Echt?! Ik kijk de andere wedstrijd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, die servie ... die bal had er al 6 keer in gemoeten
Haha iddquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
ook kut als je kaartjes hebt en je wilt eigenlijk al een paar uur naar huis...
jah zeker als een match zolang duurt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
ook kut als je kaartjes hebt en je wilt eigenlijk al een paar uur naar huis...
Servië heeft echt de overhand, ze maken het alleen nog niet af.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Echt?! Ik kijk de andere wedstrijd.
Misschien helpt het als ik overschakel naar Servië
77 aces van Mahut is ook niet slechtquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En dan toch niet winnen wellicht...
Ik weet gewoon niet wat ik moet kijken en ik moet eigenlijk studerenquote:
Ja inderdaad, heb ooit in mijn goede tennisjaren een keer tie break gehaald tot de 43-45 maar daar hield het ook wel mee op...quote:
Hoe speelt ghana ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat ik moet kijken en ik moet eigenlijk studeren![]()
Goed herstel...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef Guard het volgende:
Er komt een beslissing aan op Wimbledon, Isner heeft het moeilijk
101e gamequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef Guard het volgende:
Eerste breakpoints van de set, in de 51ste game
hmm ja ik bedoelde de 51ste game van Isner, en we gaan nog even lekker door...quote:
Niet als Isner zo blijft serveren...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:08 schreef Guard het volgende:
Mahut gaat dit winnen, Isner komt namelijks meer van zijn plek (bij wijze van spreken dan), maar mag het na 9 uur wedstrijd
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
Waarom was je zo laat thuis?
Ja sorry zat te kijken naar een tennismatch van 10 uur lang met in de 5e set een stand van 60-62
Leugenaar je zat bij een andere vrouw!
Oja, daar zitten ze ook nog mee natuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef Guard het volgende:
Dadelijk moeten ze weer ophouden wegens invallende duisternis, kunnen ze aan dag 3 van de match beginnen, das gewoon een cricketmatch
Dan is het morgen denk ik in 2 games voorbij!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef Guard het volgende:
Dadelijk moeten ze weer ophouden wegens invallende duisternis, kunnen ze aan dag 3 van de match beginnen, das gewoon een cricketmatch
Mooie slagenwisselingen nog steeds... ze blijven maar gaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Anders duik je nog even...
Denk dat het een cricket match wordt... Duurt 3 dagen en de score snap je niet...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooie slagenwisselingen nog steeds... ze blijven maar gaan
Ik krijg alleen vrouwenquote:
Ik kan daar niet op klikken...quote:
54-55 is dan een stuk spannenderquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
voetbal is ook weer begonnen, beide games: 0-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |