Omdat cumultjes lief zijn!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Waarom hangen er wolken voor de zon terwijl dat niet voorspeld is.
dan kan je ook naar de renault dealerquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yup is niet de T5 maar een 2.5 GLT
friemquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:02 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
inderdaad een zinloze dag
![]()
Maar wel mooi weer
terug zwaaienquote:
martquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Waarom hangen er wolken voor de zon terwijl dat niet voorspeld is.
friemelquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:02 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
inderdaad een zinloze dag
![]()
Maar wel mooi weer
zwaait terugquote:
hij staat nou bij me buurman die maakt allerlei auto'squote:Op woensdag 16 juni 2010 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kan je ook naar de renault dealer![]()
* wel.o.k voelt klus bij ing aankomen na abn klusquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:27 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rare situatie .......................
ING internetbankieren
Bekijk mijn rekening, staat er zo'n 1200 euro meer op dan gisteren, MAAR GEEN BIJSCHRIJVINGEN !!!!!!!![]()
ueh dat kan niet, alles 10x gecontroleerd, ja echt waar![]()
Internet bankieren afgesloten, en opnieuw ingelogd........
Daar staat de bijschrijving![]()
Dus blijkbaar wordt eerst het totaal opgehoogd, en daarna pas de bijschrijving verwerkt![]()
Dat ze tussen die 2 stappen maar vaak storing krijgen, dan komt het dus dubbel
Belastingteruggaaf?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:27 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ING internetbankieren
Bekijk mijn rekening, staat er zo'n 1200 euro meer op dan gisteren, MAAR GEEN BIJSCHRIJVINGEN !!!!!!!![]()
Dus blijkbaar wordt eerst het totaal opgehoogd, en daarna pas de bijschrijving verwerkt![]()
Da's al heel lang zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:27 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ING internetbankieren
Nicequote:
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Zal wel zijn als je de pagina *precies* op het moment dat het bij/afgeschreven wordt opent...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's al heel lang zoMijn ex vriendje zat ook bij de Postbank (nu ING) en had hier ook altijd last van en dat was bijna 4 jaar geleden ook al zo
Denk het ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Zal wel zijn als je de pagina *precies* op het moment dat het bij/afgeschreven wordt opent...
Oh dat gaat dan weer prima bij de postbank. Heb eens op school geld overgeboekt van mijn spaar- naar betaalrekening, en nog geen 30 seconden later stond ik bij het chipkniplaadpunt en kon ik gewoon opladenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk het ookAch, bij de abn heb je de boek- en rentedatum, waardoor je volgens internetbankieren goed zat qua saldo maar er toch echt geen geld uit het pinautomaat kwam
![]()
![]()
dat ga ik voor je oplossenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk het ookAch, bij de abn heb je de boek- en rentedatum, waardoor je volgens internetbankieren goed zat qua saldo maar er toch echt geen geld uit het pinautomaat kwam
![]()
![]()
quote:
ik weet nog wel wat je voor me kan oplossenquote:
vertel maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet nog wel wat je voor me kan oplossen
Suiker in je thee?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet nog wel wat je voor me kan oplossen
zorgen dat me rekeningen een leuk positief saldo hebbenquote:
theequote:
ach ja, het wijkt af van het normale dus paniekquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Symphonic het volgende:
Pffff ik hoop dat nu alle brandjes geblust zijn.
Totale paniek in het gebouw omdat de lay-out van de roosters iets afwijkt van hetgeen men gewend is. Gewoon niets aan de hand
aangezien ik de verbindingen van betalingsverkeer ga doen kan ik de rekening wel bevriezen voor jequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zorgen dat me rekeningen een leuk positief saldo hebben![]()
[..]
thee
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat zijn er al 2quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aangezien ik de verbindingen van betalingsverkeer ga doen kan ik de rekening wel bevriezen voor je
Bahquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Symphonic het volgende:
Pffff ik hoop dat nu alle brandjes geblust zijn.
Totale paniek in het gebouw omdat de lay-out van de roosters iets afwijkt van hetgeen men gewend is. Gewoon niets aan de hand
Das war es wirklich!quote:
Duitsquote:
Danke liebchenquote:
goede reis dan maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duits
Vandaag ga ik dan eindelijk op kraamvisite bij een vriendin!De eerste keer deed m'n auto raar in Zwolle en durfde ik niet meer, de tweede keer ben ik afgesleept en de derde keer is vandaag en ga ik gewoon met de auto van m'n vader
Ik ben weg, fijne middag nog allemaal!
![]()
succes marijkequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duits
Vandaag ga ik dan eindelijk op kraamvisite bij een vriendin!De eerste keer deed m'n auto raar in Zwolle en durfde ik niet meer, de tweede keer ben ik afgesleept en de derde keer is vandaag en ga ik gewoon met de auto van m'n vader
Ik ben weg, fijne middag nog allemaal!
![]()
quote:
quote:
jij mag dus blijvenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nee.
Laatste dag van een collega die niet vrijwillig stopt. En wij snappen ook niet waarom hij moet, terwijl anderen die het echt verkloten mogen blijven zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |