-edit-quote:
Thanks trouwens, door jou heb ik Muse weer eens opgezet.quote:
je kunt ook komen meeten en een redelijke tijd opstappen zodat je je schoonheidsslaapje niet mistquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik merk dat ik een ouwe lul aan het worden ben, heel weekend zonder slapen trek ik niet meer.
mijn tante is wel van Maastrichtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:51 schreef vosss het volgende:
[..]
-edit-
Sittard kennelijk, bijna hetzelfde![]()
![]()
Pff het goddelijke verslag is heilig!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan je hoor.Ben benieuwd naar het verslag, morgen rond deze tijd.
Volgens mij niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan ligt hij onder de tafel, laplazerus en wij maken pics
Ken je Zwartedoos niet? Die is ook van Zitterd geloof ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je kunt ook komen meeten en een redelijke tijd opstappen zodat je je schoonheidsslaapje niet mist
* Mini_rulez gaat vast popcorn halen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan ligt hij onder de tafel, laplazerus en wij maken pics
zegt me even niks die usernaamquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ken je Zwartedoos niet? Die is ook van Zitterd geloof ik
Klopt daarom moet je je hyves checken!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
of je vraagt het me privé ipv openbaar
Natasha rings a bell?quote:
Jup ik ben sjnel!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb je me gevonden joh, das snel
Ik doe niet beledigd! Ik vind het slechts jammer dat mensen mij altijd zien als een verlegen jongetje die niks durft!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet zo beledigd doen, ik hoop dat je je vermaakt hoor.
De manier waarop je geintroduceerd werd hielp niet echt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Jup ik ben sjnel!
[..]
Ik doe niet beledigd! Ik vind het slechts jammer dat mensen mij altijd zien als een verlegen jongetje die niks durft!
Hmmm, misschien heb je een punt... Maar uhm dat zijn allemaal leugens ze maken graag grapjes over mij! Natuurlijk is het helemaal niet zo heh jongens en dames ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De manier waarop je geintroduceerd werd hielp niet echt.Je ondertitel ook niet.
Hmm blijf maar in ons mooie Limboland dan!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bedtijd. Ik moet morgenvroeg naar Amsterdam. Heb deze week wel heel Nederland gezien.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bedtijd. Ik moet morgenvroeg naar Amsterdam. Heb deze week wel heel Nederland gezien.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:01 schreef MPG het volgende:
Tijd voor mijn schoonheidsslaapje.
Bis morgen.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:01 schreef MPG het volgende:
Tijd voor mijn schoonheidsslaapje.
Bis morgen.
Ik ook moet morgen alleen om 9 uur op! en dan naar Heerlen helemaal alleen ik durf eigenlijk niet zo maarja het moet maar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |