Als je maar meer foto's van die rooie achterwege laat...quote:Op maandag 21 juni 2010 00:35 schreef friekin_ het volgende:
das een vrouw met vormen. Niet zo huilen.
Zie je wel Tas, ik zei toch dat ik leluk was en nu zegt iedereen hier dat het zo is
Alsjeblieft niet, sowieso geen mooie dames in dit topic dan raak ik verliefd en dan raak ik gefrustreerd!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ennu eenmet meer bovenbeen en meer tietmooi koppie iig
Dus ik mag op de bank slapen!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef sproetjes het volgende:
Fijn. Denk check nog 1 keer dit topic voor t slapen gaan ... Nachtmerries fo sho'
Moet ik je komen troosten Sproetje?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef sproetjes het volgende:
Fijn. Denk check nog 1 keer dit topic voor t slapen gaan ... Nachtmerries fo sho'
quote:
quote:
ze kijkt engquote:Op maandag 21 juni 2010 00:35 schreef friekin_ het volgende:
das een vrouw met vormen. Niet zo huilen.
Zie je wel Tas, ik zei toch dat ik leluk was en nu zegt iedereen hier dat het zo is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maw....we zijn allemaal lelijkquote:Op maandag 21 juni 2010 00:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, sowieso geen mooie dames in dit topic dan raak ik verliefd en dan raak ik gefrustreerd!
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ze kijkt engdie vormen boeien me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
jij had toch een harde L??quote:Op maandag 21 juni 2010 00:40 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
lolik had em niet staande, lukt het komende half uur ook niet ben ik bang
Wat zou ik dan doen ? Ik doe geen vlieg kwaad, heck ik ben zelfs bang voor vrouwen dus ik hou je sowieso op een afstand.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja anders overleef ik t niet hoor
mag argo op de bankkan je me meteen voor hem beschermen
voelenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao ma niet meer op het moment ik die foto zag
keertje voele?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |