Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
LOLquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, redigeren is voor mij gewoon herschrijven van de eerste versie in dit geval... en nee, geen werk... meer hobby en mijn nieuwe tactiek om bij vrouwen in de buurt van hun bed te komen... op het nachtkastje welteverstaan.
Een Volvo V40 raak je toch wel kwijt? Of is ie in een vreselijke staat ofzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou wel moeten eigenlijk
Een volvo v40
3 kopjes koffie en een ontbijtje op bed? Verkocht!quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
3 kopjes koffie en een ontbijtje op bed? Verkocht!
[..]
3 kopjes koffie en een ontbijtje op bed? Verkocht!
[..]
LOL![]()
Ben je bezig met een boek dan, dat is wel tof! Waar gaat het over?
quote:Max, 29 jaar oud, is een laatbloeier die nog in de knop staat, terwijl zijn leeftijdgenoten in de bloei van hun leven zijn. Terwijl hij worstelt mijn zijn eeuwige vrijgezellenbestaan, krijgt hij een uitnodiging voor een reünie van zijn middelbare school. Het is een uitnodiging die hij nooit had mogen krijgen. De weken die volgen, ontvangt Max meer enveloppen met uiteenlopende inhoud, waarmee een reis naar zijn eigen verleden wordt gestart, die alsmaar vragen blijft oproepen over de wereld van zijn vroegere klasgenoten. Tegelijkertijd droomt Max van de vriendin die hij nooit heeft gehad, en begint hij de hoop ooit nog dat geluk te vinden, op te geven. Als ook zijn werk hem naar het verleden voert, krijgt hij langzaamaan steeds meer inzicht in de geheimen van het verleden. Max ziet steeds meer verbanden tussen de ontwikkelingen in zijn leven en datgene wat vroeger gebeurd is. Als dan ook een goede vriendin wordt meegezogen in de gevaren van het verleden, komt alles samen en is Max vastbesloten om het verleden eens en voor altijd tot een eind te brengen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat mij betreft verkocht, alleen ben ik helaas de verkoper niet.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Daarom ben ik een tijdje een stuk minder op FOK! geweest, ik was te druk met schrijven. Maar na 4 maanden had ik versie 1 af, die ben ik nu aan het bijschaven, en als versie 2 af is, mogen proeflezers zich erover buigen en kijk ik er even niet meer naar.
Maar de synopsis die ik van de week heb geschreven, luidt:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed!Nog proeflezers nodig?
Dan bied ik me bij deze aanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik heb al een paar proeflezers, maar misschien wil ik het door meer mensen laten lezen dan ik nu van plan ben.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat heb je in de aanbieding voor 3 koppen koffie en een ontbijtje op bed? Misschien komen we tot een deal
Nieuw stelletje in de groei?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ein Abend deutsche Krimis gucken, Bier oder Wein trinken, quatschen, usw.
Ja, ich will!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ein Abend deutsche Krimis gucken, Bier oder Wein trinken, quatschen, usw.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ich will!Aber darf ich auch cola oder spa rot trinken?
Hij was ooit rood zeg maarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een Volvo V40 raak je toch wel kwijt? Of is ie in een vreselijke staat ofzo?Ik zou em inderdaad eens op Fok! aanbieden
En die TT!![]()
Er is me al een krat bier voor geboden. Die persoon heb ik vrij hard uitgelachenquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij was ooit rood zeg maar
Dus ik moet eens goed gaan poetsen. Alles werkt verder prima
Wel fijn dat je mijn bod wel serieus neemtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is me al een krat bier voor geboden. Die persoon heb ik vrij hard uitgelachen
quote:
je hebt de 1700 topic's eruit gehaaldquote:
ben jij zo'n voetbal fanaat sym ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik was even druk met invallen op WK, dus de KSC schiet er helaas wel een beetje bij in
maar van welk jaar is ie wat voor een moter ligt erin brandstof, bouwjaar?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij was ooit rood zeg maar
Dus ik moet eens goed gaan poetsen. Alles werkt verder prima
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt de 1700 topic's eruit gehaald
Ik ben best wel van de voetbalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben jij zo'n voetbal fanaat sym ?
het enigste wat ik van voetbal zie is wat mijn vrouw kijkt
zie je pm danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar van welk jaar is ie wat voor een moter ligt erin brandstof, bouwjaar?
en wat wil je er voor hebben?
mag via PM
enigste echt mooie wedstrijd die ik heb vandaag heb gezien is die van de ivoorkust tegen portugalquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben best wel van de voetbal
En ik heb me vanavond best wel weer heel erg vermaakt met de wedstrijd.:Y
quote:
toppiequote:
het niveau is echt droevig dit jaarquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vind het WK echt nog tegenvallen. Hoop nu echt dat Spanje nog laat zien het wel te willen winnen. Maar verder mist de overtuiging.
Korea viel zeker mee ja. Ook Zuid-Korea deed het niet slecht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het niveau is echt droevig dit jaar
Vanavond was leuk omdat er een doelpuntenfestijn werd verwacht, en Korea opeens onverwacht sterk uit de hoek kwam. Dan hoeft het geen dijk van een wedstrijd te zijn, maar de vechtlust, en de mentaliteit en vooral de fairplay van Korea maakten echt alles goed
dat was echt een saaie ballenpot.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
enigste echt mooie wedstrijd die ik heb vandaag heb gezien is die van de ivoorkust tegen portugal![]()
alleen jammer dat de ivoorkust niet heeft kunnen scoren
die 1-0 was er een van wereldklassequote:Op woensdag 16 juni 2010 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Korea viel zeker mee ja. Ook Zuid-Korea deed het niet slecht.
En het doelpunt van Maicon was natuurlijk
maar verder![]()
Nederland vond ik echt slecht.
Ik blijf wel kijken natuurlijk
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-06-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 026 Marijkezwolle
02. 023 wel.o.k
03. 022 goldfinger1963
04. 020 DaMart
05. 017 marcb1974
06. 017 MPG
07. 011 JaniesBrownie
08. 011 Symphonic
09. 006 Bengeltje
10. 004 cablegunmaster
11. 002 friemelaar
12. 001 Fha
13. 001 jemobiele
diegene die de Finale wintquote:
ik heb natuurlijk niet alle landen gezien, maar Engeland en Brazilie zeker niet (alles door het midden gaat hem niet worden) maar ik zie Duitsland wel als kanshebber. Dat zag er heel aardig uit van de week.quote:
Duitsland was leuk, maar Australië hielp ze ook wel heel erg. Argentinië vond ik ook niet echt goed. Misschien Spanjequote:Op woensdag 16 juni 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk niet alle landen gezien, maar Engeland en Brazilie zeker niet (alles door het midden gaat hem niet worden) maar ik zie Duitsland wel als kanshebber. Dat zag er heel aardig uit van de week.
ik ben heel benieuwdquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
Duitsland komt altijd wel ver
Spanje heeft afgelopen EK bewezen het wel te kunnen. En die ploeg is alleen maar sterker geworden, staan dus bij mij hoog. Al is het toch afwachten wat ze morgen doen
slaap ze marcquote:
ik hoopte dat ze voor een verrassing zouden zorgen, maar de Afrikaanse landen stellen dit keer ernstig teleur. Geen onbevangen verfrissende acties helaas. Van wat ik tot nu toe gezien heb zet ik mijn geld op Duitslandquote:
quote:Top 100 van dinsdag 15 juni 2010
032. 150 Symphonic
050. 129 Marijkezwolle
096. 079 suikertaartje
ik heb alleen de wedstrijd van de ivoorkust gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoopte dat ze voor een verrassing zouden zorgen, maar de Afrikaanse landen stellen dit keer ernstig teleur. Geen onbevangen verfrissende acties helaas. Van wat ik tot nu toe gezien heb zet ik mijn geld op Duitsland
fijne avond nogquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik eten en tv kijken![]()
laters
wokquote:
ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
we gaan het niet over voetbal hebben hier.
(zie mijn ui tekst)
GFquote:
* ander onderwerp modus: wordt lekker weer vandaagquote:
daar ziet het idd naar uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* ander onderwerp modus: wordt lekker weer vandaag![]()
ik heb ook geen zin meerquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik pak nog maar een bakkie![]()
misschien dat ik dan wel zin ga krijgen
Gemachtquote:
Mooi roze is niet lelijkquote:
Voetbalquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie van de KSCers waren er gisteren te actief om het voetbal te volgen
[..]
ga je bij de ABNAMRO dezelfde functie hebben?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin meer![]()
maar ik moet wel, overdragen van werk. ik ga tenslotte over 2 weken weg hier
marijkequote:Op woensdag 16 juni 2010 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gemacht![]()
[..]
Mooi roze is niet lelijk![]()
neem mijn zin erbij, en je hebt nog geen zinquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik pak nog maar een bakkie![]()
misschien dat ik dan wel zin ga krijgen
Oeh, al zo snel aan de slag!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin meer![]()
maar ik moet wel, overdragen van werk. ik ga tenslotte over 2 weken weg hier
Morgen gfquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga je bij de ABNAMRO dezelfde functie hebben?
[..]
marijke![]()
Dan mogen jullie mijn zin wel hebben?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem mijn zin erbij, en je hebt nog geen zin
volgens mij heeft niemand zin vandaagquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
MZquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
En gutemorgen allen!![]()
![]()
![]()
[..]
Voetbal![]()
Ik heb een hekel aan voetbal
nee, daar ga aan het netwerk prutsenquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga je bij de ABNAMRO dezelfde functie hebben?
sympquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maakt dat dit dan geen zinloze dagquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens mij heeft niemand zin vandaag
quote:
quote:
nutteloze dagen heb ik nooitquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zinloze dag
![]()
niet te verwarren met een nutteloze dag
waarom zeg je dat niet bij mijquote:
Omdat dat niet zo mooi uit komtquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zeg je dat niet bij mij
echt welquote:
een volvo past niet bij jouw voornaam.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zeg je dat niet bij mij
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel![]()
ik heb zelfs 2 volvo's
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een volvo past niet bij jouw voornaam.
ik moet niksquote:[..]
jij moet Ford rijden
alle 2 met achterruit verwarmingquote:
henry fordquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en waarom past dat dan niet?
[..]
ik moet niks
de PVR motor, peugeot, Volvo Renault.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alle 2 met achterruit verwarming
motor wordt niet warm?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik hoop trouwens wel dat het de thermostaat is die kapot is![]()
anders gaat het een duur grapje worden ben ik bang voor
quote:
dat klopt iddquote:[..]
de PVR motor, peugeot, Volvo Renault.
en renault heeft aandelen lada en is eigenaar van nissan. dus we rijden allemaal dezelfde auto![]()
quote:[..]
motor wordt niet warm?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
dat klopt idd![]()
[..]de motor wordt te warm.
hij kookt zelfs maar de radiator wordt niet warm![]()
denk dat de thermostaat vastzit![]()
als het dat niet is dan zal het waarschijnlijk de waterpomp zijn
yup is niet de T5 maar een 2.5 GLTquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kost dat veel, die optie?
even de termostaat opzoeken en voelen of die aan de motor kant warm wordt.
een klap met een hamer wil nog wel eens helpen
als het de pomp is dan blijft hij aan 2 kanten koud.
is het die 2.5 liter 5 cilinder?
Omdat cumultjes lief zijn!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Waarom hangen er wolken voor de zon terwijl dat niet voorspeld is.
dan kan je ook naar de renault dealerquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yup is niet de T5 maar een 2.5 GLT
friemquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:02 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
inderdaad een zinloze dag
![]()
Maar wel mooi weer
terug zwaaienquote:
martquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Waarom hangen er wolken voor de zon terwijl dat niet voorspeld is.
friemelquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:02 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
inderdaad een zinloze dag
![]()
Maar wel mooi weer
zwaait terugquote:
hij staat nou bij me buurman die maakt allerlei auto'squote:Op woensdag 16 juni 2010 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kan je ook naar de renault dealer![]()
* wel.o.k voelt klus bij ing aankomen na abn klusquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:27 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rare situatie .......................
ING internetbankieren
Bekijk mijn rekening, staat er zo'n 1200 euro meer op dan gisteren, MAAR GEEN BIJSCHRIJVINGEN !!!!!!!![]()
ueh dat kan niet, alles 10x gecontroleerd, ja echt waar![]()
Internet bankieren afgesloten, en opnieuw ingelogd........
Daar staat de bijschrijving![]()
Dus blijkbaar wordt eerst het totaal opgehoogd, en daarna pas de bijschrijving verwerkt![]()
Dat ze tussen die 2 stappen maar vaak storing krijgen, dan komt het dus dubbel
Belastingteruggaaf?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:27 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ING internetbankieren
Bekijk mijn rekening, staat er zo'n 1200 euro meer op dan gisteren, MAAR GEEN BIJSCHRIJVINGEN !!!!!!!![]()
Dus blijkbaar wordt eerst het totaal opgehoogd, en daarna pas de bijschrijving verwerkt![]()
Da's al heel lang zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:27 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ING internetbankieren
Nicequote:
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Zal wel zijn als je de pagina *precies* op het moment dat het bij/afgeschreven wordt opent...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's al heel lang zoMijn ex vriendje zat ook bij de Postbank (nu ING) en had hier ook altijd last van en dat was bijna 4 jaar geleden ook al zo
Denk het ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Zal wel zijn als je de pagina *precies* op het moment dat het bij/afgeschreven wordt opent...
Oh dat gaat dan weer prima bij de postbank. Heb eens op school geld overgeboekt van mijn spaar- naar betaalrekening, en nog geen 30 seconden later stond ik bij het chipkniplaadpunt en kon ik gewoon opladenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk het ookAch, bij de abn heb je de boek- en rentedatum, waardoor je volgens internetbankieren goed zat qua saldo maar er toch echt geen geld uit het pinautomaat kwam
![]()
![]()
dat ga ik voor je oplossenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk het ookAch, bij de abn heb je de boek- en rentedatum, waardoor je volgens internetbankieren goed zat qua saldo maar er toch echt geen geld uit het pinautomaat kwam
![]()
![]()
quote:
ik weet nog wel wat je voor me kan oplossenquote:
vertel maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet nog wel wat je voor me kan oplossen
Suiker in je thee?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet nog wel wat je voor me kan oplossen
zorgen dat me rekeningen een leuk positief saldo hebbenquote:
theequote:
ach ja, het wijkt af van het normale dus paniekquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Symphonic het volgende:
Pffff ik hoop dat nu alle brandjes geblust zijn.
Totale paniek in het gebouw omdat de lay-out van de roosters iets afwijkt van hetgeen men gewend is. Gewoon niets aan de hand
aangezien ik de verbindingen van betalingsverkeer ga doen kan ik de rekening wel bevriezen voor jequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zorgen dat me rekeningen een leuk positief saldo hebben![]()
[..]
thee
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat zijn er al 2quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aangezien ik de verbindingen van betalingsverkeer ga doen kan ik de rekening wel bevriezen voor je
Bahquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Symphonic het volgende:
Pffff ik hoop dat nu alle brandjes geblust zijn.
Totale paniek in het gebouw omdat de lay-out van de roosters iets afwijkt van hetgeen men gewend is. Gewoon niets aan de hand
Das war es wirklich!quote:
Duitsquote:
Danke liebchenquote:
goede reis dan maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duits
Vandaag ga ik dan eindelijk op kraamvisite bij een vriendin!De eerste keer deed m'n auto raar in Zwolle en durfde ik niet meer, de tweede keer ben ik afgesleept en de derde keer is vandaag en ga ik gewoon met de auto van m'n vader
Ik ben weg, fijne middag nog allemaal!
![]()
succes marijkequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duits
Vandaag ga ik dan eindelijk op kraamvisite bij een vriendin!De eerste keer deed m'n auto raar in Zwolle en durfde ik niet meer, de tweede keer ben ik afgesleept en de derde keer is vandaag en ga ik gewoon met de auto van m'n vader
Ik ben weg, fijne middag nog allemaal!
![]()
quote:
quote:
jij mag dus blijvenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nee.
Laatste dag van een collega die niet vrijwillig stopt. En wij snappen ook niet waarom hij moet, terwijl anderen die het echt verkloten mogen blijven zitten.
je had beter die telefoon in de prullenbak geflikkerd ofquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Symphonic het volgende:
Mijn doelstelling van vandaag heb ik in de prullenbak geflikkerd.
Ik hoop dat ik nu 1 van de twee doelstellingen haal.
Ik ga zo een topic in V&A zetten.
[Gratis] VOIP telefoon (rinkelt te vaak)
Je kunt toch de telefoon uit de modem trekken of niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:16 schreef Symphonic het volgende:
Het jammere is dat mijn netwerkverbinding via die telefoon loopt, anders had ik allang de stekker eruit getrokken.
Nee niet echt. Ik heb de lamellen maar dicht, anders kijk ik alleen maar naar buitenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffff het weer werkt ook niet mee om zin te krijgen om te werken
stekker uit de telefoon in de pc douwenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:16 schreef Symphonic het volgende:
Het jammere is dat mijn netwerkverbinding via die telefoon loopt, anders had ik allang de stekker eruit getrokken.
goed ideequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga toch maar eens beginnen met werken naar huis gaan
stof ze wokquote:
dat is vroegquote:
proficiat friemelquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef friemelaar het volgende:
![]()
D'n oudste is geslaagd voor zijn VMBO TL diploma
![]()
![]()
Nou kan ie dus, zoals hij wil, naar de schippersschool
je hebt je volvo verkochtquote:
onze oudste ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef friemelaar het volgende:
![]()
D'n oudste is geslaagd voor zijn VMBO TL diploma
![]()
![]()
Nou kan ie dus, zoals hij wil, naar de schippersschool
alleen maar voordelen dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er blij genoeg mee. Plus dat ik nu de apk niet hoefde te betalen
En niet hoef te gaan staan poetsen om weer iets kleur terug te krijgen.
wokquote:
en een goeie TTquote:
proficiat Symquote:
dat geloof ik graagquote:
hoe heb je dat voor mekaar gekregenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben een heel ksc topic kwijt![]()
nog maar eens rommelen met mijn patch paneel
zoeken naar "volvo v40 zgan nooit koffie in gedronken" en niet kunnen vindenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor mekaar gekregen
Het zijn snelle auto's, voor je het wet zijn ze uit het zicht verdwenenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoeken naar "volvo v40 zgan nooit koffie in gedronken" en niet kunnen vinden
en moeten we afscheid nemenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zijn snelle auto's, voor je het wet zijn ze uit het zicht verdwenen
Suarez krijgt de schuldquote:
Tja, vond ik ook maar de keeper had gewoon net pechquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Suarez krijgt de schuld
En natuurlijk is het een schwalbelul, maar dit was gewoon terecht.
TL = Theoretische Leerweg ( niveau 4 komt overeen met de vroegere MAVO)quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
proficiat friemel![]()
waar staat TL voor?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
TL = Theoretische Leerweg ( niveau 4 komt overeen met de vroegere MAVO)
ok dan weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
TL = Theoretische Leerweg ( niveau 4 komt overeen met de vroegere MAVO)
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-06-2010
![]()
01. 047 goldfinger1963
02. 031 wel.o.k
03. 023 Symphonic
04. 019 marcb1974
05. 011 Marijkezwolle
06. 011 KomtTijd...
07. 005 friemelaar
08. 004 MPG
09. 004 cablegunmaster
10. 001 DaMart
quote:Top 100 van woensdag 16 juni 2010
19. 191 Symphonic
59. 120 suikertaartje
74. 106 goldfinger1963
quote:
Moet je doen , mag ik helaas nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 06:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben net wakker maar denk dat ik zo maar weer eens terug kruip
Slaap zequote:
Nou lekker dan, ebn ik hier als enige aan het werkquote:Op donderdag 17 juni 2010 06:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben net wakker maar denk dat ik zo maar weer eens terug kruip
versterking meld zichquote:Op donderdag 17 juni 2010 07:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou lekker dan, ebn ik hier als enige aan het werk
Ja, echt een heel verschil met eerderquote:
van het geld voor verzekering en houderschapsbelasting kan je straks een mooie fiets kopenquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, echt een heel verschil met eerder
Toen had ik er 1 maar reed ik er nooit in.
En nu heb ik er geen en rij ik nog steeds niet.
Die heb ik ook alquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van het geld voor verzekering en houderschapsbelasting kan je straks een mooie fiets kopen
Marcquote:
He Friemquote:
tnxquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh en Friem en Sym, gefeliciteerd met jullie geslaagde kinders!![]()
behalve dan dat we aan de verkeerde kant van het glas zittenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:57 schreef skitzin het volgende:
wat een rot dag vandaag..
iniedergeval zit het weer mee..
dan zit het in het weer zeker, ik heb ook een rotdag met mooi weerquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:57 schreef skitzin het volgende:
wat een rot dag vandaag..
iniedergeval zit het weer mee..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
behalve dan dat we aan de verkeerde kant van het glas zitten
daar heb ik dan weer geen last van, want ik zit lekker met de laptop op het terras.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
behalve dan dat we aan de verkeerde kant van het glas zitten
ik ga zo naar een strandtent lekker lunchenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:36 schreef skitzin het volgende:
[..]
daar heb ik dan weer geen last van, want ik zit lekker met de laptop op het terras.
wokquote:
ik moet dadelijk ook nog wat werkenquote:[..]
ja
die moet je ook niet etenquote:
hier schijnt de zon nog steedsquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef DaMart het volgende:
Hm... er drijven wolken binnen, het waait hard aan zee en er liggen alleen bejaarden op het zand... strand gaat hem niet worden dus vandaag.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier schijnt de zon nog steeds![]()
maar het is niet zo warm![]()
het waait redelijk hier.
hier aan de kust waait het behoorlijk en we hebben last van hang ouderen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef DaMart het volgende:
Hm... er drijven wolken binnen, het waait hard aan zee en er liggen alleen bejaarden op het zand... strand gaat hem niet worden dus vandaag.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier aan de kust waait het behoorlijk en we hebben last van hang ouderen.
maar nog geen wolken
Daar is ook mee gegooid. Zo de vuilnisbak inquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die moet je ook niet eten![]()
daar moet je mee gooien
De wolken zijn er om de bejaarden van het strand te drijven zodat jij je daar niet meer de oudste voeltquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef DaMart het volgende:
whehehequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De wolken zijn er om de bejaarden van het strand te drijven zodat jij je daar niet meer de oudste voelt
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De wolken zijn er om de bejaarden van het strand te drijven zodat jij je daar niet meer de oudste voelt
Uh nee, je zou er wel de jongste zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt jongste dan... ik zou me de jongste voelen tussen al die bejaarden.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, je zou er wel de jongste zijn
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
De lunch zit erin, was wel erg lekker gerookte zalm met omelet
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou ook helemaal niet, en dat weet je!
maar dat zij je nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou ook helemaal niet, en dat weet je!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had ook een veel foutere opmerking kunnen maken, en dat weet je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar jij hebt een bedrijfsleidster die jou wel in het gareel houdt
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00![]()
lekker stoffen
stof ze wokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Zoals je het deed en met een beetje geduldquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef Madridista het volgende:
Hoi.
Ik heb een probleem. Mijn neefje van 12 heeft geen kaas gegeten van topographie. Hij woont Gelderland en denkt dat dat een land is. Ik kan hem maar niet duidelijk maken wat het verschil is tussen provincie en Land.
Hij vraagt dus of Barcelona WK speeltProbeer ik hem uit te leggen dat Barcelona een stad in Spanje is, maar daar snapt hij niks van. Hij heeft geen idee waar spanje ligt of hoe de wereld er uitziet. Ik heb geprobeerd het met blokjes uit te leggen.
Grote blok = Land, met daarop allemaal kleine blokkjes die steden moeten voorsellen.
Heel even dacht ik dat hij het begon te begrijpen maar een uurtje later vraagt hij of ajax al heeft gespeeld tegen zuid-korea![]()
![]()
Hoe leg ik dit uit?
Omdat GCquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
waarom komen dit soort vragen altijd hier
Daar gaat het fout, de wereld is rond wordt althans beweerd, niet plat of vierkantquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef Madridista het volgende:
Hoi.
Ik heb een probleem. Mijn neefje van 12 heeft geen kaas gegeten van topographie. Hij woont Gelderland en denkt dat dat een land is. Ik kan hem maar niet duidelijk maken wat het verschil is tussen provincie en Land.
Hij vraagt dus of Barcelona WK speeltProbeer ik hem uit te leggen dat Barcelona een stad in Spanje is, maar daar snapt hij niks van. Hij heeft geen idee waar spanje ligt of hoe de wereld er uitziet. Ik heb geprobeerd het met blokjes uit te leggen.............................
Het is schokkend, maar vertel hem dat Ajax maar een klein pruts clubje is dat nog niet mag meespelen tegen de grote jongensquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef Madridista het volgende:
Grote blok = Land, met daarop allemaal kleine blokkjes die steden moeten voorstellen.
Heel even dacht ik dat hij het begon te begrijpen maar een uurtje later vraagt hij of ajax al heeft gespeeld tegen zuid-korea![]()
![]()
Hoe leg ik dit uit?
buiten gaan fly-eren voor de winkelquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Bloedheet in de winkel en natuurlijk geen klant te bekennen![]()
Haaayquote:
Het is buiten nog veel warmerquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Haaay
[..]
Het is buiten nog veel warmer
Ik mocht fijn afstoffen. Ook leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:57 schreef wel.o.k het volgende:
ohw
dan stil in een hoekje blijven zitten tot het over is, doe ik ook altijd als het druk is
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Bloedheet in de winkel en natuurlijk geen klant te bekennen![]()
Dan regent hetquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef Fha het volgende:
Nou nu zou ik het niet doen neeMaar zaterdag mag wel weer hoor
Ja daarom! Dan is het lekker koel en gezellig in de winkel want meer mensenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |