quote:De Haagse driehoek, bestaande uit de burgemeester, het Openbaar Ministerie en de politie, heeft op donderdag 17 juni het besluit genomen om het optreden van Snoop Dogg geen doorgang te laten vinden op Parkpop 2010.
Organisator DUCOS Productions geeft gevolg aan het besluit en gaat op zoek naar een vervangende act op XStage.
Het overige deel van de programmering op 27 juni vindt in onveranderde vorm plaats.
Went to Short Dog's house, they was watchin Yo! MTV raps. What's the haps on the craps.quote:
Tof, altijd leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:33 schreef psaexorp het volgende:
FOK! Hiphop Album Top 100 2010
tevens een verijdelde tvp
Nu een aantal maal geluisterd, vind hem tof. Niet zozeer bestemd voor diegenen die echt alleen hip hop zoeken. De omschrijving/vergelijkingen die ze zelf geven vind ik vrij treffend, maar het is toch een eigen, andere stijl. Ik kan het zeker waarderen iig. Dank.quote:The album features ten hand-crafted tracks which have conjured comparisons to the dark trip-hop aesthetics of Portishead, the soul-piercing melodies of Cat Power, and the wrenching sadness of Aimee Mann. Musically the soundscape isn’t really a vast departure for fans of Stoupe’s previous work with Jedi Mind Tricks. Listeners will still find some of the same eerie, battle-ready tracks that the Enemy of Mankind is known for. But there also some surprises on the record that, while staying in character with Stoupe’s encyclopedic knowledge of music and orchestration, step outside some of the preconceived ideas people may have about the man who has fueled Jedi Mind Tricks’ mayhem for so many years.
Dankje voor de tip, zal het eens beluisteren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 05:21 schreef krioro het volgende:
Dutch - A Bright Cold Day. Nog een reactie van mij naar aanleiding van de tip in het vorige deel.
[ afbeelding ]
[..]
Nu een aantal maal geluisterd, vind hem tof. Niet zozeer bestemd voor diegenen die echt alleen hip hop zoeken. De omschrijving/vergelijkingen die ze zelf geven vind ik vrij treffend, maar het is toch een eigen, andere stijl. Ik kan het zeker waarderen iig. Dank.
leuk album idd, sunny day muziek.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 05:21 schreef krioro het volgende:
Dutch - A Bright Cold Day. Nog een reactie van mij naar aanleiding van de tip in het vorige deel.
[ afbeelding ]
[..]
Nu een aantal maal geluisterd, vind hem tof. Niet zozeer bestemd voor diegenen die echt alleen hip hop zoeken. De omschrijving/vergelijkingen die ze zelf geven vind ik vrij treffend, maar het is toch een eigen, andere stijl. Ik kan het zeker waarderen iig. Dank.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dankje voor de tip, zal het eens beluisteren.
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:02 schreef psaexorp het volgende:
[..]
leuk album idd, sunny day muziek.
maar hoort wat mij betreft niet in dit topic thuis
Even snel wat geluisterd en ik word er niet echt vrolijk van. Voldoet wel aan de trend van hiphop anno 2010: wack as hell.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef nelisb het volgende:
Kan iemand me helpen aan wat nummers van Mr. Probz?
Hier een aantal van zijn nummers.
http://mrprobz.hyves.nl/?ref=sr
Wat vinden we van deze man? Dit jaar komt zijn album uit.
Hij heeft samengewerkt met artiesten als Scott Storch, Alchemist, Joe Budden, Joell Ortiz, Royce Da 5′9, Yukmouth, Grafh, Cassidy en Raekwon
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef nelisb het volgende:
Hij heeft samengewerkt met artiesten als Scott Storch, Alchemist, Joe Budden, Joell Ortiz, Royce Da 5′9, Yukmouth, Grafh, Cassidy en Raekwon
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef nelisb het volgende:
Bedankt voor de tip. Ik zal eens wat van ze opzoeken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:13 schreef KingOfTheFryingPan het volgende:
Er wordt hier niet veel gesproken over IDE & DJ Connect's album Ideology. Wat mij betreft een der sterkere albums dit jaar, zo niet: het! Voor de mensen (ja ze zijn er nog steeds) die roepen dat hiphop dood is, is dat ook wel een aanrader
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 03:13 schreef CR9 het volgende:
Hey mensen,
Ik zou heel graag de info de volgende beats te weten willen komen.
Hier zijn de links:
http://www.dailymotion.com/video/x9usdm_mtv-cribs-ray-j
Het gaat om het gedeelte waar Ray J zijn gele Lamborghini toont. Dus vanaf 1:12
Birdman & Lil Wayne [ MTV CRIBS:CAR EDITION ]
vanaf 0:22
Vanaf 1:10
Alsjeblieft zeg het me als je het weet, ik wil het zo graag weten!!
(de beheerder van het nummerverzoekforum heeft aangeraden om mijn verzoek in het HipHopforum te plaatsen omdat daar niemand het wist)
Creatief antwoordquote:Op dinsdag 13 juli 2010 04:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb geluisterd maar heb geen flauw idee, sorry. Misschien iemand anders, met meer kennis van eh, moderne populaire hip hop?
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:34 schreef MMaRsu het volgende:
Gaat er iemand naar Wu Tang in Paradiso? Ik kom er nu pas achter, wil er graag heen maar zal in mn eentje moeten. Ken niemand die op dit moment nog zou willen. Ze moeten wel erg goed zijn.. maar ze komen allemaal heb ik begrepen. Method Man is altijd dope maar hoe is de rest van de clan in optredens?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:34 schreef krioro het volgende:
Dj Shadow in Eindhoven!
Zou dat wat zijn? Ik heb eigenlijk geen idee hoe het met DJ Shadow staat in 2010.
Endtroducing..... blijft een classic natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik vond hem op lowlands 2003 al niet tof meer, maar toen had hij volgensmij een slechte dag ofzo. Ik ben sowieso niet echt een liefhebber van shadow, op endtroducing en wat werk dat hij indertijd met Quonnum gedaan heeft.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:05 schreef cosmick het volgende:
Solowerk van Shadow heeft me nooit echt geboeit. Wel zijn mixen (Brainfreeze, Diminishing Returns etc).
Ken ik allemaal nog niet, moet ik toch eens gaan luisteren dan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik vind The Private Press van DJ Shadow anders ook erg fijn. Maar Endtroducing is natuurlijk zonder meer dé Shadow plaat. Die Preemptive Strike compilatie is ook zeker nog interessant voor diegenen die 'm nog niet kennen.
quote:Ik zit nu trouwens naar de Madlib Medicine Show no. 6 (getiteld Brain Wreck Show) te luisteren. Een soort mixtape vol met psychedelische rock samples en dergelijke. Vreemd genoeg weet 'ie er toch weer een geslaagd schijfje van de maken. Alhoewel, er komt na al die jaren nog steeds alleen maar goeds uit zijn handen
Ja ik.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:34 schreef MMaRsu het volgende:
Gaat er iemand naar Wu Tang in Paradiso? Ik kom er nu pas achter, wil er graag heen maar zal in mn eentje moeten. Ken niemand die op dit moment nog zou willen. Ze moeten wel erg goed zijn.. maar ze komen allemaal heb ik begrepen. Method Man is altijd dope maar hoe is de rest van de clan in optredens?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar komt dat gedeelte van Eazy E uit?
quote:
Kool Moe Dee, Whodini , UTFO, BDP, EPMD, Stetsasonic oid?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb oldschool hiphop nodig. Public Enemy, Run DMC enzo. Wie weet meer toffe groepen?
Nog nooit van gehoord maar ik ga even het even checken!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kool Moe Dee, Whodini , UTFO, BDP, EPMD, Stetsasonic oid?
quote:Op maandag 26 juli 2010 03:33 schreef Salvad0R het volgende:
Wu-Tang was fucking dikte . Denk wel anderhalf uur non stop losgegaan, ging echt loos.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb oldschool hiphop nodig. Public Enemy, Run DMC enzo. Wie weet meer toffe groepen?
KRS 1quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
Yep! 9 man op het podium, ging loos.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Klinkt als een feestje. Waren alle huidige leden erbij?
[..]
Eric B. & Rakim natuurlijk!
Ah echt jammer dat ik er niet bij kon zijn. Had er heel graag heen gewildquote:Op maandag 26 juli 2010 03:33 schreef Salvad0R het volgende:
Wu-Tang was fucking dikte . Denk wel anderhalf uur non stop losgegaan, ging echt loos.
Nu al een paar keer wat van geluisterd, ik vind het tof. De manier waarop de teksten de onderwerpen beschrijven vind ik soms wat simpel, maar het klinkt iig wel goed.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:04 schreef Deltron het volgende:
Voor de ambient/indie hiphop liefhebbers:
The Northern Lights: rustige experimentele beats, en imo dope lyrics.
Eventueel gratis te downloaden (legaal) via bandcamp.
Bandcamp link(de lyrics zijn te vinden bij de nummers zelf)
Vergeet Run DMC.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |