Ja, zo zie je nog eens watquote:Op maandag 21 juni 2010 02:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nice.
Een vriend van me zei laatst dat het toch wel leuk is om je aan te melden, dus vandaar.
Ik was altijd in de veronderstelling dat Amerikaanse mannen niet boeiend zijn, evenals slecht in bed. Lamballen. En overgewicht.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zie toch al zo weinig de laatste tijd. Je moet toch iets als je vent duizenden kilometers verderop zit.
De leuke mannen liggen hier ook nog niet voor het oprapen.
De Amerikaanse mannen die ik hier ken hebben eerder ondergewicht. Maar goed, dat zijn dan ook wetenschappers. Misschien eens empirisch onderzoeken of die ook slecht in bed zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat Amerikaanse mannen niet boeiend zijn, evenals slecht in bed. Lamballen. En overgewicht.
Hehe. Ga wat vrouwen peilen daaro.quote:Op maandag 21 juni 2010 03:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De Amerikaanse mannen die ik hier ken hebben eerder ondergewicht. Maar goed, dat zijn dan ook wetenschappers. Misschien eens empirisch onderzoeken of die ook slecht in bed zijn.![]()
Verder ken ik vooral andere buitenlanders. Lelijke Aziaten, een paar Mexicaanse homo's en Nederlanders, maar daar hoef je ook niet voor naar Amerika.
Bent geen Limburgerquote:Op maandag 21 juni 2010 03:04 schreef Seam het volgende:
tvp om te kijken of ik wat van deze reeks kan maken.
Ik woon mijn hele leven al in limburg biatch, nu zelfs in capital maastrikkie.quote:
Van de meeste weet ik niet of ze wel ooit vrouwen hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 03:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Ga wat vrouwen peilen daaro.
Nee, we hebben hier Schenkstroop.
quote:Op maandag 21 juni 2010 03:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van de meeste weet ik niet of ze wel ooit vrouwen hebben.
Nou, als alle Nederlandse mannen zo waren zou je wel gaan emigreren...
Nou, laat maar eens zien.quote:Op maandag 21 juni 2010 03:04 schreef Seam het volgende:
tvp om te kijken of ik wat van deze reeks kan maken.
Als alle mannen eens zo waren als Krioroquote:Op maandag 21 juni 2010 03:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van de meeste weet ik niet of ze wel ooit vrouwen hebben.
Nou, als alle Nederlandse mannen zo waren zou je wel gaan emigreren...
* Mini_rulez gaat meteen fotoboeklurken!quote:Op maandag 21 juni 2010 03:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als alle mannen eens zo waren als Krioro![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 21 juni 2010 03:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Trusten beeb, veel plezier met vriendlief.
quote:Op maandag 21 juni 2010 03:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Hee Siegfried, jij ook hier!![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 03:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik foetel (da's Limburgs, of niet?), want ik zit in een andere tijdzone.
Alles goed?
Zie mijn ondertitel, de Oostkust van de VS. Half jaar stage op UPenn.quote:Op maandag 21 juni 2010 03:30 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Haha, foetelen is Limburgs ja
In welke tijdzone bevind je je?
Hier gaat alles goed. Zit in Hilversum inmiddels
quote:Op maandag 21 juni 2010 03:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel, de Oostkust van de VS. Half jaar stage op UPenn.
Gelukkig laten de Limburgers me 's nachts niet alleen.
Ah, ook in het Noorden gebleven dus.Wat doe je daar zoal?
Hersenonderzoek, erachter proberen te komen hoe ons geheugen werkt.quote:Op maandag 21 juni 2010 03:41 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Oeh, stage in de States, cool! Wat doe je daar precies?
Ik ga voor geen goud terug. Ik doe nog steeds een poging tot afstuderen (motivatie is ver te zoeken) en verder werk ik freelance als webdeveloper, trainer en als fotograafWat dat betreft mag ik niet klagen.
Pff, ik ga ook slapen. Lange dag geweest
Alle 21 topics??quote:
Bij ons is het altijd gezellig. Dat weet je toch?quote:
Relaxe dag voor jou dus, ik heb veel te veel werkquote:Op maandag 21 juni 2010 10:23 schreef sproetjes het volgende:
goeiemorgen
zometeen eten, boodschappen doen en rennen met evy
opzich wel jaquote:Op maandag 21 juni 2010 10:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Relaxe dag voor jou dus, ik heb veel te veel werk2 collega's op vakantie en dump maar alles bij Ivo
Ik ben te goed voor deze maatschappijquote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
opzich wel javanmiddag nog even langs de fysio, vanavond weer een uurtje bij beunen en dat was em dan weer
arme jij
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:15 schreef solaire het volgende:
Een goeiemorgen gewenst op deze langste dag van het jaar
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]kunnen we weer aftellen tot de winter
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Moel houden. Ik wil er nog niet aan denken.
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
Tralalalalala.
Zomer.
Pils.
Meisjes in jurkjes. Met bleometjes.
Pils.
Terras.
Pils.
Festivals.
Pils.
Buitenseks.
Pils.
Zwemmen.
Pils.
etc. enz.
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
Tralalalalala.
Zomer.
Pils.
Pils.
Terras.
Pils.
Festivals.
Pils.
Buitenseks.
Pils.
Zwemmen.
Pils.
etc. enz.
Ja. Het was fijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Gezicht het volgende:
Jullie zijn flink bezig geweest afgelopen nacht of niet?
Deze week wordt het echt zomer, komend weekend 30+quote:Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Tassiepassie het volgende:
ik heb de zomer in mijn bolllllllllllll
das veel bierquote:Op maandag 21 juni 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
Tralalalalala.
Zomer.
Pils.
Pils.
Terras.
Pils.
Festivals.
Pils.
Buitenseks.
Pils.
Zwemmen.
Pils.
etc. enz.
wordt tijd ja, mijn jurkjes hangen merendeels te verstoffen tot nu toequote:Op maandag 21 juni 2010 11:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Deze week wordt het echt zomer, komend weekend 30+
Hier ook. Zonde, zitten nogal wat leuke tussen..quote:Op maandag 21 juni 2010 11:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wordt tijd ja, mijn jurkjes hangen merendeels te verstoffen tot nu toe
Jullie mogen ze snel aanquote:Op maandag 21 juni 2010 11:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hier ook. Zonde, zitten nogal wat leuke tussen..
lady in redquote:Op maandag 21 juni 2010 11:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hier ook. Zonde, zitten nogal wat leuke tussen..
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:33 schreef Tassiepassie het volgende:
doe mij dan maar du pain,du vin du boursin op een terras
picsquote:Op maandag 21 juni 2010 11:35 schreef solaire het volgende:
oei 27 graden dit weekend, snel een crashdieet volgen om in mijn bikini te passen
quote:Op maandag 21 juni 2010 03:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hersenonderzoek, erachter proberen te komen hoe ons geheugen werkt.Niet dat dat in mijn lifetime gaat lukken, maar het is wel leuk.
Same here, wij hebben sinds kort een appartement in Utrecht.Met Ruud, die ken je misschien ook nog wel?
Klinkt goed, lekker voor jezelf werken! Lukt dat een beetje, in deze tijd?
Slaap lekker!
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij ons is het altijd gezellig. Dat weet je toch?
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zoiets ja maar dan wel met leuk gezelschap
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:38 schreef Tassiepassie het volgende:
zo pauze voorbij ik ga weer verder aan de poets
Verrek ja, da's komend weekend idd, ik ga ook even genieten van de beats, blobjes en bliebjes..quote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef sproetjes het volgende:
word het zo warm aankomend weekend?
yay! goed weer met dancetour!!
Gewoon wiebelen met je hoofdquote:Op maandag 21 juni 2010 11:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Verrek ja, da's komend weekend idd, ik ga ook even genieten van de beats, blobjes en bliebjes..Ik kan niet dansen, is dat erg?..
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:03 schreef Ivo1986 het volgende:
Als de planning goed ga rij ik zondag de 27 met mijn auto over circuit Zandvoort
Ja dat gaat wel lukken, lekker met een biertje heel cool (met zonnebril op natuurlijk) vanaf de zijlijn tegen een hek hangend mensen vrouwen bekijken..quote:Op maandag 21 juni 2010 12:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon wiebelen met je hoofdBOBBLEHEAD
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
Ik hang komend weekend hier rond:
http://www.zoksfestival.nl/index.php/programma
Mijn oude BMW staat half uit elkaar op de Passartquote:Op maandag 21 juni 2010 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Als de planning goed gaat, is die Twingo van mij dan onderweg naar de shredder.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ga je er nog een stuk over schrijven? Kijk ik of ik een Limburgse fotograaf kan regelen
Stik..quote:Op maandag 21 juni 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
Ik hang komend weekend hier rond:
http://www.zoksfestival.nl/index.php/programma
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Wellicht, maar ivm werk zaterdag pak ik niet het hele festival mee.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mwa, ik zie net dat het programma 'wel leuk' is, maar niet echt bijzonder. En zaterdag is toch juist de interessantste dag. Nevermind
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:12 schreef Ivo1986 het volgende:
Zondag Italia a Zandvoort![]()
Staat mijn auto tussen de Ferraries en Lambo's
Nee, hij zal zich erg verwant voelen met de Ferraries, motorblok is sterk gebasseerd op de Ferrariquote:Op maandag 21 juni 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas maar op dat 'ie geen minderwaardigheidscomplex krijgt dan.
ben je verzekerd op het circuit?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee, hij zal zich erg verwant voelen met de Ferraries, motorblok is sterk gebasseerd op de Ferrarisemi-automaat, met flippers achter het stuur, geluidbiepjes van de boordcomputer etc, allemaal gelijk
Ja, daarnaast is het een promo, met een auto of 20 gelijk op de baan, harder als 150 mogen we geloof ik niet, omdat we geen rolkooien hebben enzo. Maja de regels krijgen we dan te horen.quote:
ik kan niet kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef sproetjes het volgende:
lol 7-0
sick
eerste 15 minuten voetbal wat ik kijk dit jaar
Net klaar met werken hequote:
Ze zijn nog toffer als ik ze in je rug zetquote:Op maandag 21 juni 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Net klaar met werken he
Doe eens pics maken. Rooie nagels zijn tof namelijk
Ongetwijfeldquote:Op maandag 21 juni 2010 16:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze zijn nog toffer als ik ze in je rug zet
Pics...quote:Op maandag 21 juni 2010 16:51 schreef Argo het volgende:
Hoi en doei Argo gaat weer! Ps ik heb een chick gehosseld!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |