quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
deujt mig dinke aan unne jong dea ig kin.... verteld ummer det dr geejt "zoepe in de kiët "
sjoon plaetje auch drbiej tas!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[ afbeelding ]
familie van me en niet eens in de OP
Omdet ich noe rundjes om dien hoes ren!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
woarum krieg ig ineens t beeld van een wolvenshirt in mien kop
deujse knapquote:
dat is fijn! Miene opa is ziene volle neafquote:Op maandag 21 juni 2010 00:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
wao... helaas, mien opa kos Toon erug good
Hehe dee jong lult mer getquote:Op maandag 21 juni 2010 00:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
deujse knapaangezeen ig in een appartement oppe eerste verdeeping woon
tussen allemoal angere panden in
Uhm haha Argo kint door moeren rennen, jup ich bin ein van de weinige dea de ramp in tsjernobyl head euverleafd!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
deujse knapaangezeen ig in een appartement oppe eerste verdeeping woon
tussen allemoal angere panden in
Dank jequote:Op maandag 21 juni 2010 00:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik schakel weer over op Nederlands als jullie het niet erg vinden.
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik schakel weer over op Nederlands als jullie het niet erg vinden.
Slaop lekker sjoen meadje!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:28 schreef sproetjes het volgende:
dit meadje geejt sjloape!
bagger neet te veul he! angesj is deze auch weer zo vol
Hey ik sta nu voor je appartement! Maar uhm ik kan niet naar huis ik heb een been gebroken zou ik bij je op de bank mogen slapen ?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:28 schreef sproetjes het volgende:
dit meadje geejt sjloape!
bagger neet te veul he! angesj is deze auch weer zo vol
Kruip nu maar achter de pc uit en ga naar je kamer!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Hey ik sta nu voor je appartement! Maar uhm ik kan niet naar huis ik heb een been gebroken zou ik bij je op de bank mogen slapen ?
Je maakt het me niet makkelijker heh! Maar ok als jij sproetjes wilt hosselen gaat uw gang. TLK helpt mij hopelijk Zaterdag met wat tips!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kruip nu maar achter de pc uit en ga naar je kamer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |