quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
deujt mig dinke aan unne jong dea ig kin.... verteld ummer det dr geejt "zoepe in de kiët "
sjoon plaetje auch drbiej tas!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[ afbeelding ]
familie van me en niet eens in de OP
Omdet ich noe rundjes om dien hoes ren!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
woarum krieg ig ineens t beeld van een wolvenshirt in mien kop
deujse knapquote:
dat is fijn! Miene opa is ziene volle neafquote:Op maandag 21 juni 2010 00:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
wao... helaas, mien opa kos Toon erug good
Hehe dee jong lult mer getquote:Op maandag 21 juni 2010 00:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
deujse knapaangezeen ig in een appartement oppe eerste verdeeping woon
tussen allemoal angere panden in
Uhm haha Argo kint door moeren rennen, jup ich bin ein van de weinige dea de ramp in tsjernobyl head euverleafd!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
deujse knapaangezeen ig in een appartement oppe eerste verdeeping woon
tussen allemoal angere panden in
Dank jequote:Op maandag 21 juni 2010 00:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik schakel weer over op Nederlands als jullie het niet erg vinden.
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik schakel weer over op Nederlands als jullie het niet erg vinden.
Slaop lekker sjoen meadje!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:28 schreef sproetjes het volgende:
dit meadje geejt sjloape!
bagger neet te veul he! angesj is deze auch weer zo vol
Hey ik sta nu voor je appartement! Maar uhm ik kan niet naar huis ik heb een been gebroken zou ik bij je op de bank mogen slapen ?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:28 schreef sproetjes het volgende:
dit meadje geejt sjloape!
bagger neet te veul he! angesj is deze auch weer zo vol
Kruip nu maar achter de pc uit en ga naar je kamer!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Hey ik sta nu voor je appartement! Maar uhm ik kan niet naar huis ik heb een been gebroken zou ik bij je op de bank mogen slapen ?
Je maakt het me niet makkelijker heh! Maar ok als jij sproetjes wilt hosselen gaat uw gang. TLK helpt mij hopelijk Zaterdag met wat tips!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kruip nu maar achter de pc uit en ga naar je kamer!
Als je maar meer foto's van die rooie achterwege laat...quote:Op maandag 21 juni 2010 00:35 schreef friekin_ het volgende:
das een vrouw met vormen. Niet zo huilen.
Zie je wel Tas, ik zei toch dat ik leluk was en nu zegt iedereen hier dat het zo is
Alsjeblieft niet, sowieso geen mooie dames in dit topic dan raak ik verliefd en dan raak ik gefrustreerd!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ennu eenmet meer bovenbeen en meer tietmooi koppie iig
Dus ik mag op de bank slapen!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef sproetjes het volgende:
Fijn. Denk check nog 1 keer dit topic voor t slapen gaan ... Nachtmerries fo sho'
Moet ik je komen troosten Sproetje?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef sproetjes het volgende:
Fijn. Denk check nog 1 keer dit topic voor t slapen gaan ... Nachtmerries fo sho'
quote:
quote:
ze kijkt engquote:Op maandag 21 juni 2010 00:35 schreef friekin_ het volgende:
das een vrouw met vormen. Niet zo huilen.
Zie je wel Tas, ik zei toch dat ik leluk was en nu zegt iedereen hier dat het zo is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maw....we zijn allemaal lelijkquote:Op maandag 21 juni 2010 00:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, sowieso geen mooie dames in dit topic dan raak ik verliefd en dan raak ik gefrustreerd!
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ze kijkt engdie vormen boeien me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
jij had toch een harde L??quote:Op maandag 21 juni 2010 00:40 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
lolik had em niet staande, lukt het komende half uur ook niet ben ik bang
Wat zou ik dan doen ? Ik doe geen vlieg kwaad, heck ik ben zelfs bang voor vrouwen dus ik hou je sowieso op een afstand.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja anders overleef ik t niet hoor
mag argo op de bankkan je me meteen voor hem beschermen
voelenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao ma niet meer op het moment ik die foto zag
keertje voele?
Heb ik sowieso nooit gedaanquote:Op maandag 21 juni 2010 00:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja nu geloven ze niet meer dat jij dat bent tarut
wanhopig fapventjequote:Op maandag 21 juni 2010 00:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao ma niet meer op het moment ik die foto zag
keertje voele?
Nou ik heb ook zo mijn principes hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 00:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wanhopig fapventjemaakt je echt niet uit welke gleuf zich aanmeldt he?
Okquote:
Slapen mijn liefste! Wat dacht je dan ?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
voelen
@Argo: wat moet je op mijn bank dan?
ALS BEWIJS NOG 1quote:Op maandag 21 juni 2010 00:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja nu geloven ze niet meer dat jij dat bent tarut
Kijk Tassie zeg het hem maar eens jij neemt het op voor mij heh ?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wanhopig fapventjemaakt je echt niet uit welke gleuf zich aanmeldt he?
maar met al die foto's van die 'hete' chick hier valt er niet veel te 'voelen'quote:Op maandag 21 juni 2010 00:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nou ik heb ook zo mijn principes hoor![]()
[..]
Ok
dit is je meest zinnige post tot nu toe in deze reeksquote:Op maandag 21 juni 2010 00:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vraag me af wat niet-Limburgers over onze mannen denken als ze jullie zo bij elkaar zien.
Natuurlijk denken die, kijk die Argo dat is de enige fatsoenlijke!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vraag me af wat niet-Limburgers over onze mannen denken als ze jullie zo bij elkaar zien.
uhm...wordt tijd dat je dat zelf leert en een echte vent wordt, succes bij de dames verzekerdquote:Op maandag 21 juni 2010 00:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Kijk Tassie zeg het hem maar eens jij neemt het op voor mij heh ?![]()
![]()
Uhm sowieso niet, niet als ik erbij ben. Trouwens je bank ligt lekker!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
maar met al die foto's van die 'hete' chick hier valt er niet veel te 'voelen'
Maar niemand wilt mij dat leren!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
uhm...wordt tijd dat je dat zelf leert en een echte vent wordt, succes bij de dames verzekerd
Ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dit is je meest zinnige post tot nu toe in deze reeks![]()
levenservaring leert je dat vanzelfquote:
tja ik ga mijn tanden eens poetsen, 7 uur gaat de wekker weerquote:Op maandag 21 juni 2010 00:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
maar met al die foto's van die 'hete' chick hier valt er niet veel te 'voelen'
Of een dame met veel ervaring die mij de trucjes kan leren. Of zon echte beroeps hosselaar!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
levenservaring leert je dat vanzelfen zeg nu zelf....wie zou je op fok! als voorbeeld willen hebben?
Maak me morgen wel niet wakker heh! Of als ik al weg ben dan ben ik al ontwaakt! En pas op voor vampieren.quote:
ik kan m wel wat bdsm dingen leren? bind ik m vast en laat ik m 3 dagen in een dichte wc zitten, waar hij net uit de pot kan drinken?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
levenservaring leert je dat vanzelfen zeg nu zelf....wie zou je op fok! als voorbeeld willen hebben?
Ik voel me bijna geroepen, maar het zou slecht zijn voor mijn rep & streetcred.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Of een dame met veel ervaring die mij de trucjes kan leren. Of zon echte beroeps hosselaar!
lieve schat dat overleeft hij nietquote:Op maandag 21 juni 2010 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan m wel wat bdsm dingen leren? bind ik m vast en laat ik m 3 dagen in een dichte wc zitten, waar hij net uit de pot kan drinken?
Pfff jij hebt je eigen lust niet eens onder controle, neen dank u!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik voel me bijna geroepen, maar het zou slecht zijn voor mijn rep & streetcred.
Aangezien het feit dat jij een kerel bent zou het te gay zijn. Van een dame zou ik het echter nog wel pikken maar natuurlijk kan ik dan ook 3 dagen zonder water.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan m wel wat bdsm dingen leren? bind ik m vast en laat ik m 3 dagen in een dichte wc zitten, waar hij net uit de pot kan drinken?
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Pfff jij hebt je eigen lust niet eens onder controle, neen dank u!
als jemaar genoeg betaald wilik jou ook welvastbinden hoor;)quote:Op maandag 21 juni 2010 00:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Aangezien het feit dat jij een kerel bent zou het te gay zijn. Van een dame zou ik het echter nog wel pikken maar natuurlijk kan ik dan ook 3 dagen zonder water.
en mij dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als jemaar genoeg betaald wilik jou ook welvastbinden hoor;)
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee ut moet dan wel door een dame gebeuren!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das niet geil, had dan kaarsevet gezegdquote:
Ik snap vrouwen niet!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
das niet geil, had dan kaarsevet gezegdnu is mijn hele fucking mental image verpest door jou prodentneus
Dankje de koetsjiekoetsjiekoe helpt mij altijd om mij op mijn gemak te stellen. Feit is dat mijn moeder en vader dat ook altijd deden zon jaar geleden toen ik nog niet zonder licht durfde te slapen. Nu durf ik dat dan eindelijk wel om in het donker te liggen!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat komt nog wel ooit!
Maar voor nu: koetsjiekoetsjiekoe
wist wel dat t zou helpenquote:Op maandag 21 juni 2010 01:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Dankje de koetsjiekoetsjiekoe helpt mij altijd om mij op mijn gemak te stellen. Feit is dat mijn moeder en vader dat ook altijd deden zon jaar geleden toen ik nog niet zonder licht durfde te slapen. Nu durf ik dat dan eindelijk wel om in het donker te liggen!
In ieder geval heel erg bedankt, ik voel me nu weer een beetje op mijn gemak gesteld. Misschien moet ik met mijn ouders uitgaan. En als mijn vader en moeder dan koetsjiekoetsjiekoe doen. Dan voel ik me gerust gesteld en kan ik misschien een meid aanspreken. Ik weet alleen niet hoe ik dan over kom ? Hoe hoog schat jij mijn kansen in ?quote:
op deze manier beneden vriespuntquote:Op maandag 21 juni 2010 01:09 schreef Argo het volgende:
[..]
In ieder geval heel erg bedankt, ik voel me nu weer een beetje op mijn gemak gesteld. Misschien moet ik met mijn ouders uitgaan. En als mijn vader en moeder dan koetsjiekoetsjiekoe doen. Dan voel ik me gerust gesteld en kan ik misschien een meid aanspreken. Ik weet alleen niet hoe ik dan over kom ? Hoe hoog schat jij mijn kansen in ?
Verklaar ?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
op deze manier beneden vriespunt
Hmm wat kan ik dan doen ? Ik heb iets nodig dat mij op mijn gemak stelt, even dacht ik het succes gevonden te hebben!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
meiden willen echt niet bij een eerste ontmoeting al de inlaws meeten
Ook niet op de 2e. Weet je nog, een paar weken terugquote:Op maandag 21 juni 2010 01:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
meiden willen echt niet bij een eerste ontmoeting al de inlaws meeten
quote:Op maandag 21 juni 2010 01:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ook niet op de 2e. Weet je nog, een paar weken terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je mag ons nog geld toegeven als je dat wilt lieve schatquote:Op maandag 21 juni 2010 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
dus, wat betalen jullie me om jullie aan elkaar vastte binden, tas en m?
Laat je ouders het inspreken voor op je iPod, kun je ernaar luisteren voor je op zo'n meid afstapt.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm wat kan ik dan doen ? Ik heb iets nodig dat mij op mijn gemak stelt, even dacht ik het succes gevonden te hebben!
Tas en wie?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
wie is er nu de hoer, jij of ik?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je mag ons nog geld toegeven als je dat wilt lieve schat
Heb geen ipod ook stelt dat me niet gerust er moet echt iemand zijn die dan doet. En eventjes mijn handje vasthoud!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Laat je ouders het inspreken voor op je iPod, kun je ernaar luisteren voor je op zo'n meid afstapt.
Mits je met M mij probeert aan te duiden:quote:Op maandag 21 juni 2010 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
sidns jij een vent bent zou je in matige bggertopics jezelf of moeten lopen trekekn op manen in oranej shirtjes, scheerje weg, rekel!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Sinds jij een vent bent zou het gigolo moeten zijn...
quote:Op maandag 21 juni 2010 01:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja leg dat ff uit aan Argo , mischien snapt hij het dan
Maar ik moet mijn eigen plan hebben hoe ik snel aan lef kom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
nou dan kom je maarmoi hier zo, ben vaka genoeg naar limburg gerden de laatste tijdquote:Op maandag 21 juni 2010 01:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mits je met M mij probeert aan te duiden:
Schat, voor mij zal je geld neer moeten tellen.
Jij zit hier op Limburgs grond gebied heh mannetje, en neen ik kijk geen voetbal trekken doe ik ook niet aan, niet totdat ik een vriendin heb, heb ik mezelf belooft.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sidns jij een vent bent zou je in matige bggertopics jezelf of moeten lopen trekekn op manen in oranej shirtjes, scheerje weg, rekel!
Schat, hedde drank op?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou dan kom je maarmoi hier zo, ben vaka genoeg naar limburg gerden de laatste tijd
Als die meid dat ziet zijn je kansen wel verkeken.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb geen ipod ook stelt dat me niet gerust er moet echt iemand zijn die dan doet. En eventjes mijn handje vasthoud!
Oja, hebben wij nou dezelfde voornaam?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mits je met M mij probeert aan te duiden:
Schat, voor mij zal je geld neer moeten tellen.
wie heeft t over seks voor geld dan....quote:
Is dat echt zo ?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als die meid dat ziet zijn je kansen wel verkeken.
Ja! Dat wist je toch!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, hebben wij nou dezelfde voornaam?
Ik wist het niet zeker, je reageerde niet toen ik dat vroeg. Leuk!quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 01:24 schreef Argo het volgende:
Ik ga zo eens dromen denk ik, over hoe ik wel een vriendin krijg, en lekker gelukkig met haar word. En dat ze dan een fok account aan maakt en dat ik dan samen met hier ga posten! Dat lijkt me nog eens romantisch. En dan hoef ik niet zoveel met haar te praten want dat vind ik eng!
Ik blijf nog eff wakker want ik weet niet of ik wel daar over wil dromen ik wil eigenlijk over iets luchtigs dromen!quote:
Noem me eens iets dat wel ontopic is!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, wat is Chris Pine toch lekker. Je zou er zo Startrekfan van worden.
Ik weet het, dit is echt op geen enkele manier ontopic.
Deze Marijke kan Chris niet waarderen.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:29 schreef Mini_rulez het volgende:
wist niet eens wie dat was, heb google moeten inschakelenquote:Op maandag 21 juni 2010 01:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, dat mag ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Deze Marijke kan Chris niet waarderen.
[ afbeelding ]
Gerard Butler echter...
ik zou t er wel op kunnen doen, en op die ander ook wel als hij wat ruwer was en minder Ken-achtig-mooi...quote:Op maandag 21 juni 2010 01:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Deze Marijke kan Chris niet waarderen.
[ afbeelding ]
Gerard Butler echter...
Ken of geen Ken, ik zou hem mijn bed niet uit schoppen.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik zou t er wel op kunnen doen, en op die ander ook wel als hij wat ruwer was en minder Ken-achtig-mooi...
quote:Op maandag 21 juni 2010 01:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Tis net alsof ik naar een foto van mezelf zit te kijken..
ik nietquote:Op maandag 21 juni 2010 01:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb een roddel. Wie wil het weten?
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Tis net alsof ik naar een foto van mezelf zit te kijken..
das al lekkerderquote:Op maandag 21 juni 2010 01:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ken of geen Ken, ik zou hem mijn bed niet uit schoppen.
[ afbeelding ]
Kom maar op!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb een roddel. Wie wil het weten?
Bedankt!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
Speciaal voor Argo:
ik bedoel de batterijen verslindende variantquote:Op maandag 21 juni 2010 02:01 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx slingrt aan eenliaan door hettopic
* Alexxxxx slingert met een duracelltje ergens waar de zon niet schijnt aan een liaan door het topic en zegt BZZZZZZTquote:Op maandag 21 juni 2010 02:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik bedoel de batterijen verslindende variant
quote:Op maandag 21 juni 2010 02:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx slingert met een duracelltje ergens waar de zon niet schijnt aan een liaan door het topic en zegt BZZZZZZT
ik ben net offline?quote:Op maandag 21 juni 2010 02:23 schreef friekin_ het volgende:
Ja, heb een leuke vent op msnEen fokker!
Welke?quote:Op maandag 21 juni 2010 02:23 schreef friekin_ het volgende:
Ja, heb een leuke vent op msnEen fokker!
Hehhehehe ik dacht al.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Het aanmelden is trouwens niet in verband daarmee.
Ik zal maar even hier reageren, anders gaan we slowchatten in het aanmeldtopic.
Nice.quote:
Ja, zo zie je nog eens watquote:Op maandag 21 juni 2010 02:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nice.
Een vriend van me zei laatst dat het toch wel leuk is om je aan te melden, dus vandaar.
Ik was altijd in de veronderstelling dat Amerikaanse mannen niet boeiend zijn, evenals slecht in bed. Lamballen. En overgewicht.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zie toch al zo weinig de laatste tijd. Je moet toch iets als je vent duizenden kilometers verderop zit.
De leuke mannen liggen hier ook nog niet voor het oprapen.
De Amerikaanse mannen die ik hier ken hebben eerder ondergewicht. Maar goed, dat zijn dan ook wetenschappers. Misschien eens empirisch onderzoeken of die ook slecht in bed zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat Amerikaanse mannen niet boeiend zijn, evenals slecht in bed. Lamballen. En overgewicht.
Hehe. Ga wat vrouwen peilen daaro.quote:Op maandag 21 juni 2010 03:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De Amerikaanse mannen die ik hier ken hebben eerder ondergewicht. Maar goed, dat zijn dan ook wetenschappers. Misschien eens empirisch onderzoeken of die ook slecht in bed zijn.![]()
Verder ken ik vooral andere buitenlanders. Lelijke Aziaten, een paar Mexicaanse homo's en Nederlanders, maar daar hoef je ook niet voor naar Amerika.
Bent geen Limburgerquote:Op maandag 21 juni 2010 03:04 schreef Seam het volgende:
tvp om te kijken of ik wat van deze reeks kan maken.
Ik woon mijn hele leven al in limburg biatch, nu zelfs in capital maastrikkie.quote:
Van de meeste weet ik niet of ze wel ooit vrouwen hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 03:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Ga wat vrouwen peilen daaro.
Nee, we hebben hier Schenkstroop.
quote:Op maandag 21 juni 2010 03:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van de meeste weet ik niet of ze wel ooit vrouwen hebben.
Nou, als alle Nederlandse mannen zo waren zou je wel gaan emigreren...
Nou, laat maar eens zien.quote:Op maandag 21 juni 2010 03:04 schreef Seam het volgende:
tvp om te kijken of ik wat van deze reeks kan maken.
Als alle mannen eens zo waren als Krioroquote:Op maandag 21 juni 2010 03:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van de meeste weet ik niet of ze wel ooit vrouwen hebben.
Nou, als alle Nederlandse mannen zo waren zou je wel gaan emigreren...
* Mini_rulez gaat meteen fotoboeklurken!quote:Op maandag 21 juni 2010 03:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als alle mannen eens zo waren als Krioro![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 21 juni 2010 03:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Trusten beeb, veel plezier met vriendlief.
quote:Op maandag 21 juni 2010 03:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Hee Siegfried, jij ook hier!![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 03:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik foetel (da's Limburgs, of niet?), want ik zit in een andere tijdzone.
Alles goed?
Zie mijn ondertitel, de Oostkust van de VS. Half jaar stage op UPenn.quote:Op maandag 21 juni 2010 03:30 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Haha, foetelen is Limburgs ja
In welke tijdzone bevind je je?
Hier gaat alles goed. Zit in Hilversum inmiddels
quote:Op maandag 21 juni 2010 03:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel, de Oostkust van de VS. Half jaar stage op UPenn.
Gelukkig laten de Limburgers me 's nachts niet alleen.
Ah, ook in het Noorden gebleven dus.Wat doe je daar zoal?
Hersenonderzoek, erachter proberen te komen hoe ons geheugen werkt.quote:Op maandag 21 juni 2010 03:41 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Oeh, stage in de States, cool! Wat doe je daar precies?
Ik ga voor geen goud terug. Ik doe nog steeds een poging tot afstuderen (motivatie is ver te zoeken) en verder werk ik freelance als webdeveloper, trainer en als fotograafWat dat betreft mag ik niet klagen.
Pff, ik ga ook slapen. Lange dag geweest
Alle 21 topics??quote:
Bij ons is het altijd gezellig. Dat weet je toch?quote:
Relaxe dag voor jou dus, ik heb veel te veel werkquote:Op maandag 21 juni 2010 10:23 schreef sproetjes het volgende:
goeiemorgen
zometeen eten, boodschappen doen en rennen met evy
opzich wel jaquote:Op maandag 21 juni 2010 10:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Relaxe dag voor jou dus, ik heb veel te veel werk2 collega's op vakantie en dump maar alles bij Ivo
Ik ben te goed voor deze maatschappijquote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
opzich wel javanmiddag nog even langs de fysio, vanavond weer een uurtje bij beunen en dat was em dan weer
arme jij
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:15 schreef solaire het volgende:
Een goeiemorgen gewenst op deze langste dag van het jaar
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]kunnen we weer aftellen tot de winter
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Moel houden. Ik wil er nog niet aan denken.
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
Tralalalalala.
Zomer.
Pils.
Meisjes in jurkjes. Met bleometjes.
Pils.
Terras.
Pils.
Festivals.
Pils.
Buitenseks.
Pils.
Zwemmen.
Pils.
etc. enz.
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
Tralalalalala.
Zomer.
Pils.
Pils.
Terras.
Pils.
Festivals.
Pils.
Buitenseks.
Pils.
Zwemmen.
Pils.
etc. enz.
Ja. Het was fijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Gezicht het volgende:
Jullie zijn flink bezig geweest afgelopen nacht of niet?
Deze week wordt het echt zomer, komend weekend 30+quote:Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Tassiepassie het volgende:
ik heb de zomer in mijn bolllllllllllll
das veel bierquote:Op maandag 21 juni 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
Tralalalalala.
Zomer.
Pils.
Pils.
Terras.
Pils.
Festivals.
Pils.
Buitenseks.
Pils.
Zwemmen.
Pils.
etc. enz.
wordt tijd ja, mijn jurkjes hangen merendeels te verstoffen tot nu toequote:Op maandag 21 juni 2010 11:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Deze week wordt het echt zomer, komend weekend 30+
Hier ook. Zonde, zitten nogal wat leuke tussen..quote:Op maandag 21 juni 2010 11:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wordt tijd ja, mijn jurkjes hangen merendeels te verstoffen tot nu toe
Jullie mogen ze snel aanquote:Op maandag 21 juni 2010 11:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hier ook. Zonde, zitten nogal wat leuke tussen..
lady in redquote:Op maandag 21 juni 2010 11:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hier ook. Zonde, zitten nogal wat leuke tussen..
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:33 schreef Tassiepassie het volgende:
doe mij dan maar du pain,du vin du boursin op een terras
picsquote:Op maandag 21 juni 2010 11:35 schreef solaire het volgende:
oei 27 graden dit weekend, snel een crashdieet volgen om in mijn bikini te passen
quote:Op maandag 21 juni 2010 03:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hersenonderzoek, erachter proberen te komen hoe ons geheugen werkt.Niet dat dat in mijn lifetime gaat lukken, maar het is wel leuk.
Same here, wij hebben sinds kort een appartement in Utrecht.Met Ruud, die ken je misschien ook nog wel?
Klinkt goed, lekker voor jezelf werken! Lukt dat een beetje, in deze tijd?
Slaap lekker!
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij ons is het altijd gezellig. Dat weet je toch?
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zoiets ja maar dan wel met leuk gezelschap
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:38 schreef Tassiepassie het volgende:
zo pauze voorbij ik ga weer verder aan de poets
Verrek ja, da's komend weekend idd, ik ga ook even genieten van de beats, blobjes en bliebjes..quote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef sproetjes het volgende:
word het zo warm aankomend weekend?
yay! goed weer met dancetour!!
Gewoon wiebelen met je hoofdquote:Op maandag 21 juni 2010 11:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Verrek ja, da's komend weekend idd, ik ga ook even genieten van de beats, blobjes en bliebjes..Ik kan niet dansen, is dat erg?..
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:03 schreef Ivo1986 het volgende:
Als de planning goed ga rij ik zondag de 27 met mijn auto over circuit Zandvoort
Ja dat gaat wel lukken, lekker met een biertje heel cool (met zonnebril op natuurlijk) vanaf de zijlijn tegen een hek hangend mensen vrouwen bekijken..quote:Op maandag 21 juni 2010 12:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon wiebelen met je hoofdBOBBLEHEAD
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
Ik hang komend weekend hier rond:
http://www.zoksfestival.nl/index.php/programma
Mijn oude BMW staat half uit elkaar op de Passartquote:Op maandag 21 juni 2010 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Als de planning goed gaat, is die Twingo van mij dan onderweg naar de shredder.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ga je er nog een stuk over schrijven? Kijk ik of ik een Limburgse fotograaf kan regelen
Stik..quote:Op maandag 21 juni 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
Ik hang komend weekend hier rond:
http://www.zoksfestival.nl/index.php/programma
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Wellicht, maar ivm werk zaterdag pak ik niet het hele festival mee.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mwa, ik zie net dat het programma 'wel leuk' is, maar niet echt bijzonder. En zaterdag is toch juist de interessantste dag. Nevermind
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:12 schreef Ivo1986 het volgende:
Zondag Italia a Zandvoort![]()
Staat mijn auto tussen de Ferraries en Lambo's
Nee, hij zal zich erg verwant voelen met de Ferraries, motorblok is sterk gebasseerd op de Ferrariquote:Op maandag 21 juni 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas maar op dat 'ie geen minderwaardigheidscomplex krijgt dan.
ben je verzekerd op het circuit?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee, hij zal zich erg verwant voelen met de Ferraries, motorblok is sterk gebasseerd op de Ferrarisemi-automaat, met flippers achter het stuur, geluidbiepjes van de boordcomputer etc, allemaal gelijk
Ja, daarnaast is het een promo, met een auto of 20 gelijk op de baan, harder als 150 mogen we geloof ik niet, omdat we geen rolkooien hebben enzo. Maja de regels krijgen we dan te horen.quote:
ik kan niet kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef sproetjes het volgende:
lol 7-0
sick
eerste 15 minuten voetbal wat ik kijk dit jaar
Net klaar met werken hequote:
Ze zijn nog toffer als ik ze in je rug zetquote:Op maandag 21 juni 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Net klaar met werken he
Doe eens pics maken. Rooie nagels zijn tof namelijk
Ongetwijfeldquote:Op maandag 21 juni 2010 16:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze zijn nog toffer als ik ze in je rug zet
Pics...quote:Op maandag 21 juni 2010 16:51 schreef Argo het volgende:
Hoi en doei Argo gaat weer! Ps ik heb een chick gehosseld!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |