Ik bedoel dat ik hem liever eerst zo even show voordat ik meteen een foto maakquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lol whuttt? Ik durf niet meer te posten... Ik wil geen lapo
want kan vanaf m'n itouch niet echt makkelijk een nieuwe open gooien
Ik hoop eerlijk gezegd dat hij hem aanhoud!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:33 schreef sproetjes het volgende:
Voor mij ook
truste iedereen
en lol tlk je wil gewoon je broek laten zakken voor mij
geef t maar toe
Wat jij wil mevrouwquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:33 schreef sproetjes het volgende:
Voor mij ook
truste iedereen
en lol tlk je wil gewoon je broek laten zakken voor mij
geef t maar toe
Nee, ik vind het wel grappigquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat hij hem aanhoud!
Ik bied namens de hele kliek ons nederig excuses aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:34 schreef Argo het volgende:
werde we nou aangevallen door ongeregistreerde niet bevestigde, limbo claimers ?
en ik danquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Lol ik zou dat eigenlijk aan het vrouwelijk vlees zelf moeten vragen, als hun willen mee helpen laat ik mijn pics zien!
Defqon vorige week zaterdag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb zin in feestjes in de zon.
Die is wel vet ! binnekant van de bovenarm is wel een toffe plekquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Een variant op die linkse daar heb ik een tijd terug aan gedacht. Alleen ik zou niet weten op welke plek van m'n lijf ik die zou moeten zetten.
Een muziek kennerquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die is wel vet ! binnekant van de bovenarm is wel een toffe plek
Ik heb danko jones opstaan
Daarnaast komen er genoeg leuke festivals aan de komende weken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn muziek. Die tijd heb ik een aantal jaar geleden gehad.
Jup en volgend jaar ook! Argo zoekt een vrouw de comedy!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Daarnaast komen er genoeg leuke festivals aan de komende weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |