Iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat zit iedereen hier te bitchen op Prey? Het spel was echt awesome, vooral hoe die hoofdrolspeler continu aan het zeiken was op iedereen en van niets ook maar iets begreep
Dat, en de organische wapens, gewoon topgame
The game will not be developed by Starbreeze, but instead a studio that has yet to be namedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is schijnbaar al zo'n jaar in productie.
Zijn er nog mensen die Metro 2033 willen verkopenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:02 schreef AQuila360 het volgende:
The Darkness was echt heel tof vooral die WO 1/2 dingetjes![]()
Metro 2034 aangekondigd
Uhm, ja je mag die van mij wel overnemenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die Metro 2033 willen verkopen
Voor hoeveelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uhm, ja je mag die van mij wel overnemen
PM maar met een leuk bodquote:
Geeft dat dan ook beter beeld?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat kan, moet je een VGA kabel kopen
Dan SCART? Ja, veeeeeeel beter!quote:
Ruilen tegen Skate3? :pquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uhm, ja je mag die van mij wel overnemen
Met Microsoft bellen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:29 schreef MrMonkeyman het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK
Net nieuwe voeding binnengekregen voor mijn oude 360, sluit hem aan: slaan de stoppen door. Heb het ding meteen eruit gehaald en terug in de doos gestopt. Is er ergens een andere manier om aan zo'n voeding te komen? Het liefst gewoon hier vanuit Nederland en voor een goedkope prijs.
Ahjoh, je betaalt een paar tientjes en dan heb je weer zo'n ding... Anders op marktplaats rondstruimen naar 360's met RROD, kan je vaak ook heel goedkoop meenemen en zit soms vast ook een voedin gbijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Misschien maar eens doen dan, zit helaas geen garantie meer op
En die kan ik nog fixen ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ahjoh, je betaalt een paar tientjes en dan heb je weer zo'n ding... Anders op marktplaats rondstruimen naar 360's met RROD, kan je vaak ook heel goedkoop meenemen en zit soms vast ook een voedin gbij
Ja, ik heb geen HD TVquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan SCART? Ja, veeeeeeel beter!
Maar als je een HD-TV hebt zou ik gewoon component of HDMI gebruiken op je tv, da's waarschijnlijk gewoon beter spelenAls je geen HD-TV hebt ga dan voor je monitor, het is echt een wereld van verschil
Yeah maar alsnog, iedere monitor heeft hogere resolutie dan normale TV, normale tv is +- 640x480, dus je gaat er enorm op vooruitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:24 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen HD TV
Maar iemand heeft tegen mij gezegd dat de kwaliteit afhankelijk is van de resolutie van mijn beeldscherm, klopt dat?
Ik heb 1400 x 900 FYI
Ok danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar alsnog, iedere monitor heeft hogere resolutie dan normale TV, normale tv is +- 640x480, dus je gaat er enorm op vooruitDus gewoon een VGA-kabel regelen!
80 of 90 euro voor zo'n adapter vind ik wel heel veel, dan koop ik er wel eentje voor 30.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:20 schreef Morthill het volgende:
buiten garantie kost zo'n reparatie je 80 a 90 euro. Niet dat er iets gerepareerd wordt, jij stuurt voor dat geld je Xbox op en MS stuurt een nieuwe terug.
Lol hij heeft het over een nieuwe 360.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
80 of 90 euro voor zo'n adapter vind ik wel heel veel, dan koop ik er wel eentje voor 30.
Aaah ik dacht al. Ik bel morgen gewoon even naar Microsoft om te kijken wat mijn opties zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol hij heeft het over een nieuwe 360.
Dat zou ik niet weten, heb alleen maar officieel spul en dat werkt iig perfectquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:48 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ok dan
Is het beter om die van Microsoft zelf te nemen of zijn er ook goede goedkopere?
5 euro inl huh ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb the Darkness nog zu kauf, voor 5 incl
Ik heb nog een officiele Microsoft VGA kabel liggen die ik niet meer gebruik. Zit alleen in een van mijn vele nog onuitgepakte verhuisdozen, dus het zou flink zoeken wordenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:48 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ok dan
Is het beter om die van Microsoft zelf te nemen of zijn er ook goede goedkopere?
Adapter zijn los te koop, kijk voor gein eens bij ombouw sites.die hebben meestal ook wel die dingenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
80 of 90 euro voor zo'n adapter vind ik wel heel veel, dan koop ik er wel eentje voor 30.
Iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat zit iedereen hier te bitchen op Prey? Het spel was echt awesome, vooral hoe die hoofdrolspeler continu aan het zeiken was op iedereen en van niets ook maar iets begreep
Dat, en de organische wapens, gewoon topgame
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:56 schreef Egamer het volgende:
[..]
IddToffe game, alleen jammer dat ik altijd na een tijdje misselijk werd
quote:
done.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
5 euro inl huh ?
naja als je dr echt van af wilt, mag je me pmen
Dusquote:Lieve NicKLaS NL:
Door afroepen van de Red Dead Redemption-filmtrailers van de Xbox LIVE-Marketplace heeft u zich voor de Red Dead Redemption 20.000 Movie / Theme Tokens-gratis aanbieding gekwalificeerd.
De GMR Marketing GmbH is officiële reclamepartner voor de (Xbox LIVE) van Microsoft en is verantwoordelijk voor de keuze en inlichting van alle winnaars. U behoort tot de eerste 26.852 winnaars met Xbox LIVE goud- resp. zilverlidmaatschap en bent zodoende in de finale ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |