Bijna...quote:
vandaag gaat nog wel graadje of 20 en bewolktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:19 schreef Tassiepassie het volgende:
buiten zitten wordt vanavond al niks zo te zien
qua temperatuur ja maar ik verwacht een berg regenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:40 schreef solaire het volgende:
[..]
vandaag gaat nog wel graadje of 20 en bewolkt
Het wordt gewoon 100 meter bbq-en met hindernissenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
qua temperatuur ja maar ik verwacht een berg regen
is niet gemeld,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
qua temperatuur ja maar ik verwacht een berg regen
Vanmiddag breidt de bewolking zich verder naar het zuiden uit. In het zuiden is het nog tot vanmiddag zonnig. Uit de bewolking kan lokaal een spat regen vallen, maar grote neerslaghoeveelheden zullen vandaag niet vallen. Het wordt 15 graden in het noorden van het land tot 21 à 22 graden in het zuiden. Op de Wadden is het vandaag een stuk frisser, daar blijft de temperatuur hangen bij aan graad of 13. De noordenwind is matig van kracht, tot lokaal vrij krachtig langs de kust.quote:
stop met posten en ga werken danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Mijn bakje is op het werk nog nooit zo vol geweesten mijn bureau wil je niet zien...
Ik hang in de wacht bij het pensioenfonds Detailhandelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
stop met posten en ga werken dan
had je beter kunnen gaan liggen ipv hangen dat is wat comfortabelerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik hang in de wacht bij het pensioenfonds Detailhandel
Ik zitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
had je beter kunnen gaan liggen ipv hangen dat is wat comfortabeler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |