Mietje! Hij heeft 80 games minder gespeeld...quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, misschien ook wel fijn na zijn partij
Oja, dat is waarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mietje! Hij heeft 80 games minder gespeeld...
jah iddquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef automatic_ het volgende:
Nice; DLD - ENG; dan is er één "topper" weg
ik heb alleen bij beide de winnende team goed,quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Guard het volgende:
mooi 8 punten van de mogelijke 10 deze avond in de poule
Gefeliciteeeeerdquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Gisteravond eerste babyhertje geboren en zojuist zagen we het tweede babyhertje ook al door de wei dartelen.
Hmmm, dan zijn ze rond kerst op hun lekkerst!quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Gisteravond eerste babyhertje geboren en zojuist zagen we het tweede babyhertje ook al door de wei dartelen.
Pics van je hertje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Die foto'squote:Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Zijn inderdaad Cutequote:
Ik ook hoor, ben over een uurtje weg, thuis even eten en dan naar de stadquote:
ik ook, was nog onderweg naar huis hahaquote:
zeker, en scheids geeft ze niks.quote:
haha werdt ook tijdquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef Guard het volgende:
Zo Mahut en Isner zijn ook klaar, wat een helden
duh, iedere tegenstander is moeilijk voor Nederland, zo goed spelen ze niet. En ze hebben nog geen echte tegenstand gehad, totaal geen druk op de verdediging.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha werdt ook tijd
Slowakijen wordt moeilijke tegenstander voor Nederland
Slowaken zijn echt gegroeid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIer even op terug komen, na het checken van mijn antwoorden (het was multiple choice) en met de norm onder voorbehoud kom ik uit op een 7.2quote:
Aandachtshoer!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:32 schreef aardappel het volgende:
[..]
HIer even op terug komen, na het checken van mijn antwoorden (het was multiple choice) en met de norm onder voorbehoud kom ik uit op een 7.2
Nee das met de 4G:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:25 schreef aardappel het volgende:
Die zal niet veel bereik hebben
LOL ben je maandag nog in Slowakije?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:08 schreef theKiD het volgende:. Morgen naar slowakije.
ik hoop dat we dan in tsjechië zijn.. Als nl wint wil ik niet tussen die slowaken zitten.. En als ze verliezen trouwens ook niet..quote:
Schrale site als die een dag voor het begint nog under construction is...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:35 schreef aardappel het volgende:
Niet vergeten mannen: zondag bierfestival: http://www.tilburgsbierfestival.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |