Zolang het normaal en gezellig blijft ja! Als we er last van hebben zullen we maatregelen nemen. En dan praat ik voor mezelf en niet voor de andere Limbo's!quote:
Nou kom maar dan, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik durf wel denk ik! Ik bedoel ik denk dat ik het wel aankan!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Lach maar......durf jij het aan dan?
Ik ook!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
Argo, een bierkoning!
Ik wil een keer bij een meet zijn
Pf....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel nasty worden anders.Verlegen jochies die hun grenzen niet kennen.
Ik!!! ik...!!quote:
Twijfel jij nu ook al aan mij ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Lach maar......durf jij het aan dan?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou kom maar dan, ik ben benieuwd
Precies geef die arme Argo een kans!quote:
quote:
Mag ik ook!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh nee vrijdag is al vandaag![]()
Vanavond al
Uhm ik weet wel niet waar ter Sittard jij verblijft. Sittard is groot en deze verlegen knul raakt snel verdwaald!quote:
Watjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:48 schreef MPG het volgende:.
Even zonder dollen, ik wil best komen meeten, maar vrijdagavond komt mij nooit handig uit (iets met werk waar ik elke zaterdagochtend om 6 uur naartoe moet)
Hoi CEquote:
in een huisquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Uhm ik weet wel niet waar ter Sittard jij verblijft. Sittard is groot en deze verlegen knul raakt snel verdwaald!
Ik twijfel niet aan je hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Pf....
[..]
Ik!!! ik...!!![]()
[..]
Twijfel jij nu ook al aan mij ?
Afkomstig uit Elsloo, woonachtig in Roermondquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoi CE
Ik vergeet telkens waar de mensen vandaan komen
Jij was van mestreech toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Watje![]()
Dan ga je maar een keer mee de stad in
dan ligt hij onder de tafel, laplazerus en wij maken picsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan je hoor.Ben benieuwd naar het verslag, morgen rond deze tijd.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Watje![]()
Dan ga je maar een keer mee de stad in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |