contract bespreking met je huidige werkgever denk ik ?quote:Op maandag 28 juni 2010 07:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wel te hopen ja dat er een goede deal uitkomtanders ben ik dubbel zuur!
Nee met een klant...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
contract bespreking met je huidige werkgever denk ik ?
aah okquote:
Dat hoop je dan maarquote:
of hij krijgt smsjes, of de klant belt af ...quote:Op maandag 28 juni 2010 09:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maarStraks zit je helemaal niet op te letten omdat je de hele tijd aan het voetbal aan het denken bent
Ik sta waarschijnlijk in de file tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 28 juni 2010 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of hij krijgt smsjes, of de klant belt af ...
ik wil proberen om om 14:30 weg te kunnen anders 15:00.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik sta waarschijnlijk in de file tijdens de wedstrijd
net even snel de wedstrijd in de herhaling bekeken. we spelen niet het spel wat we normaal spelen, maar een soort oud duits spel, veel op de counter en dan winnen... als we daarmee winnen, prima!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:01 schreef Crazy-M het volgende:
woei 2-1 gewonnen![]()
was weer leuk, maar hopen tegen de volgende tegenstander beter spelen
nederland = wequote:
Ja maar ....quote:Op maandag 28 juni 2010 22:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij schupt die bal niet op dat veld in Z-ADaarom: "Ze"
Voor de neutrale kijker/voetballiefhebber, voor de Oranje fans gaat het waarschijnlijk wel een zenuwbende wordenquote:
Dat zekerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor de neutrale kijker/voetballiefhebber, voor de Oranje fans gaat het waarschijnlijk wel een zenuwbende worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |