Maak me morgen wel niet wakker heh! Of als ik al weg ben dan ben ik al ontwaakt! En pas op voor vampieren.quote:
ik kan m wel wat bdsm dingen leren? bind ik m vast en laat ik m 3 dagen in een dichte wc zitten, waar hij net uit de pot kan drinken?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
levenservaring leert je dat vanzelfen zeg nu zelf....wie zou je op fok! als voorbeeld willen hebben?
Ik voel me bijna geroepen, maar het zou slecht zijn voor mijn rep & streetcred.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Of een dame met veel ervaring die mij de trucjes kan leren. Of zon echte beroeps hosselaar!
lieve schat dat overleeft hij nietquote:Op maandag 21 juni 2010 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan m wel wat bdsm dingen leren? bind ik m vast en laat ik m 3 dagen in een dichte wc zitten, waar hij net uit de pot kan drinken?
Pfff jij hebt je eigen lust niet eens onder controle, neen dank u!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik voel me bijna geroepen, maar het zou slecht zijn voor mijn rep & streetcred.
Aangezien het feit dat jij een kerel bent zou het te gay zijn. Van een dame zou ik het echter nog wel pikken maar natuurlijk kan ik dan ook 3 dagen zonder water.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan m wel wat bdsm dingen leren? bind ik m vast en laat ik m 3 dagen in een dichte wc zitten, waar hij net uit de pot kan drinken?
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Pfff jij hebt je eigen lust niet eens onder controle, neen dank u!
als jemaar genoeg betaald wilik jou ook welvastbinden hoor;)quote:Op maandag 21 juni 2010 00:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Aangezien het feit dat jij een kerel bent zou het te gay zijn. Van een dame zou ik het echter nog wel pikken maar natuurlijk kan ik dan ook 3 dagen zonder water.
en mij dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als jemaar genoeg betaald wilik jou ook welvastbinden hoor;)
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee ut moet dan wel door een dame gebeuren!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das niet geil, had dan kaarsevet gezegdquote:
Ik snap vrouwen niet!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
das niet geil, had dan kaarsevet gezegdnu is mijn hele fucking mental image verpest door jou prodentneus
Dankje de koetsjiekoetsjiekoe helpt mij altijd om mij op mijn gemak te stellen. Feit is dat mijn moeder en vader dat ook altijd deden zon jaar geleden toen ik nog niet zonder licht durfde te slapen. Nu durf ik dat dan eindelijk wel om in het donker te liggen!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat komt nog wel ooit!
Maar voor nu: koetsjiekoetsjiekoe
wist wel dat t zou helpenquote:Op maandag 21 juni 2010 01:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Dankje de koetsjiekoetsjiekoe helpt mij altijd om mij op mijn gemak te stellen. Feit is dat mijn moeder en vader dat ook altijd deden zon jaar geleden toen ik nog niet zonder licht durfde te slapen. Nu durf ik dat dan eindelijk wel om in het donker te liggen!
In ieder geval heel erg bedankt, ik voel me nu weer een beetje op mijn gemak gesteld. Misschien moet ik met mijn ouders uitgaan. En als mijn vader en moeder dan koetsjiekoetsjiekoe doen. Dan voel ik me gerust gesteld en kan ik misschien een meid aanspreken. Ik weet alleen niet hoe ik dan over kom ? Hoe hoog schat jij mijn kansen in ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |