Ik heb die DVD ook nog wel ergens voor je anders. Alleen geen idee in welke verhuisdoos die zitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
of hij flopt natuurlijk niet, dan is er ook geen gezeik over de aankondiging.
Hmm hoop dat op de Slim wel die shit staat van overkopieren, want ik heb wel de data kabel, maar de dvd niet meer :/
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Beiden games hebben een protagonist die ongewild in het conflict zit, beiden hebben superkrachten, beidenDat maakt ze niet dezelfde games qua sfeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en beiden waren gewoon zeer toffe spellen
Hoe kun je dit
gelijkstellen aan dit
Helden met superkrachten die ongewild in een conflict zitten is niet heel uniek of zo, dat is gewoon een tweetal clichésDe sfeer van de game wordt daar in de verste verte niet door bepaald.
[ Bericht 3% gewijzigd door Morthill op 29-06-2010 14:04:33 ]<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Absoluut waard, die game was gaaaaafquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb the Darkness nog zu kauf, voor 5 incl
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Absoluut waard, die game was gaaaaaf
Dat kan, moet je een VGA kabel kopenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef Skonk het volgende:
Weet iemand of de Xbox 360 Arcade aan te sluiten is op een PC beeldscherm?
En of dat beter beeld geeft dan op een gewone SCART TV?
Kan je lang wachtenquote:
Dunno, ik heb dat gewoon bij beiden spellen. Condemned zou ik er ook bijna bij willen stoppen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet dezelfde games qua sfeer.
Hoe kun je dit
[ afbeelding ]
gelijkstellen aan dit
[ afbeelding ]
Helden met superkrachten die ongewild in een conflict zitten is niet heel uniek of zo, dat is gewoon een tweetal clichésDe sfeer van de game wordt daar in de verste verte niet door bepaald.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:02 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Kan je lang wachten
[..]
Dunno, ik heb dat gewoon bij beiden spellen. Condemned zou ik er ook bijna bij willen stoppen.
Indiaan niet cowboyquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:47 schreef Wessiej het volgende:
Wut, Prey is een shooter in space met veel gekke momenten dat de zwaartekracht changed. Daarom zien de levels er zo 'ruimteachtig' uit. En je bent een cowboy.
Darkness is een fucking ziek spel waarin alles donker is en de dood voorop staat.
Iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat zit iedereen hier te bitchen op Prey? Het spel was echt awesome, vooral hoe die hoofdrolspeler continu aan het zeiken was op iedereen en van niets ook maar iets begreep
Dat, en de organische wapens, gewoon topgame
The game will not be developed by Starbreeze, but instead a studio that has yet to be namedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is schijnbaar al zo'n jaar in productie.
Zijn er nog mensen die Metro 2033 willen verkopenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:02 schreef AQuila360 het volgende:
The Darkness was echt heel tof vooral die WO 1/2 dingetjes![]()
Metro 2034 aangekondigd
Uhm, ja je mag die van mij wel overnemenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die Metro 2033 willen verkopen
Voor hoeveelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uhm, ja je mag die van mij wel overnemen
PM maar met een leuk bodquote:
Geeft dat dan ook beter beeld?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat kan, moet je een VGA kabel kopen
Dan SCART? Ja, veeeeeeel beter!quote:
Ruilen tegen Skate3? :pquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uhm, ja je mag die van mij wel overnemen
Met Microsoft bellen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:29 schreef MrMonkeyman het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK
Net nieuwe voeding binnengekregen voor mijn oude 360, sluit hem aan: slaan de stoppen door. Heb het ding meteen eruit gehaald en terug in de doos gestopt. Is er ergens een andere manier om aan zo'n voeding te komen? Het liefst gewoon hier vanuit Nederland en voor een goedkope prijs.
Ahjoh, je betaalt een paar tientjes en dan heb je weer zo'n ding... Anders op marktplaats rondstruimen naar 360's met RROD, kan je vaak ook heel goedkoop meenemen en zit soms vast ook een voedin gbijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Misschien maar eens doen dan, zit helaas geen garantie meer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |