSN-186CB-1A
203 W
Hopelijk heb jij hem
Edit: en net alle afleveringen van Bright Falls gekeken. Qua verhaal is Alan Wake tot nu toe het beste spel van het afgelopen vijf jaar
Ze combineren vooral alle media goed:
Paar minuutjes per stukquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb 175 W![]()
Hoelang duren die aflveringen eigenlijk?
Enige methode is bellen: 0800 023 3894 ( was verkeerd nummer)quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:54 schreef koei het volgende:
Weet iemand hoe ik Xbox Live kan cancellen? Ik heb vorige maand voor 1 euro een maand abbo gehaald maar deze staat op automatisch verlengen, iets wat ik natuurlijk niet wil. Ik heb alle opties al nagespit maar kan nergens vinden waar ik mn abbo kan annuleren en mn creditcardgegevens kan ik niet weggooien zolang mn abbo loopt (die weer automatisch verlengt)
Kan ook digitaal, heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Enige methode is bellen: 0800 587 1102
Geen ervaring mee dus gewoon opgezocht. Zou het normaal ook verwachten dat het digitaal kon.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kan ook digitaal, heb ik ook gedaan
Geen idee meer, lang geleden. Zeg alleen dat het kanquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:29 schreef koei het volgende:
[..]
Maar hoe dan?![]()
Het lijkt me logisch dat het ook digitaal kan en ik heb erg slechte ervaringen met de helpdesk van Microsoft (ruim een uur in de wacht hangen) dus bellen doe ik liever niet.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
http://support.microsoft.com/kb/908655/nl-nl?sd=xbox
heb je hier iets aan koei?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een supscriptionpagina voor al je MS abo's. Daar kun je gewoon komen via Xbox.com, ik heb er vorig jaar mijn cc omgezet naar ING platinum
Kijk ff bij Lidmaatschapsniveau. Dat waar je nu kijkt heeft ook met de betaling van je points via xbox te maken. Nog niet zo zeer met je manier van gold betalenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:08 schreef koei het volgende:
[..]
platinum![]()
maar een cc aanpassen is zo gebeurd, maar weghalen KAN niet als je nog een abbo hebt lopen. Ik denk dat jij https://live.xbox.com/nl-(...)ymentInstrument.aspx bedoelt, maar daar kan ik niks mee behalve mn huidige cc info aanpassen en na het toevoegen van een nieuwe cc de oude deleten.
Klinkt als een leuke manierquote:Peter Molyneux has labelled demos "a horrible concept" and revealed plans to release upcoming action RPG Fable III as a series of downloadable episodes.
"Soon after the retail launch we're doing episodic," he said at the GameHorizon conference in Gateshead, and reported by sister site Gamesindustry.biz.
"We break it down in chapters. We give away the first chapter entirely free, the first hour. When you reach a certain point in the game it says 'thank you for playing the pilot of Fable III, do you want to spend an extra 2-5 or whatever dollars to buy the next episode, or buy the whole lot?' Press 'yes' and you will immediately continue playing."
"It supports this freemium idea," he added. "It gets around this horrible concept of demos. Anyone out there who thinks a demo is a good idea is crazy. It's never a good idea, because demos are usually done at the end of a game and they require an enormous amount of design talent to make a demo. The other thing is you're more likely to satisfying the curiosity of a user rather than entice them to play more."
Molyneux insisted selling Fable III in downloadable chucks as well as at retail will help achieve targeted sales of five million and generate a whopping $150m in profit.
"We are driving to sell more than five million units and to make a profit in excess of $150 million. We have to do that because if a franchise doesn't reach that level it will inevitably wither."
We've seen this approach before, of course. Nine months after the release of Fable II, Microsoft sold the game in downloadable episodes on Xbox Live.
Apparently the first episode was downloaded 1.6m times, and as a whole the episodes earned $15m.
Fable III will be released on 26th October simultaneously for PC and Xbox 360.
Related Games
Yepquote:
Verrassend...quote:Xbox 360 World has reported in its latest issue that L.A. Noire has been pushed into spring 2011.
quote:
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
Koopt iemand hier nog wel eens een XBLA game?
Ik check eigenlijk nooit meer wat er uit is gekomen die week. Deal of the weeks ook niet echt meer
Vorige week heb je dan echt een zooi aanbiedingen gemist... Jammerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
Koopt iemand hier nog wel eens een XBLA game?
Ik check eigenlijk nooit meer wat er uit is gekomen die week. Deal of the weeks ook niet echt meer
Maar wel één met de vetste shootout-scénes in de filmgeschiedenis. Fucking 30 minuten aan geknal over en weer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef Stephan1237 het volgende:
De prijs is een (1) Movie Huur Token,
waarmee voor u "The Wild Bunch" voor download gereedstaat.
Een film van 1969
Een geniale film over het einde van het Western tijdperk, Sam Peckinpah's beste film en de shoot-out aan het einde van de film luidde het begin in van een nieuw tijdperk qua geweld in films mede dankzij de toen revolutionaire slow motion techniek.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef Stephan1237 het volgende:
De prijs is een (1) Movie Huur Token,
waarmee voor u "The Wild Bunch" voor download gereedstaat.
Een film van 1969
nee jij bent een fable nazi.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voila Koei:
http://support.xbox.com/s(...)ancelMembership.aspx
Het is idd een tof spelquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:37 schreef kepler het volgende:
Shadow Complex vorige week gekocht in de aanbieding, een erg tof spel tot nu toe! Wel even wennen aan het mikken met schieten, maar ziet er echt prima uit voor een Arcade-game
26 oktober zullen ze ook wel niet halen :/quote:
Je hebt gelijk. RAAR!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:05 schreef koei het volgende:
[..]
Die zegt dat ik moet inloggen waarna ik op exact dezelfde pagina uit kom als ik al tig keer eerder ben geweest.
Maar goed, ik heb support toch maar gebeld en zij hebben mijn gold stop gezet. Ik heb het nog even nagevraagd maar dat kan je niet zelf online doen, daar moet je altijd voor bellen.
Dat is altijd zo. Waarom zou je aandacht besteden aan een singleplayer toffe game en veel aandacht aan de MP besteden als er na een maand misschien 100 mensen de MP spelen? Enige toffe game die Raven so far heeft gemaakt met geniale multiplayer is SOF IIquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:38 schreef Egamer het volgende:
Vandaag een lange tijd Singularity gespeeld en het is best tof!Guns zijn vet, speelt heel erg lekker en het heeft toffe features. Alleen jammer dat de textures soms bedroevend lelijk zijn en het ontbreken van ondertiteling is een groot gemis voor een game als deze.
Multiplayer heb ik toenet even 10 minuten gespeeld, en werkte ook uitstekend. Jammer dat Activision er niet zoveel aandacht aan heeft besteed.
Nouja ik bedoel de marketing dan, waar ik het al eerder over had. Heel weinig mensen weten niet wat Singularity is, wanneer het uitkomt, etc etc. Dat is jammer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Waarom zou je aandacht besteden aan een singleplayer toffe game en veel aandacht aan de MP besteden als er na een maand misschien 100 mensen de MP spelen? Enige toffe game die Raven so far heeft gemaakt met geniale multiplayer is SOF II
Nee ik doelde op het in stukken kopen van de game via xblquote:
Raar, want ik heb het toch echt 2 keer online stop gezet (doorlopende Gold via CC)quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:05 schreef koei het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb support toch maar gebeld en zij hebben mijn gold stop gezet. Ik heb het nog even nagevraagd maar dat kan je niet zelf online doen, daar moet je altijd voor bellen.
Ik heb die optie ook niet hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:14 schreef kepler het volgende:
Je kan automatisch vernieuwen stop zetten zie ik, vreemd dat jou het niet lukt??
Heh, ik kan het nu niet meer vinden. Ik weet 100% zeker dat het via de site heb uitgeschakeldquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb die optie ook niet hoorDoe eens een print screen
Rossdale to the rescuequote:Op donderdag 1 juli 2010 10:51 schreef kepler het volgende:
Gevonden
https://billing.microsoft.com/home.aspx
Ow nee, toch niet
Echt vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |