Schatje, je kan niet eens quotes goed plaatsenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha wat zijn we grappig!
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 18 juni 2010 14:56 schreef friekin_ het volgende:
Argo is idd een uitzondering.
@ MPG : ook een lang verhaal, niet forum geschikt.
[/quote
Tsss ik ga het zeker doen! Het moet mij lukken, ik zal mijn spieren gebruiken!
Ik neem hem volgende week mee naar de stadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schatje, je kan niet eens quotes goed plaatsen
Wil eigenlijk wel pics van argo. Om te kijken of ik 'm zou geven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik neem hem volgende week mee naar de stad
Helaas, ik zat in de andere trein, die naar Weertquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:11 schreef Argo het volgende:
Update: ik kwam vandaag wel een hele mooie dame tegen in de trein naar Heerlen!![]()
![]()
![]()
Maar ik durfde inderdaad niks te zeggen, ik mis haar nu al..![]()
![]()
![]()
Hmm ik heb het ook niet over jou! Ut was een brunette bruine ogen, en ze had een paar sproetjes!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Helaas, ik zat in de andere trein, die naar Weert
Het was niet deze:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ik heb het ook niet over jou! Ut was een brunette bruine ogen, en ze had een paar sproetjes!![]()
.jpg)
Mijn favorietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het was niet deze:
[ afbeelding ]
\
TLK
Maakt niet uit wie het was of geweest is, ik wil haar alleen nog een keer ontmoeten!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het was niet deze:
[ afbeelding ]
\
TLK
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wil eigenlijk wel pics van argo. Om te kijken of ik 'm zou geven.
quote:
Jantje snoeper is hier geweest!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het briefje na dan.
De letters kloppen niet.
Ik heb et maar weer snel gesloten toen ik de eerste foto zag...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:41 schreef sproetjes het volgende:
oh noes ik klikte op die link naar het "'vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn" topic
Now I'm blind
ik zal dit horror beeld vanavond moeten verdrinken met veel alcohol
ja pittig en lekker gekquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Staan toch best een paar pittige vrouwen bij hoor
Sjattigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:55 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb gisteren het jurkje gekocht wat het model op de foto aan heeft![]()
[ afbeelding ]
leukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:55 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb gisteren het jurkje gekocht wat het model op de foto aan heeft![]()
[ afbeelding ]
en netkousen zeker..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou mijn vriendin ook af en toe wat jurkjes en leuke setjes cadeau doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |