Maar wel één met de vetste shootout-scénes in de filmgeschiedenis. Fucking 30 minuten aan geknal over en weer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef Stephan1237 het volgende:
De prijs is een (1) Movie Huur Token,
waarmee voor u "The Wild Bunch" voor download gereedstaat.
Een film van 1969
Een geniale film over het einde van het Western tijdperk, Sam Peckinpah's beste film en de shoot-out aan het einde van de film luidde het begin in van een nieuw tijdperk qua geweld in films mede dankzij de toen revolutionaire slow motion techniek.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef Stephan1237 het volgende:
De prijs is een (1) Movie Huur Token,
waarmee voor u "The Wild Bunch" voor download gereedstaat.
Een film van 1969
nee jij bent een fable nazi.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voila Koei:
http://support.xbox.com/s(...)ancelMembership.aspx
Het is idd een tof spelquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:37 schreef kepler het volgende:
Shadow Complex vorige week gekocht in de aanbieding, een erg tof spel tot nu toe! Wel even wennen aan het mikken met schieten, maar ziet er echt prima uit voor een Arcade-game
26 oktober zullen ze ook wel niet halen :/quote:
Je hebt gelijk. RAAR!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:05 schreef koei het volgende:
[..]
Die zegt dat ik moet inloggen waarna ik op exact dezelfde pagina uit kom als ik al tig keer eerder ben geweest.
Maar goed, ik heb support toch maar gebeld en zij hebben mijn gold stop gezet. Ik heb het nog even nagevraagd maar dat kan je niet zelf online doen, daar moet je altijd voor bellen.
Dat is altijd zo. Waarom zou je aandacht besteden aan een singleplayer toffe game en veel aandacht aan de MP besteden als er na een maand misschien 100 mensen de MP spelen? Enige toffe game die Raven so far heeft gemaakt met geniale multiplayer is SOF IIquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:38 schreef Egamer het volgende:
Vandaag een lange tijd Singularity gespeeld en het is best tof!Guns zijn vet, speelt heel erg lekker en het heeft toffe features. Alleen jammer dat de textures soms bedroevend lelijk zijn en het ontbreken van ondertiteling is een groot gemis voor een game als deze.
Multiplayer heb ik toenet even 10 minuten gespeeld, en werkte ook uitstekend. Jammer dat Activision er niet zoveel aandacht aan heeft besteed.
Nouja ik bedoel de marketing dan, waar ik het al eerder over had. Heel weinig mensen weten niet wat Singularity is, wanneer het uitkomt, etc etc. Dat is jammer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Waarom zou je aandacht besteden aan een singleplayer toffe game en veel aandacht aan de MP besteden als er na een maand misschien 100 mensen de MP spelen? Enige toffe game die Raven so far heeft gemaakt met geniale multiplayer is SOF II
Nee ik doelde op het in stukken kopen van de game via xblquote:
Raar, want ik heb het toch echt 2 keer online stop gezet (doorlopende Gold via CC)quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:05 schreef koei het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb support toch maar gebeld en zij hebben mijn gold stop gezet. Ik heb het nog even nagevraagd maar dat kan je niet zelf online doen, daar moet je altijd voor bellen.
Ik heb die optie ook niet hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:14 schreef kepler het volgende:
Je kan automatisch vernieuwen stop zetten zie ik, vreemd dat jou het niet lukt??
Heh, ik kan het nu niet meer vinden. Ik weet 100% zeker dat het via de site heb uitgeschakeldquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb die optie ook niet hoorDoe eens een print screen
Rossdale to the rescuequote:Op donderdag 1 juli 2010 10:51 schreef kepler het volgende:
Gevonden
https://billing.microsoft.com/home.aspx
Ow nee, toch niet
Echt vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |