Ik welquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Fuck kan dus niet meer naar 18 kijken
fingerscrossed dat het niet voorbij is!
Vandaar dat je voorlooptquote:
Omg...quote:
En nu ook nog interview op BBC!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omg...
Naja, dan krijgt Thiemo wel meer rust
riep ik 2 min geleden alquote:
dat het nu bijna 3-1 wasquote:
Mja ik kijk zondag wel, denk dat het dan net spannend wordt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef Guard het volgende:
Morgen op het werk maar even de stream op het werk aanzetten van Wimbledon... het einde van deze pot moet ik zien ( als ze voor half negen een eind aan de wedstrijd kunnen maken uiteraard)
En Thiemo maar wachtenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja ik kijk zondag wel, denk dat het dan net spannend wordt...
Naja, misschien ook wel fijn na zijn partijquote:
Mietje! Hij heeft 80 games minder gespeeld...quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, misschien ook wel fijn na zijn partij
Oja, dat is waarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mietje! Hij heeft 80 games minder gespeeld...
jah iddquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef automatic_ het volgende:
Nice; DLD - ENG; dan is er één "topper" weg
ik heb alleen bij beide de winnende team goed,quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Guard het volgende:
mooi 8 punten van de mogelijke 10 deze avond in de poule
Gefeliciteeeeerdquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Gisteravond eerste babyhertje geboren en zojuist zagen we het tweede babyhertje ook al door de wei dartelen.
Hmmm, dan zijn ze rond kerst op hun lekkerst!quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Gisteravond eerste babyhertje geboren en zojuist zagen we het tweede babyhertje ook al door de wei dartelen.
Pics van je hertje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Die foto'squote:Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Zijn inderdaad Cutequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |