Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
goeiemorgenquote:
quote:
Wok!quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijke
je ondertekst, wentelteefje? lekker hoor.
hoe is het met de samara?
apk, kan soms voor verrassingen zorgenquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok!
Dit is een beestje bedacht door EscherMaar echte wentelteefjes zijn inderdaad lekker
![]()
![]()
Met de Samara alles goedIk heb nu ruim 2000 km gemaakt
Volgende week APK en wat onderhoud en dan kan ik er hopelijk weer een jaar tegenaan
![]()
![]()
Hoe is het met jou dan?(dat lees ik strakjes, want ik moet er nu eerst vandoor...)
DWquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:26 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Woohoo! Heb de XBOX 360 Elite met Red Dead Redemption gehaald gisteren! Uber vette shit!
Nee, maar wel na het zien van de 24-finale gisteren. Televisie zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Jackquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:46 schreef Darkwolf het volgende:
En? Zijn er nog meer mensen een beetje sentimenteel na het kijken van de aller aller aller allerlaatste Lost finale?
Heb die gasten toch zes jaar van mijn leven zitten volgen. Best bizar eigenlijk.![]()
Het was tijd om te stoppen, maar ik ga het toch missen...
Ach, 'gelukkig' gaat Frans nog gewoon doorquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel na het zien van de 24-finale gisteren. Televisie zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Jack.
Nee, de verkeerde Bauer is gestopt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, 'gelukkig' gaat Frans nog gewoon door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |