Oja, hebben wij nou dezelfde voornaam?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mits je met M mij probeert aan te duiden:
Schat, voor mij zal je geld neer moeten tellen.
wie heeft t over seks voor geld dan....quote:
Is dat echt zo ?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als die meid dat ziet zijn je kansen wel verkeken.
Ja! Dat wist je toch!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, hebben wij nou dezelfde voornaam?
Ik wist het niet zeker, je reageerde niet toen ik dat vroeg. Leuk!quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 01:24 schreef Argo het volgende:
Ik ga zo eens dromen denk ik, over hoe ik wel een vriendin krijg, en lekker gelukkig met haar word. En dat ze dan een fok account aan maakt en dat ik dan samen met hier ga posten! Dat lijkt me nog eens romantisch. En dan hoef ik niet zoveel met haar te praten want dat vind ik eng!
Ik blijf nog eff wakker want ik weet niet of ik wel daar over wil dromen ik wil eigenlijk over iets luchtigs dromen!quote:
Noem me eens iets dat wel ontopic is!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, wat is Chris Pine toch lekker. Je zou er zo Startrekfan van worden.
Ik weet het, dit is echt op geen enkele manier ontopic.
Deze Marijke kan Chris niet waarderen.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:29 schreef Mini_rulez het volgende:
wist niet eens wie dat was, heb google moeten inschakelenquote:Op maandag 21 juni 2010 01:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, dat mag ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Deze Marijke kan Chris niet waarderen.
[ afbeelding ]
Gerard Butler echter...
ik zou t er wel op kunnen doen, en op die ander ook wel als hij wat ruwer was en minder Ken-achtig-mooi...quote:Op maandag 21 juni 2010 01:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Deze Marijke kan Chris niet waarderen.
[ afbeelding ]
Gerard Butler echter...
Ken of geen Ken, ik zou hem mijn bed niet uit schoppen.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik zou t er wel op kunnen doen, en op die ander ook wel als hij wat ruwer was en minder Ken-achtig-mooi...
quote:Op maandag 21 juni 2010 01:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Tis net alsof ik naar een foto van mezelf zit te kijken..
ik nietquote:Op maandag 21 juni 2010 01:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb een roddel. Wie wil het weten?
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Tis net alsof ik naar een foto van mezelf zit te kijken..
das al lekkerderquote:Op maandag 21 juni 2010 01:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ken of geen Ken, ik zou hem mijn bed niet uit schoppen.
[ afbeelding ]
Kom maar op!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb een roddel. Wie wil het weten?
Bedankt!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
Speciaal voor Argo:
ik bedoel de batterijen verslindende variantquote:Op maandag 21 juni 2010 02:01 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx slingrt aan eenliaan door hettopic
* Alexxxxx slingert met een duracelltje ergens waar de zon niet schijnt aan een liaan door het topic en zegt BZZZZZZTquote:Op maandag 21 juni 2010 02:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik bedoel de batterijen verslindende variant
quote:Op maandag 21 juni 2010 02:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx slingert met een duracelltje ergens waar de zon niet schijnt aan een liaan door het topic en zegt BZZZZZZT
ik ben net offline?quote:Op maandag 21 juni 2010 02:23 schreef friekin_ het volgende:
Ja, heb een leuke vent op msnEen fokker!
Welke?quote:Op maandag 21 juni 2010 02:23 schreef friekin_ het volgende:
Ja, heb een leuke vent op msnEen fokker!
Hehhehehe ik dacht al.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Het aanmelden is trouwens niet in verband daarmee.
Ik zal maar even hier reageren, anders gaan we slowchatten in het aanmeldtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |