welke wedstrijd heb jij zitten kijken ?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:24 schreef Guard het volgende:
Duitsland maakt indruk tegen de Engelsen
Engeland wordt werkelijk waar weggecounterd
Dat is inderdaad zuur geweest, maar verder was Duitsland wel beter. Gewoon een beter team wat er staat... Helaas...quote:Op zondag 27 juni 2010 18:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welke wedstrijd heb jij zitten kijken ?
Engeland was echt veel beterduitsland had geluk met de counters, en dat die vlag omlaag bleef bij de 2-2
Nou niet dezelfde als jij blijkbaar...quote:Op zondag 27 juni 2010 18:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welke wedstrijd heb jij zitten kijken ?
Engeland was echt veel beterduitsland had geluk met de counters, en dat die vlag omlaag bleef bij de 2-2
Helaas is de betere team niet altijd het winnendequote:Op zondag 27 juni 2010 19:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou niet dezelfde als jij blijkbaar...
Engeland was niet beter, alleen maar meer aan de bal. Duitsland was veel effectiever.
Heel onterecht dat het doelpunt niet wordt toegekend, maar als het 2-2 was geworden denk ik toch de Duitsers wel gewonnen hadden
tja, "beter" is een subjectief begrip. Ik vond Duitsland wel beter.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Helaas is de betere team niet altijd het winnende
Duitsland was inderdaad effectiever maar vond zeker net voor de rust en na de rust engeland veel beter spelen. Duitsland schoot meer in de counter. Ik denk als de goal was goedgekeurd dat er dan een andere wedstrijd was.
Dan moest duitsland ook aanvallender spelen dan dat ze nu gedaan hebben
Yup, dat was echt meters buitenspel...quote:Op zondag 27 juni 2010 21:01 schreef automatic_ het volgende:
Komt de 1-0 door een buitenspel-iets?
ik ook al ruim half uur aan het werkquote:Op maandag 28 juni 2010 07:25 schreef Guard het volgende:
![]()
alweer ruim een half uurtje bezig... Vandaag tropenrooster, kan ik mooi op tijd naar huis om in de stad voetbal te gaan kijken
Waar ga jij voetbal kijken? Op de zaak? Of race je lekker op tijd naar Tilburg terug?quote:
ik hoop het 2de, anders wordt het in de auto luisteren en thuis gelijk de tv aan. Als ik hier tot 18 blijf dan ben ik pas om 20 thuisquote:Op maandag 28 juni 2010 07:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Waar ga jij voetbal kijken? Op de zaak? Of race je lekker op tijd naar Tilburg terug?
Ja das ook niets, zo laat thuisquote:Op maandag 28 juni 2010 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hoop het 2de, anders wordt het in de auto luisteren en thuis gelijk de tv aan. Als ik hier tot 18 blijf dan ben ik pas om 20 thuis
Klinkt gezelligquote:Op maandag 28 juni 2010 07:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja das ook niets, zo laat thuis
Heb er wel zin in (al ben ik nog niet gerust op een goeie afloop), lekker op een volle korte Heuvel, in het zonnetje, iedereen in het Oranje
Contract bespreking is belangrijkerquote:Op maandag 28 juni 2010 07:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik zit gewoon in een contractsbespreking dan :S is afspraak die al paar maanden stond en waar ik iig niet onderuit kom... Hoop stuk 2e helft te horen in de auto!
contract bespreking met je huidige werkgever denk ik ?quote:Op maandag 28 juni 2010 07:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wel te hopen ja dat er een goede deal uitkomtanders ben ik dubbel zuur!
Nee met een klant...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
contract bespreking met je huidige werkgever denk ik ?
aah okquote:
Dat hoop je dan maarquote:
of hij krijgt smsjes, of de klant belt af ...quote:Op maandag 28 juni 2010 09:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maarStraks zit je helemaal niet op te letten omdat je de hele tijd aan het voetbal aan het denken bent
Ik sta waarschijnlijk in de file tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 28 juni 2010 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of hij krijgt smsjes, of de klant belt af ...
ik wil proberen om om 14:30 weg te kunnen anders 15:00.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik sta waarschijnlijk in de file tijdens de wedstrijd
net even snel de wedstrijd in de herhaling bekeken. we spelen niet het spel wat we normaal spelen, maar een soort oud duits spel, veel op de counter en dan winnen... als we daarmee winnen, prima!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:01 schreef Crazy-M het volgende:
woei 2-1 gewonnen![]()
was weer leuk, maar hopen tegen de volgende tegenstander beter spelen
nederland = wequote:
Ja maar ....quote:Op maandag 28 juni 2010 22:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij schupt die bal niet op dat veld in Z-ADaarom: "Ze"
Voor de neutrale kijker/voetballiefhebber, voor de Oranje fans gaat het waarschijnlijk wel een zenuwbende wordenquote:
Dat zekerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor de neutrale kijker/voetballiefhebber, voor de Oranje fans gaat het waarschijnlijk wel een zenuwbende worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |