Ik denk toch dat deze nog wel even meegaat. In ieder geval wel tot morgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, de Limburgers zijn nog wakker.
Heeft het zin om een TVP te plaatsen (als Danny het maar niet ziet) of is het topic zo alweer dicht?
Je mag gerust eens een keertje met ons meequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Wil jij me niet helpen met zelfverzekerdheids tips!
En vanwaar bent u vrouw, zou u een wanhopige limburger kunnen helpen met wat dating tips ? Onze Gezicht is nogal verlegen en heeft tips nodig! Hulp is welkom!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, de Limburgers zijn nog wakker.
Heeft het zin om een TVP te plaatsen (als Danny het maar niet ziet) of is het topic zo alweer dicht?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je mag gerust eens een keertje met ons mee
Eerste tip: dit nooit openbaar vragen maar privé, anders kom je al helemaal niet zeker overquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Wil jij me niet helpen met zelfverzekerdheids tips!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:28 schreef Argo het volgende:
[..]
En vanwaar bent u vrouw, zou u een wanhopige limburger kunnen helpen met wat dating tips ? Onze Gezicht Argo is nogal verlegen en heeft tips nodig! Hulp is welkom!
En alvast bedankt namens het Limburg Comité.
Reactie check mijn ondertitel met plaatje! Ik kan het niet nog meer te koop gooien dan het al is!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Eerste tip: dit nooit openbaar vragen maar privé, anders kom je al helemaal niet zeker over
Moet je wel dat meisje meenemenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Das dan gelijk een deal mijn beste vrind!
Dit maakt de deal dus ongedaan!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet je wel dat meisje meenemen
Vanwaar ik vrouw ben?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:28 schreef Argo het volgende:
[..]
En vanwaar bent u vrouw, zou u een wanhopige limburger kunnen helpen met wat dating tips ? Onze Gezicht is nogal verlegen en heeft tips nodig! Hulp is welkom!
En alvast bedankt namens het Limburg Comité.
Precies. Fake it 'till you make it. Ik kan het niet vaak genoeg zeggenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Eerste tip: dit nooit openbaar vragen maar privé, anders kom je al helemaal niet zeker over
Argo dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vanwaar ik vrouw ben?Ik kom uit Landgraaf. Op dit moment via Utrecht in de VS beland, maar goed.
Zijn jullie er al uit wie er nou onzeker is? Tips vragen voor "een vriend" is natuurlijk wel een beproefde R&P-tactiek.
puaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Fake it 'till you make it. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen
Aah gezicht hier in het topic heeft geen bezwaar dus waarom niet ? Maar hij durft het zelf niet te vragen zo verlegen is hij! Zou je niet eventjes een tip willen geven ? Ik kan ook zeggen dat het voor mij is maar dan zou ik ook weer liegen! Ik wil slechts eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vanwaar ik vrouw ben?Ik kom uit Landgraaf. Op dit moment via Utrecht in de VS beland, maar goed.
Zijn jullie er al uit wie er nou onzeker is? Tips vragen voor "een vriend" is natuurlijk wel een beproefde R&P-tactiek.
Ik wist niet dat Utrecht een vliegveld hadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
waar gaan we heen dan met hem?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon meevragen dat maakt het alleen maar makkelijker. Geloof me
Maar geen interesse in haar!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon meevragen dat maakt het alleen maar makkelijker. Geloof me
Had je niet 5 minuten laten kunnen posen ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Argo dus.
Zo reageert Argo trouwens op ieder vrouwmensch dat hier post hoor.
quote:
Urr maar daar heb je ballen voor nodig!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Fake it 'till you make it. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen
Overal!quote:
mjah want meteen naar mijn huis dat overleeft hij niet denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
stad helijkt me een goede plek ?
Dat hoeft niet, je kunt jezelf wel omhoog praten voor een gedeelte. Dat werkt tot op zekere hoogte wel.quote:
Dat zou wel vetjes zijn!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
stad helijkt me een goede plek ?
Arme jongen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Argo dus.
Zo reageert Argo trouwens op ieder vrouwmensch dat hier post hoor.
Ander meiske danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar geen interesse in haar!
[..]
Had je niet 5 minuten laten kunnen posen ?![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah want meteen naar mijn huis dat overleeft hij niet denk ik
Klopt maar maar ik stotter dan nogal!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je kunt jezelf wel omhoog praten voor een gedeelte. Dat werkt tot op zekere hoogte wel.
Ja eerst hem laten wennen aan de stadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah want meteen naar mijn huis dat overleeft hij niet denk ik
Euh ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Utrecht een vliegveld had!
Hoe laat is het bij jou nu?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Arme jongen.
Geen tips hier, sorry.
Urr waar hossel ik er nog eentje zo snel ?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch maar zelf, ik morgen lekker thuis feessie bouwen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook een goede:
PUA: Did you know that 93% of girls masturbate in the shower?
Her: No
PUA: The other 7% sing
Her: Oh yeah?
PUA: And do you know what they sing?
Her: No, what?
PUA: Oh you must be one of the girls that masturbates then.
Her: HAHAHA
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee gezellig maar te overheersend voor verlegen jochies
quote:
quote:
Zes uur vroeger dan in Nederland.quote:
Da's juist goed, gewoon shockeren wil nog weleens helpen. En anders alcohol wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik durf wel denk ik! Ik bedoel ik denk dat ik het wel aankan!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je bent in de steek gelaten hij was druk bezig met meisje msn'e jwz! Die tips zullen hem wel goed doen!quote:
Kwart voor 7 dus.quote:
quote:[..]
Da's juist goed, gewoon shockeren wil nog weleens helpen. En anders alcohol wel.
Aah bier ben ik redelijk bestendigt tegen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Kwart voor 7 dus.
[..]
.
Wel oppassen dattie niet te veel alcohol tot zich neemt, dan...
Argo, een bierkoningquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah bier ben ik redelijk bestendigt tegen!
Dat kan inderdaad wel nasty worden anders.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Kwart voor 7 dus.
[..]
.
Wel oppassen dattie niet te veel alcohol tot zich neemt, dan...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel nasty worden anders.Verlegen jochies die hun grenzen niet kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |