Heb ik sowieso nooit gedaanquote:Op maandag 21 juni 2010 00:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja nu geloven ze niet meer dat jij dat bent tarut
wanhopig fapventjequote:Op maandag 21 juni 2010 00:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao ma niet meer op het moment ik die foto zag
keertje voele?
Nou ik heb ook zo mijn principes hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 00:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wanhopig fapventjemaakt je echt niet uit welke gleuf zich aanmeldt he?
Okquote:
Slapen mijn liefste! Wat dacht je dan ?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
voelen
@Argo: wat moet je op mijn bank dan?
ALS BEWIJS NOG 1quote:Op maandag 21 juni 2010 00:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja nu geloven ze niet meer dat jij dat bent tarut
Kijk Tassie zeg het hem maar eens jij neemt het op voor mij heh ?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wanhopig fapventjemaakt je echt niet uit welke gleuf zich aanmeldt he?
maar met al die foto's van die 'hete' chick hier valt er niet veel te 'voelen'quote:Op maandag 21 juni 2010 00:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nou ik heb ook zo mijn principes hoor![]()
[..]
Ok
dit is je meest zinnige post tot nu toe in deze reeksquote:Op maandag 21 juni 2010 00:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vraag me af wat niet-Limburgers over onze mannen denken als ze jullie zo bij elkaar zien.
Natuurlijk denken die, kijk die Argo dat is de enige fatsoenlijke!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vraag me af wat niet-Limburgers over onze mannen denken als ze jullie zo bij elkaar zien.
uhm...wordt tijd dat je dat zelf leert en een echte vent wordt, succes bij de dames verzekerdquote:Op maandag 21 juni 2010 00:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Kijk Tassie zeg het hem maar eens jij neemt het op voor mij heh ?![]()
![]()
Uhm sowieso niet, niet als ik erbij ben. Trouwens je bank ligt lekker!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
maar met al die foto's van die 'hete' chick hier valt er niet veel te 'voelen'
Maar niemand wilt mij dat leren!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
uhm...wordt tijd dat je dat zelf leert en een echte vent wordt, succes bij de dames verzekerd
Ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dit is je meest zinnige post tot nu toe in deze reeks![]()
levenservaring leert je dat vanzelfquote:
tja ik ga mijn tanden eens poetsen, 7 uur gaat de wekker weerquote:Op maandag 21 juni 2010 00:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
maar met al die foto's van die 'hete' chick hier valt er niet veel te 'voelen'
Of een dame met veel ervaring die mij de trucjes kan leren. Of zon echte beroeps hosselaar!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
levenservaring leert je dat vanzelfen zeg nu zelf....wie zou je op fok! als voorbeeld willen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |