Trenchcoats!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:07 schreef SpeCulaes het volgende:
Morgen maar eens de stad in voor nieuwe broeken en een zomerjas, iemand tips voor een zomerjas?
Zo'n vest zit altijd wel lekker, heb er nu wel een paar van alleen die zijn vrij dik.quote:
Pssst het is lichtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:27 schreef Crazy-M het volgende:
pfff irritant dat langer ligt. Hoe moet ik nu slapen. Screens zijn naar beneden en nog ligt op kamer. Zelfs onder de dekens.
Foutjequote:
http://www.brabantsdagbla(...)re-oversteektijd.ecequote:Gele tegel zorgt voor langere oversteektijd
woensdag 23 juni 2010 | 10:23
Tekstgrootte
Tiny Jansen staat op de rubberen tegels, waardoor hij vier seconden langer heeft om over te steken. Foto Marie-Thérèse Kierels / PVE
TILBURG - Een bekend probleem: halverwege het oversteken springt het voetgangerslicht al op rood. Vooral ouderen merken dit. Op de kruising Bredaseweg - Schouwburgring is hierover een oplossing bedacht.
Bij de oversteekplaats zijn aan beide kanten rubberen tegels met detectielussen geplaatst. Wanneer iemand op de gele tegels gaat staan, blijft het groene licht vier seconde langer branden. Aan de ene kant van de weg gaat de oversteektijd van acht naar twaalf seconden, aan de andere kant van tien naar veertien seconden.
Een bordje met uitleg wordt niet geplaatst, maar de bewoners van de twee naburige seniorencomplexen zijn per brief geïnformeerd. Als de rubberen tegels aanslaan, overweegt de gemeente ook elders in de stad deze tegels te plaatsen.
Vind over algemeen wel goed ingesteld de lichten. Maar inderdaad kan het voor oudere mensen te snel zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Inderdaad slim, ik vind idd dat op sommige plekken in tilburg de lichten heel snel weer op rood gaan. Ik moet dan stevig doorstappen, kan me voorstellen dat oudjes het niet redden.
Ja, vooral de stoplichten bij Westpointquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Inderdaad slim, ik vind idd dat op sommige plekken in tilburg de lichten heel snel weer op rood gaan. Ik moet dan stevig doorstappen, kan me voorstellen dat oudjes het niet redden.
same herequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:10 schreef aardappel het volgende:
kut verenigde staten, in de laatste minuut even heel mijn poule naar de klote schieten
Nou, als er dan mensen blijven komen, blijft het dan ook steeds groen? Dat zou niet echt handig zijn voor de rest van het verkeer hm.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)re-oversteektijd.ece
Slim bedacht, dat dan weer wel
Inderdaad, ik moet eigenlijk leren voor een tentamen (morgen 8:45)..... mja....quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here
maar jah, vanavond weer spannend
Ik zeg... Dat is er eentje om uit te proberen met een man of 20...quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, als er dan mensen blijven komen, blijft het dan ook steeds groen? Dat zou niet echt handig zijn voor de rest van het verkeer hm.
Niet als ik met de auto voor het stoplicht sta graag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik zeg... Dat is er eentje om uit te proberen met een man of 20...
Dat is echt ziekquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:07 schreef Guard het volgende:
Staan twee man te tenissen op Wimbledon, het is 43-42 in de 5e set, wedstrijd duurt al 7 uur
Tis op bbc 2, online weet ik niet...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is echt ziek
Weet jij of je ergens online kan kijken? Ik kan het zo 123 niet vinden....
En de winnaar moet morgen toch weer aantreden?
http://www.net5.nl/web/show/id=1080223/langid=43quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is echt ziek
Weet jij of je ergens online kan kijken? Ik kan het zo 123 niet vinden....
En de winnaar moet morgen toch weer aantreden?
Ik zie djokoquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/web/show/id=1080223/langid=43
Oeh, wie weet komt Thiemo dan wel doorquote:In de volgende ronde staat de winnaar van deze recordpartij tegenover de Nederlander Thiemo de Bakker.
haha inderdaadquote:
Die was vandaag toch ook niet echt heel snel klaar?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, wie weet komt Thiemo dan wel door
Nee, klopt. Maar goed; dat of ruim 8 uur bezig zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Die was vandaag toch ook niet echt heel snel klaar?
Als Servië wint, dan is Duitsland exit toch? (en als DLD - Ghana gelijkspel is)quote:
jah kloptquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als Servië wint, dan is Duitsland exit toch? (en als DLD - Ghana gelijkspel is)
Echt?! Ik kijk de andere wedstrijd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, die servie ... die bal had er al 6 keer in gemoeten
Haha iddquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
ook kut als je kaartjes hebt en je wilt eigenlijk al een paar uur naar huis...
jah zeker als een match zolang duurt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
ook kut als je kaartjes hebt en je wilt eigenlijk al een paar uur naar huis...
Servië heeft echt de overhand, ze maken het alleen nog niet af.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Echt?! Ik kijk de andere wedstrijd.
Misschien helpt het als ik overschakel naar Servië
77 aces van Mahut is ook niet slechtquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En dan toch niet winnen wellicht...
Ik weet gewoon niet wat ik moet kijken en ik moet eigenlijk studerenquote:
Ja inderdaad, heb ooit in mijn goede tennisjaren een keer tie break gehaald tot de 43-45 maar daar hield het ook wel mee op...quote:
Hoe speelt ghana ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat ik moet kijken en ik moet eigenlijk studeren![]()
Goed herstel...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef Guard het volgende:
Er komt een beslissing aan op Wimbledon, Isner heeft het moeilijk
101e gamequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef Guard het volgende:
Eerste breakpoints van de set, in de 51ste game
hmm ja ik bedoelde de 51ste game van Isner, en we gaan nog even lekker door...quote:
Niet als Isner zo blijft serveren...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:08 schreef Guard het volgende:
Mahut gaat dit winnen, Isner komt namelijks meer van zijn plek (bij wijze van spreken dan), maar mag het na 9 uur wedstrijd
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
Waarom was je zo laat thuis?
Ja sorry zat te kijken naar een tennismatch van 10 uur lang met in de 5e set een stand van 60-62
Leugenaar je zat bij een andere vrouw!
Oja, daar zitten ze ook nog mee natuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef Guard het volgende:
Dadelijk moeten ze weer ophouden wegens invallende duisternis, kunnen ze aan dag 3 van de match beginnen, das gewoon een cricketmatch
Dan is het morgen denk ik in 2 games voorbij!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef Guard het volgende:
Dadelijk moeten ze weer ophouden wegens invallende duisternis, kunnen ze aan dag 3 van de match beginnen, das gewoon een cricketmatch
Mooie slagenwisselingen nog steeds... ze blijven maar gaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Anders duik je nog even...
Denk dat het een cricket match wordt... Duurt 3 dagen en de score snap je niet...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooie slagenwisselingen nog steeds... ze blijven maar gaan
Ik krijg alleen vrouwenquote:
Ik kan daar niet op klikken...quote:
54-55 is dan een stuk spannenderquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
voetbal is ook weer begonnen, beide games: 0-0
http://aeltc2010.wimbledo(...)Prize_Money_2010.pdfquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef Guard het volgende:
Wat krijgt de verliezer van een 1e ronde partij eigenlijk mee naar huis? De uiteindelijke verliezer staat voor een heel mager uurloontje te spelen op deze manier
quote:First Round Losers £11,250
Lekker ook als je op baan 19 begonnen terwijl zij ergens 9-10 of zo stonden, en jij bent nu alweer lang klaar met jouw partij en die gasten staan nog te beukenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ook karig als je op de baan ernaast staat en je hoort 54-55 final set langskomen... Dan denk je ook dat klopt niet...
Voor een tennis pro is dat dan toch een mager uurloontjequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
http://aeltc2010.wimbledo(...)Prize_Money_2010.pdf
[..]
Deze gasten zijn niet zo goed an sich he... Maar goed denk wel dat de organisatie ze een 10tje meer geeft...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor een tennis pro is dat dan toch een mager uurloontje(voor mij dan weer niet)
Dat klopt wel als het warequote:
nee geen hawkeye op dit achteraf baantjequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef automatic_ het volgende:
Hebben ze hier ook "challange" mogelijkheden?
Ze zouden er dan meer moeten krijgen
Haha oke.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Guard het volgende:
[..]
nee geen hawkeye op dit achteraf baantje
Maar ze kunnen wel challenge aanvragen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Guard het volgende:
[..]
nee geen hawkeye op dit achteraf baantje
dat wel stonden te veel mensen voor het doel om iets te zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef Guard het volgende:
lekker geschoten hoor, niets mis met dat doelpunt
Hoe gaan ze dan bepalen of ie in of uit was?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel challenge aanvragen!
Ghana meer doelpunten voorquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef automatic_ het volgende:
Waarom gaat Ghana nu door en niet Servië? Doelsaldo (+ en -) komt bij beide uit op 0...
Zoals ze dat vroeger altijd deden, door de umpire van z'n stoel te trekken!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dan bepalen of ie in of uit was?
Oja, Ghana heeft 2 - 2quote:
op gras laat de bal geen afdruk achter....quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zoals ze dat vroeger altijd deden, door de umpire van z'n stoel te trekken!
Dan heb ik mijn poultje foutquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, Ghana heeft 2 - 2
En Servië 1 - 1
Mwoah kan soms wel, en anders gewoon overrulen hequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:53 schreef Guard het volgende:
[..]
op gras laat de bal geen afdruk achter....
klopt, daar was servie dichtbijquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, Ghana heeft 2 - 2
En Servië 1 - 1
whoei spannend zeg!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
Australie 1-0
Moeten er met 4-0 winnen willen ze door gaan
Nou, dat lijkt mij sterkquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
Australie 1-0
Moeten er met 4-0 winnen willen ze door gaan
Levert weer punten op in mijn poulequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:00 schreef automatic_ het volgende:
Oeh, 2-0 Aussie..
Snap hem wel... Over paar minuten staat ie er toch weer....quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:00 schreef Guard het volgende:
Zelfs de kantwissel is eigenlijk al teveel inspanning voor Isner
Ik weiger principieel voor duitsland te zijn...quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
als duitsland er nu ook nog 1 scoort, en aussie nog 1 zijn ze ook door
Ik welquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Fuck kan dus niet meer naar 18 kijken
fingerscrossed dat het niet voorbij is!
Vandaar dat je voorlooptquote:
Omg...quote:
En nu ook nog interview op BBC!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omg...
Naja, dan krijgt Thiemo wel meer rust
riep ik 2 min geleden alquote:
dat het nu bijna 3-1 wasquote:
Mja ik kijk zondag wel, denk dat het dan net spannend wordt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef Guard het volgende:
Morgen op het werk maar even de stream op het werk aanzetten van Wimbledon... het einde van deze pot moet ik zien ( als ze voor half negen een eind aan de wedstrijd kunnen maken uiteraard)
En Thiemo maar wachtenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja ik kijk zondag wel, denk dat het dan net spannend wordt...
Naja, misschien ook wel fijn na zijn partijquote:
Mietje! Hij heeft 80 games minder gespeeld...quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, misschien ook wel fijn na zijn partij
Oja, dat is waarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mietje! Hij heeft 80 games minder gespeeld...
jah iddquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef automatic_ het volgende:
Nice; DLD - ENG; dan is er één "topper" weg
ik heb alleen bij beide de winnende team goed,quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Guard het volgende:
mooi 8 punten van de mogelijke 10 deze avond in de poule
Gefeliciteeeeerdquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Gisteravond eerste babyhertje geboren en zojuist zagen we het tweede babyhertje ook al door de wei dartelen.
Hmmm, dan zijn ze rond kerst op hun lekkerst!quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Gisteravond eerste babyhertje geboren en zojuist zagen we het tweede babyhertje ook al door de wei dartelen.
Pics van je hertje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Die foto'squote:Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Zijn inderdaad Cutequote:
Ik ook hoor, ben over een uurtje weg, thuis even eten en dan naar de stadquote:
ik ook, was nog onderweg naar huis hahaquote:
zeker, en scheids geeft ze niks.quote:
haha werdt ook tijdquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef Guard het volgende:
Zo Mahut en Isner zijn ook klaar, wat een helden
duh, iedere tegenstander is moeilijk voor Nederland, zo goed spelen ze niet. En ze hebben nog geen echte tegenstand gehad, totaal geen druk op de verdediging.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha werdt ook tijd
Slowakijen wordt moeilijke tegenstander voor Nederland
Slowaken zijn echt gegroeid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIer even op terug komen, na het checken van mijn antwoorden (het was multiple choice) en met de norm onder voorbehoud kom ik uit op een 7.2quote:
Aandachtshoer!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:32 schreef aardappel het volgende:
[..]
HIer even op terug komen, na het checken van mijn antwoorden (het was multiple choice) en met de norm onder voorbehoud kom ik uit op een 7.2
Nee das met de 4G:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:25 schreef aardappel het volgende:
Die zal niet veel bereik hebben
LOL ben je maandag nog in Slowakije?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:08 schreef theKiD het volgende:. Morgen naar slowakije.
ik hoop dat we dan in tsjechië zijn.. Als nl wint wil ik niet tussen die slowaken zitten.. En als ze verliezen trouwens ook niet..quote:
Schrale site als die een dag voor het begint nog under construction is...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:35 schreef aardappel het volgende:
Niet vergeten mannen: zondag bierfestival: http://www.tilburgsbierfestival.nl/
Daar zal het bier niet minder van smaken =)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Schrale site als die een dag voor het begint nog under construction is...
Maar het was wel supergezelligquote:Op zondag 27 juni 2010 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
was gister rustig in de stad. Goede morgen allen.
welke wedstrijd heb jij zitten kijken ?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:24 schreef Guard het volgende:
Duitsland maakt indruk tegen de Engelsen
Engeland wordt werkelijk waar weggecounterd
Dat is inderdaad zuur geweest, maar verder was Duitsland wel beter. Gewoon een beter team wat er staat... Helaas...quote:Op zondag 27 juni 2010 18:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welke wedstrijd heb jij zitten kijken ?
Engeland was echt veel beterduitsland had geluk met de counters, en dat die vlag omlaag bleef bij de 2-2
Nou niet dezelfde als jij blijkbaar...quote:Op zondag 27 juni 2010 18:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welke wedstrijd heb jij zitten kijken ?
Engeland was echt veel beterduitsland had geluk met de counters, en dat die vlag omlaag bleef bij de 2-2
Helaas is de betere team niet altijd het winnendequote:Op zondag 27 juni 2010 19:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou niet dezelfde als jij blijkbaar...
Engeland was niet beter, alleen maar meer aan de bal. Duitsland was veel effectiever.
Heel onterecht dat het doelpunt niet wordt toegekend, maar als het 2-2 was geworden denk ik toch de Duitsers wel gewonnen hadden
tja, "beter" is een subjectief begrip. Ik vond Duitsland wel beter.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Helaas is de betere team niet altijd het winnende
Duitsland was inderdaad effectiever maar vond zeker net voor de rust en na de rust engeland veel beter spelen. Duitsland schoot meer in de counter. Ik denk als de goal was goedgekeurd dat er dan een andere wedstrijd was.
Dan moest duitsland ook aanvallender spelen dan dat ze nu gedaan hebben
Yup, dat was echt meters buitenspel...quote:Op zondag 27 juni 2010 21:01 schreef automatic_ het volgende:
Komt de 1-0 door een buitenspel-iets?
ik ook al ruim half uur aan het werkquote:Op maandag 28 juni 2010 07:25 schreef Guard het volgende:
![]()
alweer ruim een half uurtje bezig... Vandaag tropenrooster, kan ik mooi op tijd naar huis om in de stad voetbal te gaan kijken
Waar ga jij voetbal kijken? Op de zaak? Of race je lekker op tijd naar Tilburg terug?quote:
ik hoop het 2de, anders wordt het in de auto luisteren en thuis gelijk de tv aan. Als ik hier tot 18 blijf dan ben ik pas om 20 thuisquote:Op maandag 28 juni 2010 07:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Waar ga jij voetbal kijken? Op de zaak? Of race je lekker op tijd naar Tilburg terug?
Ja das ook niets, zo laat thuisquote:Op maandag 28 juni 2010 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hoop het 2de, anders wordt het in de auto luisteren en thuis gelijk de tv aan. Als ik hier tot 18 blijf dan ben ik pas om 20 thuis
Klinkt gezelligquote:Op maandag 28 juni 2010 07:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja das ook niets, zo laat thuis
Heb er wel zin in (al ben ik nog niet gerust op een goeie afloop), lekker op een volle korte Heuvel, in het zonnetje, iedereen in het Oranje
Contract bespreking is belangrijkerquote:Op maandag 28 juni 2010 07:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik zit gewoon in een contractsbespreking dan :S is afspraak die al paar maanden stond en waar ik iig niet onderuit kom... Hoop stuk 2e helft te horen in de auto!
contract bespreking met je huidige werkgever denk ik ?quote:Op maandag 28 juni 2010 07:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wel te hopen ja dat er een goede deal uitkomtanders ben ik dubbel zuur!
Nee met een klant...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
contract bespreking met je huidige werkgever denk ik ?
aah okquote:
Dat hoop je dan maarquote:
of hij krijgt smsjes, of de klant belt af ...quote:Op maandag 28 juni 2010 09:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maarStraks zit je helemaal niet op te letten omdat je de hele tijd aan het voetbal aan het denken bent
Ik sta waarschijnlijk in de file tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 28 juni 2010 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of hij krijgt smsjes, of de klant belt af ...
ik wil proberen om om 14:30 weg te kunnen anders 15:00.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik sta waarschijnlijk in de file tijdens de wedstrijd
net even snel de wedstrijd in de herhaling bekeken. we spelen niet het spel wat we normaal spelen, maar een soort oud duits spel, veel op de counter en dan winnen... als we daarmee winnen, prima!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:01 schreef Crazy-M het volgende:
woei 2-1 gewonnen![]()
was weer leuk, maar hopen tegen de volgende tegenstander beter spelen
nederland = wequote:
Ja maar ....quote:Op maandag 28 juni 2010 22:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij schupt die bal niet op dat veld in Z-ADaarom: "Ze"
Voor de neutrale kijker/voetballiefhebber, voor de Oranje fans gaat het waarschijnlijk wel een zenuwbende wordenquote:
Dat zekerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor de neutrale kijker/voetballiefhebber, voor de Oranje fans gaat het waarschijnlijk wel een zenuwbende worden
Ja zeker dat ik deze pot niet ga missen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
wordt weer snel naar huis scheuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |