quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Jup en volgend jaar ook! Argo zoekt een vrouw de comedy!
uhm... okquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik hem liever eerst zo even show voordat ik meteen een foto maak
Wil je die tattoo zien of nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
uhm... okDus t wordt een zuipavond met afzakkende broeken?
Ja klopt natuurlijk krijg ik ook een vrouw heh!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
comedy's hebben meestal wel goede einde;s en drama's niet
Die meid van je datequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja klopt natuurlijk krijg ik ook een vrouw heh!
Ja dat welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wil je die tattoo zien of niet
Welke date ?quote:
Wie wel ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja dat welmaar wel ondergoed aandoen dan he,dat andere hoef ik namelijk niet persé te zien
Ook in de douch ?quote:
Dat meisje waar het het mee verknalt het.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Welke date ?
[..]
Wie wel ?
[..]
Ook in de douch ?
Aah verknalt nou ja grootschalige catastrofe!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat meisje waar het het mee verknalt het.
Nee niet in de douche![]()
ohhh ik niet daarom denk ik steeds dat andere mensne dat ook wel eens doenquote:
Aanrader. Ik hoop binnen een paar jaar ook weer eens terug te gaan voor een tijdje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:13 schreef Gezicht het volgende:
Ik wil wel eens naar New York met nattermann.
Ik kan nu even niet aan alcohol denken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh ik niet daarom denk ik steeds dat andere mensne dat ook wel eens doen![]()
Heb vanavond op terras samen met vriendje 2 liter sangria meester gemaakt
Ja vakantiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt zin in een ordinaire vakantie naar Chersonissosof Lloret de Mar.
Ben je teutquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh ik niet daarom denk ik steeds dat andere mensne dat ook wel eens doen![]()
Heb vanavond op terras samen met vriendje 2 liter sangria meester gemaakt
nee ik heb bij thuiskomst de alcohol uit mijn bloed gesportquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja vakantie
[..]
Ben je teut?
Ja dat moet ook gebeuren !quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee ik heb bij thuiskomst de alcohol uit mijn bloed gesport
Ik ben er in (volgens mij) 2007 geweest. Man man man, wat een stadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aanrader. Ik hoop binnen een paar jaar ook weer eens terug te gaan voor een tijdje.
Ik denk dat ik daar echt paniek aanvallen krijg!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ben er in (volgens mij) 2007 geweest. Man man man, wat een stad
Hoezo datquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar echt paniek aanvallen krijg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |