Ik bedoel dat ik hem liever eerst zo even show voordat ik meteen een foto maakquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lol whuttt? Ik durf niet meer te posten... Ik wil geen lapo
want kan vanaf m'n itouch niet echt makkelijk een nieuwe open gooien
Ik hoop eerlijk gezegd dat hij hem aanhoud!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:33 schreef sproetjes het volgende:
Voor mij ook
truste iedereen
en lol tlk je wil gewoon je broek laten zakken voor mij
geef t maar toe
Wat jij wil mevrouwquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:33 schreef sproetjes het volgende:
Voor mij ook
truste iedereen
en lol tlk je wil gewoon je broek laten zakken voor mij
geef t maar toe
Nee, ik vind het wel grappigquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat hij hem aanhoud!
Ik bied namens de hele kliek ons nederig excuses aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:34 schreef Argo het volgende:
werde we nou aangevallen door ongeregistreerde niet bevestigde, limbo claimers ?
en ik danquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Lol ik zou dat eigenlijk aan het vrouwelijk vlees zelf moeten vragen, als hun willen mee helpen laat ik mijn pics zien!
Defqon vorige week zaterdag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb zin in feestjes in de zon.
Die is wel vet ! binnekant van de bovenarm is wel een toffe plekquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Een variant op die linkse daar heb ik een tijd terug aan gedacht. Alleen ik zou niet weten op welke plek van m'n lijf ik die zou moeten zetten.
Een muziek kennerquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die is wel vet ! binnekant van de bovenarm is wel een toffe plek
Ik heb danko jones opstaan
Daarnaast komen er genoeg leuke festivals aan de komende weken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn muziek. Die tijd heb ik een aantal jaar geleden gehad.
Jup en volgend jaar ook! Argo zoekt een vrouw de comedy!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Daarnaast komen er genoeg leuke festivals aan de komende weken.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Jup en volgend jaar ook! Argo zoekt een vrouw de comedy!
uhm... okquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik hem liever eerst zo even show voordat ik meteen een foto maak
Wil je die tattoo zien of nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
uhm... okDus t wordt een zuipavond met afzakkende broeken?
Ja klopt natuurlijk krijg ik ook een vrouw heh!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
comedy's hebben meestal wel goede einde;s en drama's niet
Die meid van je datequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja klopt natuurlijk krijg ik ook een vrouw heh!
Ja dat welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wil je die tattoo zien of niet
Welke date ?quote:
Wie wel ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja dat welmaar wel ondergoed aandoen dan he,dat andere hoef ik namelijk niet persé te zien
Ook in de douch ?quote:
Dat meisje waar het het mee verknalt het.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Welke date ?
[..]
Wie wel ?
[..]
Ook in de douch ?
Aah verknalt nou ja grootschalige catastrofe!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat meisje waar het het mee verknalt het.
Nee niet in de douche![]()
ohhh ik niet daarom denk ik steeds dat andere mensne dat ook wel eens doenquote:
Aanrader. Ik hoop binnen een paar jaar ook weer eens terug te gaan voor een tijdje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:13 schreef Gezicht het volgende:
Ik wil wel eens naar New York met nattermann.
Ik kan nu even niet aan alcohol denken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh ik niet daarom denk ik steeds dat andere mensne dat ook wel eens doen![]()
Heb vanavond op terras samen met vriendje 2 liter sangria meester gemaakt
Ja vakantiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt zin in een ordinaire vakantie naar Chersonissosof Lloret de Mar.
Ben je teutquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh ik niet daarom denk ik steeds dat andere mensne dat ook wel eens doen![]()
Heb vanavond op terras samen met vriendje 2 liter sangria meester gemaakt
nee ik heb bij thuiskomst de alcohol uit mijn bloed gesportquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja vakantie
[..]
Ben je teut?
Ja dat moet ook gebeuren !quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee ik heb bij thuiskomst de alcohol uit mijn bloed gesport
Ik ben er in (volgens mij) 2007 geweest. Man man man, wat een stadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aanrader. Ik hoop binnen een paar jaar ook weer eens terug te gaan voor een tijdje.
Ik denk dat ik daar echt paniek aanvallen krijg!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ben er in (volgens mij) 2007 geweest. Man man man, wat een stad
Hoezo datquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar echt paniek aanvallen krijg!
Ik denk toch dat deze nog wel even meegaat. In ieder geval wel tot morgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, de Limburgers zijn nog wakker.
Heeft het zin om een TVP te plaatsen (als Danny het maar niet ziet) of is het topic zo alweer dicht?
Je mag gerust eens een keertje met ons meequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Wil jij me niet helpen met zelfverzekerdheids tips!
En vanwaar bent u vrouw, zou u een wanhopige limburger kunnen helpen met wat dating tips ? Onze Gezicht is nogal verlegen en heeft tips nodig! Hulp is welkom!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, de Limburgers zijn nog wakker.
Heeft het zin om een TVP te plaatsen (als Danny het maar niet ziet) of is het topic zo alweer dicht?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je mag gerust eens een keertje met ons mee
Eerste tip: dit nooit openbaar vragen maar privé, anders kom je al helemaal niet zeker overquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Wil jij me niet helpen met zelfverzekerdheids tips!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:28 schreef Argo het volgende:
[..]
En vanwaar bent u vrouw, zou u een wanhopige limburger kunnen helpen met wat dating tips ? Onze Gezicht Argo is nogal verlegen en heeft tips nodig! Hulp is welkom!
En alvast bedankt namens het Limburg Comité.
Reactie check mijn ondertitel met plaatje! Ik kan het niet nog meer te koop gooien dan het al is!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Eerste tip: dit nooit openbaar vragen maar privé, anders kom je al helemaal niet zeker over
Moet je wel dat meisje meenemenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Das dan gelijk een deal mijn beste vrind!
Dit maakt de deal dus ongedaan!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet je wel dat meisje meenemen
Vanwaar ik vrouw ben?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:28 schreef Argo het volgende:
[..]
En vanwaar bent u vrouw, zou u een wanhopige limburger kunnen helpen met wat dating tips ? Onze Gezicht is nogal verlegen en heeft tips nodig! Hulp is welkom!
En alvast bedankt namens het Limburg Comité.
Precies. Fake it 'till you make it. Ik kan het niet vaak genoeg zeggenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Eerste tip: dit nooit openbaar vragen maar privé, anders kom je al helemaal niet zeker over
Argo dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vanwaar ik vrouw ben?Ik kom uit Landgraaf. Op dit moment via Utrecht in de VS beland, maar goed.
Zijn jullie er al uit wie er nou onzeker is? Tips vragen voor "een vriend" is natuurlijk wel een beproefde R&P-tactiek.
puaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Fake it 'till you make it. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen
Aah gezicht hier in het topic heeft geen bezwaar dus waarom niet ? Maar hij durft het zelf niet te vragen zo verlegen is hij! Zou je niet eventjes een tip willen geven ? Ik kan ook zeggen dat het voor mij is maar dan zou ik ook weer liegen! Ik wil slechts eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vanwaar ik vrouw ben?Ik kom uit Landgraaf. Op dit moment via Utrecht in de VS beland, maar goed.
Zijn jullie er al uit wie er nou onzeker is? Tips vragen voor "een vriend" is natuurlijk wel een beproefde R&P-tactiek.
Ik wist niet dat Utrecht een vliegveld hadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
waar gaan we heen dan met hem?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon meevragen dat maakt het alleen maar makkelijker. Geloof me
Maar geen interesse in haar!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon meevragen dat maakt het alleen maar makkelijker. Geloof me
Had je niet 5 minuten laten kunnen posen ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Argo dus.
Zo reageert Argo trouwens op ieder vrouwmensch dat hier post hoor.
quote:
Urr maar daar heb je ballen voor nodig!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Fake it 'till you make it. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen
Overal!quote:
mjah want meteen naar mijn huis dat overleeft hij niet denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
stad helijkt me een goede plek ?
Dat hoeft niet, je kunt jezelf wel omhoog praten voor een gedeelte. Dat werkt tot op zekere hoogte wel.quote:
Dat zou wel vetjes zijn!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
stad helijkt me een goede plek ?
Arme jongen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Argo dus.
Zo reageert Argo trouwens op ieder vrouwmensch dat hier post hoor.
Ander meiske danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar geen interesse in haar!
[..]
Had je niet 5 minuten laten kunnen posen ?![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah want meteen naar mijn huis dat overleeft hij niet denk ik
Klopt maar maar ik stotter dan nogal!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je kunt jezelf wel omhoog praten voor een gedeelte. Dat werkt tot op zekere hoogte wel.
Ja eerst hem laten wennen aan de stadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah want meteen naar mijn huis dat overleeft hij niet denk ik
Euh ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Utrecht een vliegveld had!
Hoe laat is het bij jou nu?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Arme jongen.
Geen tips hier, sorry.
Urr waar hossel ik er nog eentje zo snel ?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch maar zelf, ik morgen lekker thuis feessie bouwen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook een goede:
PUA: Did you know that 93% of girls masturbate in the shower?
Her: No
PUA: The other 7% sing
Her: Oh yeah?
PUA: And do you know what they sing?
Her: No, what?
PUA: Oh you must be one of the girls that masturbates then.
Her: HAHAHA
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee gezellig maar te overheersend voor verlegen jochies
quote:
quote:
Zes uur vroeger dan in Nederland.quote:
Da's juist goed, gewoon shockeren wil nog weleens helpen. En anders alcohol wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik durf wel denk ik! Ik bedoel ik denk dat ik het wel aankan!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je bent in de steek gelaten hij was druk bezig met meisje msn'e jwz! Die tips zullen hem wel goed doen!quote:
Kwart voor 7 dus.quote:
quote:[..]
Da's juist goed, gewoon shockeren wil nog weleens helpen. En anders alcohol wel.
Aah bier ben ik redelijk bestendigt tegen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Kwart voor 7 dus.
[..]
.
Wel oppassen dattie niet te veel alcohol tot zich neemt, dan...
Argo, een bierkoningquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah bier ben ik redelijk bestendigt tegen!
Dat kan inderdaad wel nasty worden anders.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Kwart voor 7 dus.
[..]
.
Wel oppassen dattie niet te veel alcohol tot zich neemt, dan...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel nasty worden anders.Verlegen jochies die hun grenzen niet kennen.
Zolang het normaal en gezellig blijft ja! Als we er last van hebben zullen we maatregelen nemen. En dan praat ik voor mezelf en niet voor de andere Limbo's!quote:
Nou kom maar dan, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik durf wel denk ik! Ik bedoel ik denk dat ik het wel aankan!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Lach maar......durf jij het aan dan?
Ik ook!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
Argo, een bierkoning!
Ik wil een keer bij een meet zijn
Pf....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel nasty worden anders.Verlegen jochies die hun grenzen niet kennen.
Ik!!! ik...!!quote:
Twijfel jij nu ook al aan mij ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Lach maar......durf jij het aan dan?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou kom maar dan, ik ben benieuwd
Precies geef die arme Argo een kans!quote:
quote:
Mag ik ook!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh nee vrijdag is al vandaag![]()
Vanavond al
Uhm ik weet wel niet waar ter Sittard jij verblijft. Sittard is groot en deze verlegen knul raakt snel verdwaald!quote:
Watjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:48 schreef MPG het volgende:.
Even zonder dollen, ik wil best komen meeten, maar vrijdagavond komt mij nooit handig uit (iets met werk waar ik elke zaterdagochtend om 6 uur naartoe moet)
Hoi CEquote:
in een huisquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Uhm ik weet wel niet waar ter Sittard jij verblijft. Sittard is groot en deze verlegen knul raakt snel verdwaald!
Ik twijfel niet aan je hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Pf....
[..]
Ik!!! ik...!!![]()
[..]
Twijfel jij nu ook al aan mij ?
Afkomstig uit Elsloo, woonachtig in Roermondquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoi CE
Ik vergeet telkens waar de mensen vandaan komen
Jij was van mestreech toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Watje![]()
Dan ga je maar een keer mee de stad in
dan ligt hij onder de tafel, laplazerus en wij maken picsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan je hoor.Ben benieuwd naar het verslag, morgen rond deze tijd.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Watje![]()
Dan ga je maar een keer mee de stad in
-edit-quote:
Thanks trouwens, door jou heb ik Muse weer eens opgezet.quote:
je kunt ook komen meeten en een redelijke tijd opstappen zodat je je schoonheidsslaapje niet mistquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik merk dat ik een ouwe lul aan het worden ben, heel weekend zonder slapen trek ik niet meer.
mijn tante is wel van Maastrichtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:51 schreef vosss het volgende:
[..]
-edit-
Sittard kennelijk, bijna hetzelfde![]()
![]()
Pff het goddelijke verslag is heilig!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan je hoor.Ben benieuwd naar het verslag, morgen rond deze tijd.
Volgens mij niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan ligt hij onder de tafel, laplazerus en wij maken pics
Ken je Zwartedoos niet? Die is ook van Zitterd geloof ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je kunt ook komen meeten en een redelijke tijd opstappen zodat je je schoonheidsslaapje niet mist
* Mini_rulez gaat vast popcorn halen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan ligt hij onder de tafel, laplazerus en wij maken pics
zegt me even niks die usernaamquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ken je Zwartedoos niet? Die is ook van Zitterd geloof ik
Klopt daarom moet je je hyves checken!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
of je vraagt het me privé ipv openbaar
Natasha rings a bell?quote:
Jup ik ben sjnel!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb je me gevonden joh, das snel
Ik doe niet beledigd! Ik vind het slechts jammer dat mensen mij altijd zien als een verlegen jongetje die niks durft!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet zo beledigd doen, ik hoop dat je je vermaakt hoor.
De manier waarop je geintroduceerd werd hielp niet echt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Jup ik ben sjnel!
[..]
Ik doe niet beledigd! Ik vind het slechts jammer dat mensen mij altijd zien als een verlegen jongetje die niks durft!
Hmmm, misschien heb je een punt... Maar uhm dat zijn allemaal leugens ze maken graag grapjes over mij! Natuurlijk is het helemaal niet zo heh jongens en dames ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De manier waarop je geintroduceerd werd hielp niet echt.Je ondertitel ook niet.
Hmm blijf maar in ons mooie Limboland dan!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bedtijd. Ik moet morgenvroeg naar Amsterdam. Heb deze week wel heel Nederland gezien.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bedtijd. Ik moet morgenvroeg naar Amsterdam. Heb deze week wel heel Nederland gezien.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:01 schreef MPG het volgende:
Tijd voor mijn schoonheidsslaapje.
Bis morgen.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:01 schreef MPG het volgende:
Tijd voor mijn schoonheidsslaapje.
Bis morgen.
Ik ook moet morgen alleen om 9 uur op! en dan naar Heerlen helemaal alleen ik durf eigenlijk niet zo maarja het moet maar!quote:
Dat is allemaal strikt zakelijk, voor feesten en partijen blijf ik toch in het Limburgse.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm blijf maar in ons mooie Limboland dan!
heb ff gechecked maar ken haar niet qua gezichtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ken je Zwartedoos niet? Die is ook van Zitterd geloof ik
Nee om alleen met de trein te gaan etc. Dat is eng, en dan nog naar een school die onbekend is!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Slaap lekker, voor wie gaat slapen.
Wat is er eng aan Heerlen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:03 schreef Argo het volgende:
Nou ik pak me een tuut chips erbij! En natuurlijk wat bier wel gek ik heb nu al een krat maltjes op en ben nog niet dronken! Ik ben gewoon een echte bierbaas!
Oh, ik dacht al. Ik ben namelijk geboren in Heerlen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee om alleen met de trein te gaan etc. Dat is eng, en dan nog naar een school die onbekend is!
Misschien moet je Tassiepassie dan even vragen of ze maltbier heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:03 schreef Argo het volgende:
Nou ik pak me een tuut chips erbij! En natuurlijk wat bier wel gek ik heb nu al een krat maltjes op en ben nog niet dronken! Ik ben gewoon een echte bierbaas!
Uhm Parfum halen! En moet nog wat zakelijks afhandelen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al. Ik ben namelijk geboren in Heerlen.Wat ga je daar doen?
Dat van het malt bier was slechts om Nattermann een lach op zijn gezichtje te toveren!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien moet je Tassiepassie dan even vragen of ze maltbier heeft.Kun je toch doen alsof je aan het zuipen bent. Hoewel het voor de zelfverzekerdheid waarschijnlijk beter is om echt bier te nemen.
NEE ARM THE HARPOONS!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:08 schreef nattermann het volgende:
Hier in de straat is iemand keihard naar Celine Dion aan't luisteren
Ik word agressief
DING DONG!!!quote:
Oh gelukkig. Limburgers drinken toch geen malt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat van het malt bier was slechts om Nattermann een lach op zijn gezichtje te toveren!
Vergis je niet bejaarde Limburgers wel, en gehandicapten ook. Maar ik moet toch een beetje alcahol hebben, dan word ik iets minder bang!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Limburgers drinken toch geen malt.
Ben je dan bejaard of gehandicapt? Zo niet, dan heb je niks te willen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Vergis je niet bejaarde Limburgers wel, en gehandicapten ook. Maar ik moet toch een beetje alcahol hebben, dan word ik iets minder bang!
hier alleen the real shitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien moet je Tassiepassie dan even vragen of ze maltbier heeft.Kun je toch doen alsof je aan het zuipen bent. Hoewel het voor de zelfverzekerdheid waarschijnlijk beter is om echt bier te nemen.
dus je drinkt bier? of wat anders?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:16 schreef Argo het volgende:
[..]
En zo hoort het, want anders word ik al gauw bang!
Ik heb eigenlijk nog nooit iets anders dan bier gedronken!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dus je drinkt bier? of wat anders?
ahhh wijn is mijn afdelingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit iets anders dan bier gedronken!(van alcahol drankjes heh) Wel eens af en toe wat wijn.
Bijna...quote:
vandaag gaat nog wel graadje of 20 en bewolktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:19 schreef Tassiepassie het volgende:
buiten zitten wordt vanavond al niks zo te zien
qua temperatuur ja maar ik verwacht een berg regenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:40 schreef solaire het volgende:
[..]
vandaag gaat nog wel graadje of 20 en bewolkt
Het wordt gewoon 100 meter bbq-en met hindernissenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
qua temperatuur ja maar ik verwacht een berg regen
is niet gemeld,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
qua temperatuur ja maar ik verwacht een berg regen
Vanmiddag breidt de bewolking zich verder naar het zuiden uit. In het zuiden is het nog tot vanmiddag zonnig. Uit de bewolking kan lokaal een spat regen vallen, maar grote neerslaghoeveelheden zullen vandaag niet vallen. Het wordt 15 graden in het noorden van het land tot 21 à 22 graden in het zuiden. Op de Wadden is het vandaag een stuk frisser, daar blijft de temperatuur hangen bij aan graad of 13. De noordenwind is matig van kracht, tot lokaal vrij krachtig langs de kust.quote:
stop met posten en ga werken danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Mijn bakje is op het werk nog nooit zo vol geweesten mijn bureau wil je niet zien...
Ik hang in de wacht bij het pensioenfonds Detailhandelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
stop met posten en ga werken dan
had je beter kunnen gaan liggen ipv hangen dat is wat comfortabelerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik hang in de wacht bij het pensioenfonds Detailhandel
Ik zitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
had je beter kunnen gaan liggen ipv hangen dat is wat comfortabeler
Is een stille hint inderdaadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef Tassiepassie het volgende:
nou zeg, de hond liet me toch ff een ruft hier naast me![]()
Zal wel weer moeten poepen dus ik ga weer wandelen met hem![]()
Geweldig toch, die bureaucratiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik zit. Spreekwoordelijk hangen, aan de telefoon
Maja de muts wie ik aan de lijn kon me niet helpen en haar leidinggevende was er niet![]()
Hang ik daarvoor een half uur aan de telefoon
maak er de volgende keer ff een foto van om het topic wat op te pimpen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:36 schreef Tassiepassie het volgende:
Zooo dat was me een hoop![]()
Nu ff lekker naar oma
Smakelijk, ben me net een soepje naar binnen aan het slurpen...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:37 schreef solaire het volgende:
[..]
maak er de volgende keer ff een foto van om het topic wat op te pimpen!
Dan zou diarree toepasselijker zijn lijkt me....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Smakelijk, ben me net een soepje naar binnen aan het slurpen...
Argo eet ook!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Smakelijk, ben me net een soepje naar binnen aan het slurpen...
neeeee vanavond live!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben al meer dan een uur thuis
Ging snel, maar het ziet er goed uit, morgen foto.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:36 schreef Tassiepassie het volgende:
Zooo dat was me een hoop![]()
Nu ff lekker naar oma
Wie stalkt je! Moet je hard tegen optreden!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:56 schreef friekin_ het volgende:
Jee, wat gaan de topics hard!
Ik heb last van een stalkende fok!ster![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wie stalkt je! Moet je hard tegen optreden!
pure liefde is dat. Dat moet je niet kunnen weerstaan!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:56 schreef friekin_ het volgende:
![]()
![]()
Kom ! doe het voor mijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:56 schreef friekin_ het volgende:
![]()
![]()
Ware het niet dat ik kapotgenueckt ben vannacht en ik nu doodmoe benquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
pure liefde is dat. Dat moet je niet kunnen weerstaan!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:07 schreef friekin_ het volgende:
Nu zal ik de komende paar uur ook geen seksueel getinte opmerkingen meer maken.
Jammerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:07 schreef friekin_ het volgende:
Nu zal ik ook geen seksueel getinte opmerkingen meer maken.
destemeer reden tot een heerlijk relaxed avondje zodat je daarvan bij kunt komen en ons in dronken toestand kunt vermaken met de details!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik kapotgenueckt ben vannacht en ik nu doodmoe ben
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:07 schreef friekin_ het volgende:
Nu zal ik ook geen seksueel getinte opmerkingen meer maken.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef solaire het volgende:
weet iemand iets leuks te doen vanavond?
(bahalve mondial)
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef friekin_ het volgende:
Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn. #2
Pracht van een topic
Hehe. Het is gewoon tijd dat ik tot het besef kom dat humor ook leuk kan zijn zonder seksueel gedoe. Ik ben volwassen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
destemeer reden tot een heerlijk relaxed avondje zodat je daarvan bij kunt komen en ons in dronken toestand kunt vermaken met de details!
Aah ja ik moet nog even kijken waar je precies woont! En dan nog eff kijken hoe laat het begint. Aangezien ik met het fietsje ben, moet ik eff de tijd in gaten houden!quote:
Arme kerel!quote:
quote:
Viola Holt heeft dat effect niet? Catherine Keyl?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik weet nu wel waar ik moet zijn als ik een spontane erectie de kop in moet drukken![]()
.
Uhuh maar het zou lullig zijn als je een erectie hebt, die site opzet om hem te stoppen en dan net iemand naar binnen komt en ziet wat je doet! Dan krijg je misverstanden!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik weet nu wel waar ik moet zijn als ik een spontane erectie de kop in moet drukken![]()
.
prima! Het is hier geen parenclub dus ook humor zonder seks gaat lukken straks. Ik maak je bed alvast op want ik ga er vanuit dat je hier bent!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Het is gewoon tijd dat ik tot het besef kom dat humor ook leuk kan zijn zonder seksueel gedoe. Ik ben volwassen.
Ik geil op alpha mannen. Niet op alpha vrouwenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
prima! Het is hier geen parenclub dus ook humor zonder seks gaat lukken straks. Ik maak je bed alvast op want ik ga er vanuit dat je hier bent!
Prachtigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een topic dat over die vrouwen.
snikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik geil op alpha mannen. Niet op alpha vrouwen![]()
Zucht. Beeb, echt een andere keer. Kan amper lopen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Viola Holt heeft dat effect niet? Catherine Keyl?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Uhuh maar het zou lullig zijn als je een erectie hebt, die site opzet om hem te stoppen en dan net iemand naar binnen komt en ziet wat je doet! Dan krijg je misverstanden!
Durf je wel ? Of liever een keertje eerst met ons naar de stad ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ja ik moet nog even kijken waar je precies woont! En dan nog eff kijken hoe laat het begint. Aangezien ik met het fietsje ben, moet ik eff de tijd in gaten houden!
Argo durft niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Durf je wel ? Of liever een keertje eerst met ons naar de stad ?
Ik ben op mijn werkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef friekin_ het volgende:
Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn. #2
Pracht van een topic
Ik neem argo volgende week mee naar de stadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Argo durft niet.
Grappig trouwens hoe iedereen hier de roze olifant omzeilt
Ik stond sinds september vorig jaar droog oid. Het was dus nodigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:39 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik een dik half jaar nuWat gaat die tijd snel
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:39 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik een dik half jaar nuWat gaat die tijd snel
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, hier sinds vastelaovendj. De tijd vliegt indd.
En vannacht. En vanmorgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef huize het volgende:
Miljaar een hele reeks gemist! Ow Friekin got some last night. Rodddddddel!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je had een chick opgepikt met Carnaval?
Ah. Oke. Nou ja, als er voor mij hoop is, dan is er voor iedereen hoop.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja en nee. Lang verhaal, niet geschikt voor het forum.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ah. Oke. Nou ja, als er voor mij hoop is, dan is er voor iedereen hoop.
Je vergeet Argo...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ah. Oke. Nou ja, als er voor mij hoop is, dan is er voor iedereen hoop.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:56 schreef friekin_ het volgende:
Argo is idd een uitzondering.
@ MPG : ook een lang verhaal, niet forum geschikt.
Haha wat zijn we grappig!quote:
Tsss ik ga het zeker doen! Het moet mij lukken, ik zal mijn spieren gebruiken!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:56 schreef friekin_ het volgende:
Schatje, je kan niet eens quotes goed plaatsenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha wat zijn we grappig!
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 18 juni 2010 14:56 schreef friekin_ het volgende:
[/quote
Tsss ik ga het zeker doen! Het moet mij lukken, ik zal mijn spieren gebruiken!
Ik neem hem volgende week mee naar de stadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schatje, je kan niet eens quotes goed plaatsen
Wil eigenlijk wel pics van argo. Om te kijken of ik 'm zou geven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik neem hem volgende week mee naar de stad
Helaas, ik zat in de andere trein, die naar Weertquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:11 schreef Argo het volgende:
Update: ik kwam vandaag wel een hele mooie dame tegen in de trein naar Heerlen!![]()
![]()
![]()
Maar ik durfde inderdaad niks te zeggen, ik mis haar nu al..![]()
![]()
![]()
Hmm ik heb het ook niet over jou! Ut was een brunette bruine ogen, en ze had een paar sproetjes!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Helaas, ik zat in de andere trein, die naar Weert
Het was niet deze:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ik heb het ook niet over jou! Ut was een brunette bruine ogen, en ze had een paar sproetjes!![]()
Mijn favorietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het was niet deze:
[ afbeelding ]
\
TLK
Maakt niet uit wie het was of geweest is, ik wil haar alleen nog een keer ontmoeten!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het was niet deze:
[ afbeelding ]
\
TLK
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wil eigenlijk wel pics van argo. Om te kijken of ik 'm zou geven.
quote:
Jantje snoeper is hier geweest!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het briefje na dan.
De letters kloppen niet.
Ik heb et maar weer snel gesloten toen ik de eerste foto zag...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:41 schreef sproetjes het volgende:
oh noes ik klikte op die link naar het "'vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn" topic
Now I'm blind
ik zal dit horror beeld vanavond moeten verdrinken met veel alcohol
ja pittig en lekker gekquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Staan toch best een paar pittige vrouwen bij hoor
Sjattigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:55 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb gisteren het jurkje gekocht wat het model op de foto aan heeft![]()
[ afbeelding ]
leukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:55 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb gisteren het jurkje gekocht wat het model op de foto aan heeft![]()
[ afbeelding ]
en netkousen zeker..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou mijn vriendin ook af en toe wat jurkjes en leuke setjes cadeau doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |